PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 406 => Téma založená: Marcel00 22.06.2016 - 12:20:43
-
pre matejgigi
1: napajacie napatie (kolík 3) - zapni zapalovanie, zmeraj napatie na koliku 3. malo by byt medzi 4.8 a 5.2 V
2: pripojenie ku kostre (kolík 4) - zapni zapalovanie, zmeraj napatie na koliku 4. malo by byt medzi 0 a 0.2 V
3: kontrola konektivity (odpor) medzi kolikom 1 a RJ kolik 15, taktiez skontroluj aj medzi kolikom 2 a RJ 68 (riadiaca jednotka motora), musi byt menej ako 1 Ω
co sa tyka kontrolky ABG, tak skontroluj konektor pod vodicovou sedackou, pripadne ho prestrekni, zvykne strajkovat :)
-
Ďakujem veľmi pekne za postup a aj možnosť stretnúť sa osobne a prekonzultovať chyby môjho auta :blush Verím, že mi tento postup pomôže :dance
-
Odmerané:
1: napájacie napätie (kolík 3) - zapni zapaľovanie, zmeraj napätie na koliku 3. malo by byt medzi 4.8 a 5.2 V - v poriadku,
2: pripojenie ku kostre (kolík 4) - zapni zapaľovanie, zmeraj napätie na koliku 4. malo by byt medzi 0 a 0.2 V - v poriadku,
3: kontrola konektivity (odpor) medzi kolíkom 1 a RJ kolík 15, taktiež skontroluj aj medzi kolíkom 2 a RJ 68 (riadiaca jednotka motora), musí byť menej ako 1 Ω - tu bola chyba.
Natiahol som dva nové káble od snímača polohy plynového pedála (kolík 1 a 2) po riadiacu jednotku (15 a 68). Čísla sú označené na konektoroch. Predtým boli hodnoty 1,1 Ω a 3,5 Ω, teraz majú obidva po 0,7 Ω :dance Takže to považujem za opravené :clap Dúfam, že po pár úspešných jazdách kontrolka diagnostiky motora zhasne :cool
Marcel ďakujem :clap