PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 4007 => Téma založená: palec 27.01.2014 - 17:05:07
-
cavte chalani.Dnes mi vola zena ze jej nejde pridat plyn,auto na volnobeh,zacala svietit kontrolka system redukcie skodlivin.Zeby FAP?Kde ste si davali odstranovat Fap,potrebujem este sikovneho cloveka s diagnostikou na 4007 v okoli TT.Za vase odpovede vrela vdaka
-
system redukcie skodlivyn nemusi suvisiet len s fapom. moze tam bvyt toho viac.
idealne by bolo to dat na diagnostiku a ta ti napovie viac.
dojdi do Bahona, mas to len 30km. bude tam par ludi s diag. :hi
-
ok.Dufam ze mi to dovtedy vydrzi.diki :sweat
-
Takze nevydrzalo.Nutna navsteva servisu.Vymeneny palivovy filter(po roku).Chyby vymazane.ked som tam uz bol tak som dal vymenit aj olej v rozvodovke a diferaku.kontrola vsetkych naplni,zimna kontrola a kontrola podvozku,capov,baterky,atd Auto ide zase ako nove.Tak uz neviem kde mam tankovat lebo ten filter mi ukazali a bolo to strasne.Nastastie lacna oprava cakal som viac :hi
-
tankuj na rychloobratkovych pumpach. to je zaklad.
co sa povodnej chyby tyka, vidis, nemusi to byt hned fap. stacilo tak malo.
-
Takze nevydrzalo.Nutna navsteva servisu.Vymeneny palivovy filter(po roku).Chyby vymazane.ked som tam uz bol tak som dal vymenit aj olej v rozvodovke a diferaku.kontrola vsetkych naplni,zimna kontrola a kontrola podvozku,capov,baterky,atd Auto ide zase ako nove.Tak uz neviem kde mam tankovat lebo ten filter mi ukazali a bolo to strasne.Nastastie lacna oprava cakal som viac :hi
a na akej pumpe tankuješ?
-
Tankoval som len na OMW oproti Tescu.Tak neviem.
-
Toto robi palivo s valkou davkou biozlozky. Mas len jedinu moznost, zmenit pumpu(co si myslim je prast ako uhod) alebo vo vacsom mnozstve davat VIF.
-
vacsie mnozstvo vif-u je kontraproduktivne.
-
preco kotraproduktívne ?
-
Prevzaté z autoforum.cz:
Naftu tvoria zložky destilácie ropy ktorá vrie v približných medziach 150 až 180°C do 270 až 310°C.
Aditívne prísady ktoré sa pridávajú do palív môžem rozdeliť do viacerých skupín a ako také sú známe, je ich niekoľko desiatok, avšak ich vzájomný pomer je tajomstvo receptu úspešného aditivovania.
Pretože jednotlivé zložky sa navzájom ovplyvňujú a keďže je to sústava stoviek látok, tak sú to rovnice o tisíc neznámych a pod., inými slovami povedané primiešanie aditív do aditivovaného paliva naruší rovnováhu docielenú aditivovanim, pričom v najlepšom prípade dôjde k očakávanému výsledku a teda zlepšeniu všetkých parametrov výrobku (pravdepodobnosť 0,nieco% ), ale v 99,9% dôjde k zhoršeniu pôvodných vlastností a iba vo veľmi málo prípadoch dôjde aj k zlepšeniu požadovanej vlastnosti (povedzme mazania ak chcete počuť práve toto)
Pre úplnosť uvediem, že mazivostné prísady nie sú nič iného ako vyššie mastne alkoholy, jaminy, mastne kyseliny, amidy ci ditiofosfáty Molybdénu a pod.
Odpoveď na na otázku, či pridanie ďalších aditív do už aditivovanej nafty (napr. Shell V-Power Diesel) by mohlo niečomu uškodiť (a čomu?), alebo prinajhoršom sú to len zbytočne vyhodene peniaze za aditívum je nasledovná:
Áno pridanie ďalších aditív do už aditivovanej nafty (napr. Shell V-Power Diesel) určite uškodí výslednému efektu aditív.
