PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 407 => Téma založená: krko 407 02.02.2015 - 12:55:05
-
Čaute ,dnes ma prekvapil môj motor zvláštnou reakciou :O . Za jazdy strata výkonu motor strašne triaslo na volnobeh a nešlo pridať,keď som pridal akurát sa to začalo ešte viac triasť(skoro mi opadlali plasty aj okná) :chuckle .Po vypnutí a opetovnom naštartovaní išlo začas normálne(asi 1 km).Potom som to nechal na parkovisku bežať na volnobeh a vždy po 58 sekundách ho začalo triasť a musel som zhasnúť. Odskúšal som viac krát vždy 58 sekunda :nech. Cestou domov auto zázračne išlo akurát som asi 10 km dymil na modro,teraz momentálne všetko OK. VĎAKA ZA KAžDú RADU.
-
Najskôr asi napojiť na diagnostiku.
-
po obede dojde člen Arakis tak skúsime,ale nebude problém že teraz to šlape?
-
Otvor a prekontroluj EGR ,alebo tam daj blendu .Ak prestane je to jasné a ak nie bude treba hladať inde ,ale príznaky sú jasné,myslím si že je rozpadnutý ,alebo zostal zaseknutý v otvorenom stave.
-
Teraz beží bez problémov,ale asi ostal vtedy zaseknutý.Podla dia všetko ok,absencia závad.Tlaky paliva,trisiek ok,prietok vzduchu ok,EGR reaguje.Tak uvidím či sa to ešte ukáže,ja dúfam že nie :angel .
-
Mno ono mi to pri rozpadnutom EGR závadu nehodilo ,všetko sa javilo v pohode ,aj EGR reagoval ,páč to po elektrickej stránke fungovalo ,ale nedokázal uzatvárať horúci vzduch od motora a tak ho valil všetok do sania .Motor sa triasol tak ,akoby chcel vyskočiť z pod kapoty.Auto začalo dymiť a chybu motora hodilo až po cca 5-tych minútach takejto krkolomnej jazdy.Bohužial som sa musel nejako odpratať z dialnici a inak to nešlo.Dal som tam kus plechu a škrtlo to na prvý šup,motor ťahal jak vymenený celú cestu až domov.Keď som to rozobral tak bol klobúčik ktorým to uzatvára urvaný.Mno u teba keďže to terazky šlape je ,možnosť že to zostalo iba zaseknuté
-
To na ceste si zapchal EGR? Veď je k nemu prístup ako k peniazom :D . Akou farbou ti to dymilo? Mne sa aj pred tým stávalo že motor dostal taký ostrý zvuk a začal dymiť ,ale trvalo to pár 100 metrov bez nejakých otrasov,len zvuk taký ostrý. Ono ten EGR bude asi lepšie odstaviť.Je to podmienené aj úpravou nejakých parametrov ,či stačí zaslepiť?
-
Hej ,hej ,na ceste z dovolenky a v Hungárii.Ani mäkké f po maďarsky a čo sa týka vercajchu tak ani ceruzku v aute :D :D ,ale núdza robí divy. Po zablendovaní to v dia signalizuje nekohertnú hodnotu vzduchu ,alebo tak nejako.V podstate sa s tým dá jazdiť bez problémov ,čo som overoval v Peugeote a čo mi potvrdil aj Straki.Na priebeh regenerácie to vplyv nemalo ,mno nakoniec som si ho nechal vypnúť aj softovo. Valilo to modrý dym a taký zvláštny smrad ,v tom maďarsku mi teda nebolo všetko jedno ,ale dnes to už beriem z humorom.Z elektrického stĺpu som im ukradol plechový štítok a na benzinke som od predávajúceho vysomroval nejaký klúč podobný francuzáku alebo hasáku.Prvý moment keď mi to dal do ruky som si myslel že sranduje ,páč s tým musel ešte Atila podkúvať kone,riadna vykopávka ,ale pomohlo to.Keď si odpojíš hadicu odvetrania ventilovej časti ,ktorá tam trochu zavadzia a použiješ malú golu ,je to brnkačka.Stačí to povoliť a vsunúť plech ,dotiahnuť a hotovo.
-
Kde so ho dával vypnúť softwérovo?
-
Ako piseasi u strakyho vravel ze vie aj egr vypnut :)
-
Baffy ty si lepší ako MacGyver :yes :chuckle .Aj mne to dymí na modro a smrdí tak čudne,to bude ten darebák EGR. Dík za rady.
-
Ano robil mi to Straki .Softwarovo sa to v RJ vypne ,ale elektricky tam zostáva .Pri vypnutí klúča je počuť ako sa pekne oklepe.
-
Krko a to som cestou na dovolenku ani nevedel ,kde sa nejaké EGR nachádza :rofl
-
No to presne neviem ani ja :rofl však ho ani nie je poriadne vidno :angry .Ale som rozhodnutý ho odstaviť,zmrda jedného :punch .
-
Ja mám asi kúzelne EGR, už keď som auto kúpil bol zlý, aj diag ho píše, keď to mal straki na diag tak nechapal ze mi nesvieti žiadna kontrolka a hodnoty mam OK :D
Odvtedy mam nabehanych 30000km a o EGR neviem, iba ked mi zasvieti rezerva nadrze, tak vypise poruchu systemu spalín, ale ked natankujem tak po 5 startoch zhasne :D
Pokial jazdim s nádržou nad 1/4, tak o hláške neviem a auto jazdí normálne :D ....
...nikto tomu nerozumie a ani ja :drunk
-
to je ako moja 406tka. Tam som odpojol aj vahu vzduchu, EGR a vsetko islo bez problemov :D