PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 407 => Téma založená: marianrsx 23.02.2014 - 19:56:29
-
dobrí den, potreboval by som pomocť lebo zhanam blok motora so vstrekmy aj kompletným vnutrom za čo možno najlacnejšie, nemam moc penazi, zadrel sa mi valec a chcel by som si autičko spojazdniť, viete mi poradiť niekoho kto ponuka, alebo predava takýto motor, alebo poslať mi odkaz na inzerat o ktorom viete? moj email: marianrsx@azet.sk
-
tu najdes zanajlepsie ceny ;)
http://allegro.pl/silniki-kompletne-die ... g=1.6+hdi+ (http://allegro.pl/silniki-kompletne-diesel-50851?string=1.6+hdi+)
alebo
http://auto.bazos.sk/inzerat/34609691/Motor-16HDI.php (http://auto.bazos.sk/inzerat/34609691/Motor-16HDI.php)
je ich tam 755ks :) len si vybrat, ktory potrebujes, nenapisal si kod motora takze mas tam vsetko mozne ;)
BTW: ako si zadrel tvoj?
-
Skor si myslim ze mu ukvapkaval vstrek a praskol piest.
Valec sa nemoze zadret. Valec je ta cast v ktorom beha piest. Len tak pre uplnost.
Ale ako pise dodo tak jedine inzeraty, alebo zhanat niekde aj tu na sk kde by si si mohol ten motor aspon pozriet a este lepsie nastartovat. Neunahli sa moc. Radsej v tomto pripade pockaj a vyber to najlepsie, lebo inac sa ti to moze este viac predrazit.
-
V N.meste n.vahom Peugeot servis rozpredaval buranu 407 s 1,6 mtorom, mozno by to stalo za telefonat.
-
Len pre zaujimavost, kolko si mal kilometrov?
-
mal som okolo 198000 km a diky za info, tak pohľadam a niekedy o mesiac kupujem motor
-
a tak ešte neviem presne čo sa s motorom stalo lebo servisak mi ho uplne nerozoberal, lebo povedal že zbytočne že mi ho rozobere až ked vymenime blok motora, lebo sa mi stalo to na dialnici ked som šiel okolo 90 km/h lebo tam bolo nejake obmedzenie a naraz mi zdochol motor a len som videl ako náhle začali klesať otačky a rýchlosť a už som ho nenaštartoval ked som sa snažil naštartovať uplne mi stiahlo elektriku pri každom pokuse naštartovať, ale to asi preto lebo mi motorom štarter ani nepohol, najprv som si myslel v tom strese čo sa deje že xenony mi nejakym sposobom poškodily elektoniku lebo som namontoval hid xenony par dni pred jazdou a preto nechcelo pretočiť motorom ale ked bolo auto v servise ani s externym štarterom ho nenaštartoval tak ho začal rozoberať a povedal že motor nemohol ani manualne pretočiť zo spodku motora len za pomoci páky a to tiež velmi ťažko, dalej ked dal dole hlavu motora a vybral vstreky povedal že jeden vstrek som mal doslova zaklepany od valca, tak to je asi všetko ak sa s tym niekto stretol dajte vedieť čo to je, ale povedal mi servisak že blok motora budem určite potrebovať nový
-
Podla toho co pises ti utrhlo jednu ojnicu :O
-
to sa dozviem až asi o mesiac ked kupim novy blok motora a stary uplne do šrubky rozoberiem, tak už teraz len hladam taky za čo možno najlepšiu cenu aby som až tak vela neminul, lebo celkovo oprava vijde draho
-
No neviem, ale zdá sa mi takýto postup trochu divný. "Niečo" je z motorom tak kúpim druhý a potom budem zisťovať čo je pokazené. Viem že dnešná generácia mechanikov sú naučený iba súčiastky vymienať, tak to bude asi tým, no mechanik čo ešte vie opravovať najprv rozoberie motor aby zistil problém a potom volí spôsob opravy. Keď zoberim do úvahy že by šlo o pridretý valec ( v podstate piest alebo krúžky) tak by stál za úvahu výbrus. "Zaklepaný vstrekovač" do piestu zase môže mať príčinu v ulomenej tryske ... Osobne by som zvažoval či opraviť a vedieť presne v akom stave je motor alebo kúpiť nejaký iný bez histórie a neviedieť o ňom nič.
