PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 407 => Téma založená: pesulko 20.07.2014 - 20:40:17
-
Dobry vecer prosim o radu dost surnu.Mam problem ze mi nefuka chladny vzduch do kabiny len horuci aky by tam bol problem a ako by sa to dalo odstranit auto bolo aj na diagnostike a proste pani nepovedali nic len tolko ze diagnostika nevyhodila nic.Nejde mi ani klima ako keby sa neotvaraly klapky ci co prosim Vas skusenych poradte. Peugeot 407SW 2007/2008. Som zufaly... Dakujem vam za Vase rady... :sweat :S Moje cislo je 0915200285 zavolam prezvonte.Prievidza
-
A mas naplnenu klimu? :tmi
-
etse nie ale chladny by mal fukat tak ako tak ci?
-
proste ked dam len cisto fukanie len vzduchu tak si tam ako v saune za 3sekundy
-
je mozne to nejak pozret bez toho aby som demontoval cily rozflakal palubovku?
-
No ked nie je naplnena klima,sotva bude fukat studeny vzduch.
-
ok tak to skusim a uvidi sa ale stejne mi nejde dohlavy ze preco nejde obyc chladny vduch ked je klima off
-
No neviem ako u vas,ale u nas je poslednu dobu celkom hic. Tak aky chladny vzduch ma zvonku fukat?
-
Pesulko skus logiku odkial by sa tam ten studeny vzduch zobral? To mas ked je vonku 33 a otvoris okno aky vzduch idem do auta? Teply xi studeny? To je to iste studeny ti v takomto hice bez klimi ako pise thunder nepojde :)
-
Chlapy dam na Vas juknem tu klimu mame to auto velmi kratko tak majitel asi pozabudol mi nieco oznamit. Dakujem a ozvem sa ako to dopadlo . Thanks
-
no v jednom môže mať pravdu. mne sa stalo na 406ke sa mi ulomil držiak bovdenu a nefungovala mi klapka otvorenia a zatvorenia kurenia takže išiel len horuci vzduch a neuchladila to ani klíma.
407 to má asi elektrické takže tam mohol odýsť motorcek
-
Motorcek to neni lebo je pocut aj citit ako sa meni tok vzduchu je to dvojzonka.
-
Ak nie je naplnena klima,tak z dvoch dovodov,bud predosly majitel menil nieco v okruhu klimatizacie a nedal ju naplnil pred predajom, alebo mas niekde netesnost. V kazdom pripade by som dal skontrolovat ci je naplnena,ak nie,naplnit a skontrolovat unik chladiva.
-
;-)
-
Este jedna trosku stupidna otazka co stoji naplnenie klimy???? Som prosty laik a v tomto nemam sajna.
-
cca 30 euro.
-
Dik za info.
-
klasicka vada 407ciek? zlomena klapka v kureni.
-
Motorcek to neni lebo je pocut aj citit ako sa meni tok vzduchu je to dvojzonka.
Klapky meniace smer prúdenia vzduchu môžu byť funkčné, tie čo sa lámu sú celkom spodné zmiešavacie (chladenie/kúrenie). tú klapku môžeš odskúšať tak že demontuješ motorček ovládania tej klapky, zasunieš do otvoru skrutkovač a pokúsiš sa pootočiť klapkou do jednej alebo druhej strany (v jednej kúri a v druhej chladí).
A hneď pri navolení teploty tlačítkami uvidíš či sa motorček natáča (keď bude demontovaný).
Inak keď máš dvojzónovú klímu, kúri ti na obe zóny?
Mal by to byť tento motorček.
[attachment=0:1snc5j5i][/attachment]4.JPG[/attachment:1snc5j5i]
Takto vyzerá tá klapka.
[attachment=1:1snc5j5i][/attachment]8.JPG[/attachment:1snc5j5i]
-
Tak som bol v servise skusali sme naplnit klimu vsetko ok aj sa krasne zapla malo tlaku bolo ale nasiel sa iny problem. Cievka na kompresore neudrzuje stav on a po chvilke sa vypne. Uz mam objednanu novu cca108€ a v servise total bombovy ochotny hned na zaciatku. Niekedy znameho servisaka z rodiny mozem poslat do prec. Tak uvidime v stredu bude operacia ,clima, tak som zvedavy. A nastastie tesny vsetko a zevraj oj kompresor by mal byt ok.
-
No nekupuj zatial nic. Ono moze byt aj problem vo ventilatore na chladici klimi. Ak nefunguje tak sa klima zapne ale vplyvom ohriatia media vznikne vysoky tlak v okruhu a riadenie odpoji spojku kompresora. Cievka ked sa raz zapne tak musi zostat zapnuta. Ona bud ide,alebo nejde. Cez diagnostiku spustite test akcnych clenov kde je aj test ventilatora. Ak ten funguje tak potom uz len ta spojka, ale moc sa mi to nevidi. Treba to pomerat poriadne. Ak mas voltmeter tak sa pichnut na konektor co napaja spojku a pozerat na napatie. Ked zopne tak by tam malo byt akumulatorove napatie , a ak odpadne spojka a je tam stale napatie tak je naozaj zla. A ak sa napatie strati tak je problem v niecom inom. napr. ten ventilator.