Ak sa pýtate konkrétne čomu, to je veľmi ťažko povedať, aj kde je to relatívne jednoduché. Záleží to od kvantity (množstva) a kvality (stechiometrickeho 3D vzorca chemikálii) aditivovanej nafty pre vašou aditiváciou a po vašej aditivácii, teda ťažko povedať čo tam vlastne pridávate a veľmi ťažko povedať čo ste natankovali.
Toto všetko sú tajomstva šéfkuchárov technológov vo vývojových centrách rafinériek...
-
Ahojte chalani, mam taký problém vo vyrovnavacej nadrzke na vodu mam olej teda mi tlači olej do vyrovnavacej nádržky. Môžte mi poradiť kde je problém? Mne sa zdá ze to bude asi chladičom oleja, výmenník? vďaka
-
ano moze byt aj chladic oleja, ale aj povolene tesnenie pod hlavou, alebo nie moc pravdepodobne prasknuta hlava.
pricin moze byt viacero, staci to vyturovat za studena a problem je na svete aspon co sa tej hlavy tyka.
ostatne skor vada materialu.
zial bude sa to musiet postupne rozobrat, zacni tym najjednoduchsim.
predpokladam ze mas dizel, ked si svoj dotaz zadal do vlakna o 4007micke s FAP :)
-
Ak je toho oleja málo (len taký povlak, flaky na vodnej hladine) typol by som to na tesnenie pod hlavou. Ak je v nádržke namiesto chladiacej kvapaliny hustá emulzia (zmiešaná voda s olejom) tak pravdepodobne ten spomínaný chladič oleja.
-
Ahojte tak toho oleja v tej vyrovnavacej nádržke na vodu je viac, nieje to len povlak s toho usudzujem že to bude asi chladičom oleja, neviete ako dlho trvá oprava a co to môže stať? Mám 2.2hdi Peugeot 4007. diky
-
Zdravim páni. Tiež mi pred dvoma dňami vypísalo (v nemčine) "kontrola DPF systému". Moja 4007 je r.v. 2012 192-tis. najazdené 2,2 automat. Keďže nemám nikoho poblizku s diagnostikou...stále musím chodiť do orig servisu a za každým vysolim 50€. Takže asi dám rovno vyčistiť DPF a potom zájdem len zrušiť poruchu na paneli. Váš názor?(mal som poruchu váhy vzduchu a po výmene som obehal 4 servisi s "originálnymi" diagnostika mi, ani jeden mi nevedel odstrániť toto hlásenie 😭)
-
na "mazanie" netreba originál.
úplne postačí čínska obd2 a aplikácia do mobilu/tabletu.
keď som v dosahu wifi, tak mi aj stiahne z webu čo ktorý kód znamená.
-
Ale niektoré zavady sa nedajú vymazať napr esp senzor o otočenú volantu vymazes ho v gyroskop ale nie v posilovači tam bude pretrvávať stale
-
Pre upresnenie: v motore sa dá vymazať chyba akoukoľvek univerzálnou diag
Pri vyčistení DPF nestačí vymazať chybu, ale treba správne nastaviť výmenu DPF filtra, aby auto vedelo čo má robiť.
Len tak mazať chyby hore dole je cesta do pekla bez odstránenia príčiny.
-
Áno som toho istého názoru, len dúfam že niekoho nájdem z tou správnou diag. Ešte otazocka: ako dlho ešte môžem takto jazdiť? Nemôže mi to hodiť do núdzového stavu? Potrebujem este asi dva dni kým to vybavím...
-
TO nedokáže nikto povedať, niekedy mesiac, niekedy pár minút, ale ak motor normálne ťahá, tak 2 dni to môže vydržať (ak sa tu nebavíme o 1000km denne).
-
Zatiaľ ďakujem za info...hádam to dnes poriešim.
-
Takže DPF vyčistené, porucha na palubovke už nesvieti, avšak objavila sa ďalšia závada ako to už býva....deravý chladič spalín. Nový stojí cez 300,- použití cca 150,-€. Mechanik tvrdí že sa to nedá pozvať, je to tenký plech. Nemáte skúsenosti s týmto?
-
Mám a mechanik hovorí bohužial pravdu - treba chladič vymeniť. :/
Na 2.2HDi som ich už pár menil.