PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 3008 II => Téma založená: Spike_ma 20.02.2020 - 08:39:26
-
Zdravím páni,
hned úvodom napíšem, že v autách sa nevyznám dopodrobna :angel. Posledný víkend som s mojou 3008 SUV (2018) 1,2 puretech šiel kamošovi na chatu, ktorá bola v miernom kopci a cesta bola plná blata. Skúsil som GRIP Control na program bahno a asi v polke kopca auto stratilo výkon + následne informácia o strate tlaku oleja / porucha motoru a vypnite vozidlo. Nič viac som nemohol robiť. Včera mi v servise diagnostikovali: problém s rozvodovým remeňom a upchávaním sacieho koša. Je to nejaký reálny problém pri týchto motoroch? Prípadne vie mi to niekto vysvetliť podrobnejšie. Ak áno ďakujem za Váš čas.
-
S tymto motorom som problem nemal ani ja a ani aktualny majitel mojho byvaleho auta ale upozornil som ho na to. Ale kamarat na 3008 to uz riesil. Niektora zlozka oleja nerobi remenu dobre a zacne sa drolit - zrejme to bude nejaka cela jedna alebo viac sarzi daneho komponentu. Vymenia na zaruku, ale neviem potvrdit, ci to nie je len docasne alebo je to uz vyriesene zmenou materialu.
-
Je to známy problém týchto motorov, tá zložka, ktorá nerobí moc dobre remeňu je benzín.
Vraj zmenili materiál remeňa a mal by byť odolný, ale v reále ešte nepotvrdené.
-
Moc tomu neverim - teda tym benzinom, lebo "vravi" sa, ze to sposoubje ten prepad benzinu do oleja pri kratkych trasach. Kamarat jazdi vela po dialnici ja naopak kratke trasy a moje auto problem nema.
-
Robí to benzín v oleji. Ak ho nemáš, problém nemáš, ak ho máš, problém máš. Presne ako píšeš. :)