-
servisak ho mal rozobraty skoro cely, akurat nevyťahoval ojnice, klukovku a valce von, ale vybrus vijde drahšie ako druhy blok motora, a kedže mal obrovsky problem vobec pretočiť motor a ručne mechanicky šlo pretočiť motorom len za pomoci páky, tak tak blok motora s kompetným vnitrom sa mi viac oplati ako výbrus a nove diely do vnutra mototra
-
a on mi povedal že je to jedna z tých troch veci čo tu boli spominane, ale mi povedal že mi motor nebude rozoberať teraz aby som zbyočne neplatil dalšie hodiny práce, lebo nič nie je zadarmo ale že potom ked vymenime blok mototora čo ma vijde lacnejšie a to iste mi povedal aj brat čo robi v bosh diesel servise, lenže su drahši že ma vijde lacnejšie vymena bloku ako oprava a dokončim servisak mi povedal že potom ked vymeni blok motora v ramci volneho času rozoberie aj poškodeny blok motora a povie presne čo sa tam stalo
-
Pastorek ma pravdu v tom, ze kedysi sa to takto vyriesit dalo, ale ako pise marianrsx dnes je doba bohuzial taka ze sa kvoli financia nikto do rozoberania motora nepusti, maximalne sam doma zo zvedavosti :(
Pevne dufam ze to date dokopy a budes sa spokojne vozit kazdopadne.
-
Zddravim, už som tu o tom písal ale teraz to je aktualne, peniažky už mam pokope, tak zháňam motor na Peugeot 407 1.6 hdi fap ročník 2004. 80 kw, kod motora 9HZ, potrebujem len blok motora s kompletným vnútrom, hlavou a vstrekmi, ak viete niekto o nejakom za rozumnu cenu a nie moc najazdenými kilometrami ozvyte sa, ďakujem, ale nie allegro.pl lebo poštovne je príliš drahe, to som si už zisťoval.
-
Si kupil peugeot 407 bielej farby? :chuckle
-
Zrejme nie :chuckle.
Ak je to toto mohol si pokračovať už v starom vlákne :mrk .
viewtopic.php?f=149&t=869 (http://forum.peugeotclub.sk/viewtopic.php?f=149&t=869)
edit: presunute
-
tak blok motora vymeneny, nove filtre, nove kvapaliny, nove žhaviče, zrepasovane tri vstreky, aj kusok pojazdene, autičko je speť v servse na podoťahovanie všetkych šrub no a može sa jazdiť :) neskor pridam foto :)
-
No teda... palec hore :yes
-
z vlasnej skusenosti viem že ja som dal za par veci do motora 470evri a na nete som nasiel komplet motor z buračky za 450evri nedemontovany dal sa naštartovat 1.6 hdi 80KW je motor ked mu nedas to co chce sklame
-
už som čo to pojazdil ale čo to može robiť, cuka mi s motorom ked sa rozbehujem pri jednotke, dvojke a trojke do 2000 otačok ale len ked je studeny motor, ked je teply a kedykolvek naštartujem a idem sa rozbehnuť bez problemov
-
Diagnostika nic? Najskor asi niektore z cidiel ci uz vaha vzduchu, cidlo teploty vody alebo otacok klukovky. Nieco podobne riesime tiez teraz.
-
diagnostika nič, všetko je v poriadku, tak cez vikend, sa bude rozoberať vaha vzduchu a čistiť erg ventil
-
neviem možno sa mýlim ale podľa mna by to mohol robiť aj ten EGR ventil, ak je zanesený sadzami tak sa môže zasekávať ale to by zase vyhadzoval chybu
-
skontroluj podtlakove ovladanie klapiek. je to taky bazmek pri skrtiacej klapke, ide dve podtlkakove hadicky. staci aby jedna z nich mala netesnost :mrk
vsetky podtlakove hadicky skontroluj. musia byt tiptop. :hi
robilo mi to iste a nielen mne. :mrk
-
ale aj ked je zohriaty motor, tak už nie je citiť cukanie, ale je počuť ako pri rozbehovani otáčky nestupaju plynule, ale ako na fázy, postupne
-
urob ako vravim, presne rovnake symptomy opisovali ostatni...
to je minimum co mozes skontrolovat... aspon budes vedeit ze tadeto cesta nevedei :)
-
Marcel odkedy ma 1,6 hdi podtlakove ovladanie klapiek alebo to uz neni tema o 1,6 hdi? :chuckle jediny podtlak co je na tom motore je na ovladanie turba ......
-
... ani škrtiacu klapku nehľadaj.
-
Ups... 1.6 zle som cital. Omluva... :(
-
Skôr "Ups, HDi , zle som čítal". :tmi
-
zas sa toho tolko nestalo, na 2.0 hdi sa to proste riesi inak... netreba hned vsetko rozmazavat. :mrk
tiez som iba clovek a aspon sa snazim, niekto by sa na to uplne vy*ral a sem na forum nechodil vobec... :yes