PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 307 => Téma založená: Joe 30.03.2020 - 14:03:36
-
Ahojte, vlastním Peugeot 307 SW, r.v. 2005. Nemám garáž a potrebujem vybrať a nabiť batériu. Akonáhle však batériu odpojím nezamknem auto, pretože centrál samozrejme nefunguje a manuálne ho nemám ako zavrieť, pretože auto nemá "vnútorné zatváracie cuplíky". Dá sa auto nejakým spôsobom zamknúť manuálne po vybratí batérie? Ďakujem za skorú odpoveď, pretože nemôžem auto nechať otvorené celý deň a noc na parkovisku pred činžiakom.
-
kľúč na šoferových dverách zamyká iba dvere vodiča ? ak áno .... otvor kapotu , zamkni auto , odpoj baterku a zavri kapotu .
po dobití baterky , kľúčom odomkni dvere vodiča , otvor kapotu , pripoj baterku a odomkni kľúčom všetky zámky .
-
Ja otvorim kapotu a zamknem vsetky dvere ,po odpojeni baterky si otvorím predne dvere vodica a odlozim si tam kluce na odpojenie baterky.Ked nabijem baterku tak si otvorim predne dvere vodica otvorim kapotu a vlozim baterku na urcene miesto.vyberiem kluce ,ktore som si dal od nohy vodica a pripojim baterku.Potom uz nie je problem .Zamknem a znovu otvorim a otvoria sa vestky dvere a aj kufor.Peug.206
-
OK páni vďaka, vyskúšam to ako ste mi poradili.
-
len si nedaj nic ,co budes potrebovat do kufra,lebo odtial nic nevyberies ,aspon mne sa neda na 206.
-
ako Oliver, s doplnkom - nikde sa v návode k autu nepíše ako otvoriť kapotu BEZ otvorenia "salónu"?
do každého auta som sa vedel dostať (bez ôpoškodenia) aj keď bolo/malo všetko zatvorené.
ps - ku kontaktom batérie pripojiť "dvojlinku" a vyviesť ju "von", auto zavrieť/zamknúť (ešte s pripojenou batériou), odpojiť a vybrať batériu, zabuchnúť kapotu. s novou, nabitou batériou pripojiť tú dvojlinku, odomknúť/otvoriť auto ........
-
mpa , prosím ťa , prečítaj si môj príspevok pozornejšie . nepotrebuje žiadnu prídavnú dvojlinku .... stačí otvoriť kapotu ... zamknúť auto .... odpojiť baterku .... zatvoriť kapotu .
po dobití baterky
odomknúť dvere vodiča kľúčom ... otvoriť kapotu .... založiť baterku .... a odomknúť kľúčom všetky dvere ...
-
Tak sa to aj robí. :clap
-
Len podaktorím je potrebné vysvetliť že otvorenie kľúčom neznamená stlačiť tlačítko na kľúči ale kľúč vložiť klasický do zámku a manuálne otvoriť ;).
-
zeby sa aj takí nasli?
-
oliver - toto je o všeobecnom návode a ten zahrnuje aj autá, kde kľúčom neotočíš. pretože sa to nikdy tak nerobilo a mechanizmus je zanesený.
ps - keďže si svojho času kládol otázku koľko otorov som rozobral, odpoviem že som ich aj zložil :-)
- vieš nastaviť ventily na "spodovom" motore (za tepla)
-
a ty vieš nastaviť zapaľovanie na GS - e ?
-
neviem čo je to, ale trabant a w353w ľavou zadnoua bez prípravkov :-)
ps - neodpovedal si na spôodový motor.
-
citroen GS .... a ten motor o ktorom píšeš , pod tým názvom nepoznám . robil si aj Fiat 128a / 128bb ? 100gl ? 100d ? robil si aj žiguláky , škopdovky , ople , .... ?
-
Spodový motor mali napr. GAZ, v prvej polovici minulého storočia ich používali niektorí výrobcovia - je to proste vačka priamo v bloku a ovláda priamo ventil (nie OHV).
Ale páči sa mi, ako si tu porovnávate kto ďalej doští. :D
-
žiaľ , naša armáda ich nemala . my sme mali fiat campagnola . tak že , ani som nesedel v ňom a nie že by som mal šancu opravovať ho . preto , ako som už napísal , ten motor vôbec nepoznám ....
-
@Qcko - ja už nesúťažím v diaľke, ia ako dlho mi zdržiaky držia a nepustia.
@sir.Oliver - tak čo si v živote vlastne videl? trabanty a wartburgy tu ešte stále behajú, naša armáda gaz 69 ešte určite v skladoch má, ...
-
mpa , a teba nenapadlo , na základe toho čo som písal , že môžem byť aj cudzincom ?
-
Spodový motor mali napr. GAZ, v prvej polovici minulého storočia ich používali niektorí výrobcovia - je to proste vačka priamo v bloku a ovláda priamo ventil (nie OHV).
Ale páči sa mi, ako si tu porovnávate kto ďalej doští. :D
Technické označenie tohto motora je , že má rozvod SV, dakedy sa to dokonca učilo aj v autoškole. Spodový motor, to som fakt ešte nepočul, ale má to svoju logiku.
-
poviem to inak - globalizácia nie je výámysel posledných čias, bola od minimálne doby, čo homo sapiens vyrazil z východnej afriky.
a vážne - aj spomínaný gaz69 nie je pôvodný, je to motor, z forda, ktorému v licencii odrezali dva valce. rovnaký motor mal opel admirál (ten zasa ako vojnová korisť odvezená fabrika), ... aj autá od UNRA a červeného kríža - chevrolet, studebaker, všetko motory, ktoré "zrazu nezvládali jazdu na diaľnici". až ford anglia (nie tá v harypotrovi, ale tá s "V" na kapote) dostal motor, ktorý trvalé zaťaženie zvládol.
a k tomu nastaveniu - muselo sa robiť za tepla (aspoň 60°C), miesta pre pohyb vidlicového kľúča (2ks) minimum, a ešte lístková mierka. robil som to pokus/omyl/povoliť. maticu, pootočiť pár stupňov, dotiahnuť, zmerať vôľu.
a o desaťročie som rovnaký spôsob mal pri nastavovaní zapaľovania dvojtaktov - pretožepri doťahovaní vždy vzniká posun. lenže tuná som nemusel pracovať "poslepiačky, na všetko som videl.
navrhujem - nebudeme sa pýtať koľko motorov sme rozobrali (aj zložil funkčne), koľko ventilov sme nastavili, ako je to so zapaľovaním, ...
dobre?
-
necháme si to na diskúsiu až sa raz stretneme na dákom stretku .
-
neviem či dožijem, doma sme 70+ aj dostatok bežných chorôb.
ps - aj zdravý nevie kedy budú stretniutia 2+ osôb :-(
-
Musíš myslieť pozitívne.
-
mám celoživotne pozitívne myslenie, rovnako viem, že čo sa môže posrať sa posere. a nie je horšie ako sa dostať k lekárovi, ktorý vie najlepšie ako to je a ostatní sa ho boja. takže už pred 50(-) som sa zmieril/vyrovnal/pochopil, že koniec môže prísť (v tom konkrétnom prípade 5' a šlus). a pred rokom a pol mi lekár povedal, že podľa môjho stavu mi ešte dvakrát predĺžia vodičský, a nové auto ešte užijem.
realita dneškaje taká, že ak by manželka ochorela, .. a nemám dôvod "tu ostať".