-
... Cievka na kompresore neudrzuje stav on a po chvilke sa vypne...
Takéto správanie cievky NIE JE jej vadou. V servise ťa od*bali a zbytočne objednali novú. Jofo ti radí správne.
Prečo mám pocit že tu iba píšeš príbeh o problémoch s autom ale všetky rady ignoruješ? :think
-
Nepisem pribeh o problemoch len vravim to co som videl dia na klime ok,ventilator sa tocil ok,videl som ako pri opetovnom startovani cievku zoplo(cvakla) klima isla aj na otackach to bolo vidiet a potom po par sekundach to cvaklo a klima prestala ist. Tot vse keby som u toho nebol nepoviem nic. V takychto veciach neviem ani prt. A nemam tolko ani casu ani penazi aby som si dovolil servis F1. Tak nech mi nikdo nevyprava ze si tu vyplakavam problemy. Ziadal som radu,pomoc,skusenost a nazor.
-
tak ako pise jofo a pastorek. cievka moze a nemusi byt zla, problem moze byt kludne aj v nizkom tlaku na snimaci tlaku klimy, kedze tento sa nachadza za dehydratorom.
staci aby bol system klima okruhu dlhsie v minulosti otvoreny, rozobraty z nejakeho dovodu a problem je na svete.
pred tyzdnom rovnake spravanie bolo na jednom opel astra, cievka zapla, vypla a takto to rozne nahodile spinala.
samozrejme mu v servise vymenili cely kompresor. kedze sa problem nevyriesil, ruky dali od toho prec a peniaze nevratil.
chalan zaplatil 200 eur za repas kompresor. zufaly dosiel za mnou, zmeral som tlaky a problem bol jasny, som sa ho hned spytal
ci mal rozobraty system a ako dlho. povedal ze asi tyzden bol rozobraty pred rokom.
dal som mu novy dehydrator za 30 eur a cuduj sa svete , problem bol vyrieseny.
keby bol prisiel hned, alebo v servise by boli trocha sikovnejsi "majstri" co sa praci rozumeju a maju torcha k tomu vztah mohol usetrit 170 eur.
hold verim ze ti diagnostikovali poruchu spravne, minimalne tak ako jofo napisal. nikto ti nechce zle, snazime sa pomahat a predchadzat zbytocnym vydavkom.
ak po vymene spojky bude cvakat dalej, ziadaj vratit nazad tu povodnu cievku a nech ti vratia peniaze, reps. predpokladam ze zaplatis az ked uvidis ze uz nevypina.
v co v origo servisoch pochybujem ze vratia :(
-
Ved uz to snad nejako dopadne jasne ze dam na vase rady. Ak to nempojde a chyba ostane nedam ani kacku. To neni origo Peugeot-acky servis. Ako povedal slepy, uvidime ci to je cerveny alebo modry drat. Ked tak sa nechame prekvapit,.!!! Najhorsie natom je to ze auto mi zaraba a aky kolvek vypadok je hroziaca katastrofa. Ak tak kludne by som zufalo dosiel za niekym z Vas. Zatial teda sa majte a dam vediet.
-
Ak vedia pouzivat diagnostiku tak tam uvidia preco odpaja tu spojku. Ci je to sposobene nizkym, vysokymtlakom alebo cim. Ak budes mat tento tyzden cestu do ZA a nebudes si vediet rady tak kludne zavolaj a nieco skukneme. 0905174106
Este som zabudol dodat ze chybu ventilatora eliminujes tak ze pojdes aspon 50za hodinu v kuse a zapnes chladenie . Vtedy sa to dostatocne chladi naporovym vzduchom. Ale zapni klimu azked budes mat auto v pohybe. Ak to pojde pocas celej jazdy tk vies kde je problem. Ak ak nie tak potom uz jedine cidlo tlaku media tak ako marcel spomenul.
-
Ahoj Peugot-aci. Tak mi volali zo servisu ze je v hajzli kompresor a zaspievali ze 400_ 500 eur. Co mam robit. Neviete o niecom? Dalo by sa zohnat lacnejsi ja tolko penez nemam som v na prasky!!!
-
Ze tlaky su neni.
-
no vidis a som si isty ze kompresor je v poriadku.
na 100% by som si bol isty keby som to mal na masine napichnute.
odkial si?
-
Prievidza
-
Ak by to nebolo daleko dalo by sa ze bych dosiel
-
Pardon 0915200285!!!!! Toto je spravne.
-
Staci mi prezvonit zavolam!!!!
-
vytelefonovane :hi
-
:'( :'( :'( Ak budeme v BA urcite sa ozveme.
-
Jednoducho to otestujes. Kusok vodica, odpojit konektor co napaja spojku kompresora a prisvacit na tu spojku priamo 12 voltov z baterky. V aute zapnut klimu a uvidis co sa bude diat. Ak ventilator je ok a aj kompresor tak pojde chladny vzduch pokial servisaci nevyprazdnili klimu.
-
Samozrejme ze jak mi ju naplnily tak aj vypustily.Prakticky som platil cca-20€ za vsetko co urobily.