PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Téma založená: andrej.ramone 23.06.2014 - 20:10:03
-
Zdravím! Chcel by som vyčistiť vstrekovače pomocou tec 2000. Je tu niekto z okolia Nových Zámkov alebo Nitry, kto by mi s tým vedel pomôcť a má na to potrebné veci? Ďakujem :)
-
mozno judes
-
Judesovi som už dávnejšie písal, poradil mi čistič vstrekovačov čo sa lieva do nádrže.
Ale kľudne by som zašiel aj ďakej ak by sa niekto našiel, kto by mi vedel s TECOM poradiť - NR,NZ,SC,TT, LV, ZC,KN,GA,SA ??
-
Máš podávacie čerpadlo v nádrži ? Aj ja by som chcel čistiť vstreky Tecom a rozmýšľal som či vybrať čerpadlo z nádrže napojiť dlhé haice a čerpadlo do nádoby z tecom alebo dáke čerpadlo z benzínového čo mám doma či by potlačilo naftu aj som hladal dáke návody ale teraz auto nemám doma tak ma to brzdí :(
-
Pokiaľ viem, tak nemám podávacie čerpadlo, ale len taký akokeby balónik v motore. Nechcem sa do toho púšťať sám, nakoľko som amatér a nechcem tomu ublížiť :D
-
Jáj tak ked máš balonik tak to máš v pohode :)
-
To áno, ale aj tak neviem, čo k tomu všetko potrebujem :)
-
No dáke hadičky na napojenie ale velkost ti nepoviem :( viewtopic.php?f=19&t=642 (http://forum.peugeotclub.sk/viewtopic.php?f=19&t=642)
-
Nedávno som čistil svoj ale 2.0-liter,neviem ako to majú 1.6 ,daj VIN nech sa mrknem a ak to bude rovnaké tak sa kludne zastav.
-
tu je VIN: vf33c9hxc84736569 :angel
(edit: pastorek - odstránená citácia )
-
Dnes odchádzam na "múračky" :D a vrátim sa asi až v sobotu.Takže sa ti ozvem až potom.Alebo mi zavolaj a podebatíme. +421918718203 .caw
(edit: pastorek - odstránená citácia )
-
Máš samonasávacie vysokotlaké čerpadlo tak je to jednoduché. Od nádrže k motoru idú dve hadice ktoré majú tesne pri motore spoje. Tam je treba obe rozpojiť, dať na ne hadičky a tie strčiť do nádoby s TEC-om. Potom stačí naštartovať a systém už ostatné vykoná sám. Nasaje z nádoby, časť spáli a väčšia časť sa odpadom vráti späť do nádoby. Odporúča sa, po skončení, dať do nádoby čistá nafta aby sa vyplavil zbytok TEC-u zo systému.
Malé upozornenie: TEC2000 je pomerne agresívny prípravok a preto je určený na profesionálnu aplikáciu. Je vhodné jeho použitie zveriť odborníkovi ktorý má vedomosti a skúsenosti s jeho použitím a vie i posúdiť či vôbec má zmysel riešiť takto čistenie palivovej sústavy.
Na trhu je niekoľko osvedčených prípravkov ktoré sa aplikujú do paliva, ich použitie neobnáša žiadne riziko a jedinou nevýhodou je že proces čistenia trvá trochu dlhšie.
-
Dnes odchádzam na "múračky" :D a vrátim sa asi až v sobotu.Takže sa ti ozvem až potom.Alebo mi zavolaj a podebatíme. +421918718203 .caw
vďaka, dohodneme sa :)
-
Máš samonasávacie vysokotlaké čerpadlo tak je to jednoduché. Od nádrže k motoru idú dve hadice ktoré majú tesne pri motore spoje. Tam je treba obe rozpojiť, dať na ne hadičky a tie strčiť do nádoby s TEC-om. Potom stačí naštartovať a systém už ostatné vykoná sám. Nasaje z nádoby, časť spáli a väčšia časť sa odpadom vráti späť do nádoby. Odporúča sa, po skončení, dať do nádoby čistá nafta aby sa vyplavil zbytok TEC-u zo systému.
Malé upozornenie: TEC2000 je pomerne agresívny prípravok a preto je určený na profesionálnu aplikáciu. Je vhodné jeho použitie zveriť odborníkovi ktorý má vedomosti a skúsenosti s jeho použitím a vie i posúdiť či vôbec má zmysel riešiť takto čistenie palivovej sústavy.
Na trhu je niekoľko osvedčených prípravkov ktoré sa aplikujú do paliva, ich použitie neobnáša žiadne riziko a jedinou nevýhodou je že proces čistenia trvá trochu dlhšie.
Ďakujem pastorek :) prenechám to baffymu , snáď to trochu pomôže, ide o to, že pri studených štartoch motor asi minutku potrháva a z výfuku cítiť nespálenú naftu, keď sa zohreje ide normálne.
-
ak ti posklbava za studena a citit nespalenu naftu, moze byt problem so zhavicmi.
oni totiz prvych par minut pocas behu motora "dozhavuju"
skus ich premerat multimetrom ci maju rovnake hodnoty. ak nie tak vymenit vadny zhavic. meraj kolik zhavica, samozrejme odpojeneho proti kostre
rovnaky problem som riesil na insignii a crome...
zhavic je zalezitost par eur. :mrk
-
tie žhaviče mi už niekto dávnejšie spomínal. Kontrola žhavičov u 1.6 HDi nie je zrovna najľahšia záležitosť, sú tam dosť schované :D, ešte sa mi niekedy stane že v okamihu ako na studeno naštartujem sa ozve také kovové klepanie, to trvá tak 2 sekundy, myslel som, že to môžu byť zdvihátka ventilov, ale v Peugeote povedali, že takéto zvuky vraj vydáva odchádzajúci vstrekovač
-
To tento problém chceš odstrániť použitím TEC-u ? Zbytočná robota.
Podľa mňa máš problém s niektorým vstrekovačom (zle rozprašuje) a odporučil by som ich kontrolu. Teoreticky môžeš skontrolovať i tie žhaviče ale nemyslím že bude niektorý zlý. Stačí z nich odpojiť káble a zmerať odpor medzi závitom kontaktu a kostrou. Orientačne ti stačí vedieť že majú mať všetky rovnaký odpor +/- 10%.
-
Zrejme máš pravdu, ale už mám TEC dlhšie kúpený tak aspoň to vyskúšam, ajkeď nerobím si nádeje :), Ono tie studené štarty sú zvláštne, lebo sem tam sa stane, že motor má plynulý chod a inokedy zasa nie. Všimol som si, že najnepravidelnejší chod máva hlavne vtedy ak je vonku vyššia vlhkosť. Parkujem totiž vonku.