Posledné príspevky

Strán: 1 2 3 ... 10
1
Peugeot 207 / Re:Modrý dym
« Posledný príspevok od sir.Oliver kedy 17.05.2024 - 19:37:39 »


  ako myslíš že 1.6 16v VTI je nepriamovstrekovaný ?
2
Peugeot 206 / Re:klimatizácia
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 17.05.2024 - 13:33:58 »

  aj keď je zapnutý vnútorný okruh , aj tak klíma poberá určité percento vzduchu aj z vonku . je to úmyselne urobené takto , aby sa posádka auta nemohla udusiť . klapky nikdy neuzavrú prívod vonkajšieho vzduchu ......


Vieš v akej sekcii sa tu rieši táto téma?! V sekcii Peugeot 206. A keď na 206ke s manuálnou klímou uzavrieš "šúpatkom" prívod vzduchu, tak tú klapku uzavrie na 100%. Mal som to x-krát rozobraté na predchádzajúcej 206ke. Keby som fajčil, spravím si test cez vonkajší prívod.  :D :beer
Dokonca si myslím, že aj tá moja automatická nemá programované pootvorenie prívodu...  :bandit

PS: Ak by boli autá boli utesnené tak, že by sa človek mohol udusiť tým, že by pri recirkulácii neotvoril okno, tak by si zrejme sedel v Boeingu a nie v aute...
Pri 206ke, kde prefukuje aj cez anténu, by som sa toho nebál dupľom :D
3
Peugeot 207 / Re:Modrý dym
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 17.05.2024 - 13:01:30 »
1.4 a 1.6VTi nie sú tak náchylné na karbonizovanie, pretože sú to nepriamovstrekové motory. Majú akurát problém so spotrebou oleja pri vyšších otáčkach a väčšom kilometrovom nájazde, viď. to čo ti písal Qcko. Moja bývalá 1.4VTi spapala pri 120000km cca. 1liter na 5000km.

Každopádne s tým setom od BG chybu nespravíš, je to kvalitná vec, ktorá pomáha. Hlavne 44K je niečo, čo používam raz/dva krát za rok aj vo svojich autách...  :angel

Karbonizujú sa 1.6THP, ktoré sú tým priam známe...  :bandit
4
Peugeot 206 / Re:klimatizácia
« Posledný príspevok od Judes kedy 16.05.2024 - 16:31:50 »
Je to tak ako píšeš, keď sa dlho používa vnútorný okruh tak sa po čase začnú prosiť okná (čiže sa do interiéru nedostáva čerstvý vzduch z vonku) a práve preto v návode na obsluhu vozidla výrobca upozorňuje na používanie vnútorného okruhu len na nevyhnutný krátky čas. Stačí sa pozrieť do manuálu.
5
Peugeot 207 / Re:Modrý dym
« Posledný príspevok od orbit kedy 16.05.2024 - 15:40:58 »
Problém s modrým dymom z výfuku sa objavil pri dezinfekcii klimatizácie ozónom, keď bol zapnutý ventilátor a motor bežal na voľnobeh 30 min. V recenziách som sa dočítal, že motory VTi sú náchylné na karbonizovanie.
Kúpil som profesionálny KIT pre kompletnú dekarbonizáciu olejového a spaľovacieho systému motorov s klasickým i s priamym vstrekovaním: https://bgshop.sk/produkt/bg-6577-dekarbonizacia-benzin/ a uvidíme či to vyrieši tento problém.

6
Peugeot 206 / Re:klimatizácia
« Posledný príspevok od jsbb32 kedy 15.05.2024 - 19:36:26 »
Asi pred dvomi rokmi som siel cez Śturec  za kamionom  a tak som prepol na vnútorný okruh ,lenže potom som ho zabudol prepnuť a  a tak som sa čudoval.prečo sa mi rosia okná  až kým som neprišiel na to čo to spôsobuje tak som vždy pootvoril okno aby sa skla prestali rosiť ,ale vtedy nebola zapnutá klíma,lebo bolo chladnejsie .Tak ja radšej vnútorný skoro nepoužívam.
7
Peugeot 206 / Re:klimatizácia
« Posledný príspevok od sir.Oliver kedy 15.05.2024 - 18:45:18 »

  aj keď je zapnutý vnútorný okruh , aj tak klíma poberá určité percento vzduchu aj z vonku . je to úmyselne urobené takto , aby sa posádka auta nemohla udusiť . klapky nikdy neuzavrú prívod vonkajšieho vzduchu ......
8
Peugeot 206 / Re:klimatizácia
« Posledný príspevok od jsbb32 kedy 15.05.2024 - 17:47:23 »
Tak bolo tam málo náplni,unikala,vymenili mi tesnenia a povedal mi šéf,že chladič dlho vevydrži,takže  sa môžem pripraviť na ďaľšie výdavky.
9
Peugeot 406 / Re:Peugeot 406 coupe 2.0 RFR snímač hladiny a teploty oleja
« Posledný príspevok od Tomasd2001 kedy 13.05.2024 - 14:19:21 »
1131 E5 = 3pin = hladina a teplota. Všetky EW motory v 406 mali dvojité čidlo.
Tie schcémy ktoré používaš (hanyes) treba brať s nadhľadom, schémy nemusia sedieť ani zo serviceboxu, nie to ešte z iných zdrojov. Pri kontrole takýchto vecí takisto nesledujeme farby, ale čísla káblov.

Všetky tri káble sú napojené od snímača do budíkov (ak Ťa zaujíma aj kompletná cesta podľa oem schém, kade, daj vedieť).
Pin 1 a 3 sú hladina. Pin 2 je teplota.
Pin 1 = kábel 414 --> biely konektor na budíkoch pin. č. 9, označenie 414 zostáva.
Pin 3 = kábel 415 --> biely konektor na budíkoch pin č. 8, označenie 415 zostáva.
Pin 2 = kábel 411 --> biely konektor na budíkoch pin č. 10, označenie 411 zostáva.
Podľa tohoto je tá haynes schéma správna.
Treba hľadať chybu niekde inde.

Neviem ešte odkiaľ máš ten rozpis 12V gnd 5v, nič také tu nie je.

Schémy neviem z akého sú manuálu, našiel som to len na internete. Čo sa týka zapojenia 12V, GND, 5V som našiel tu https://www.peugeotforums.com/threads/oil-level-sensor-pins.352455/ nič viac o zapojení som k tomu konektoru nenašiel.

Takže poľa teba bude najrozumnejšie vybrať budíky a prepípať piny 9,8,10 s káblami k snímaču a tak to ešte skontrolovať či je zapojenie správne?
10
Malé automobily radu 20x / Re:CiNiK's 206 - Rolo Garoš
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 13.05.2024 - 14:01:09 »
Elektricky sklopné speťáky by som nečakal ani ja, predtým som mal 206ku SocialPacket s manuálnymi  :D
A je tam ešte jedna chyba, nakoľko zadné brzdy sú kotúčové a nie bubnové.  :bandit

206RG bol najdrahší variant, vo svojej dobe (vtedy ešte RCčko neexistovalo) stál v prepočte vyše 28-tisíc €.  :cash
Strán: 1 2 3 ... 10