Pri doplnení aditíva Eloys bola aj riadiaca jednotka aditivácie zresetovaná?fuha.to si vobec nepamatam.. ale asi ano lebo tam bola tá hláška a bol som s tým na počítači aby tá hláška zmizla.
Koľko má auto nabehaných km?
Pri toľkých km už pravdepodobne bude FAP filter už zanesený že sa nedá už regenerovať.Skvele, teraz netuším čo je lepšie riešenie..
https://www.youtube.com/watch?v=odyFtM7fFVwvyčistiť si to sám : SUPERMAFRASOL?
Pokial auto jazdi, zregenerovat sa da. to by si jazdil v nudzovom rezime permantne.Nitra.
jazdit s 3000 otackami je uplne zbytocne, nema to vplyv na regeneraciu, skor to regeneraciu vypne. treba
jazdit v klude v pohode a ustalenou rychlostou. plnohodnotna regeneracia trva cca 11 minut a prebehne vacisnou na dialnici.
takze zbytocne si turoval a trapil auto polhodinu.
ak si dolieval aditivum, bolo potrebne zresetovat hladinu aditiva. ak sa to neudialo, tak to treba urobit.
potrebujes niekoho s diagnostikou nech to skontroluje a nastavi :)
a podla potreby vynuti regeneraciu s diagnostikou. odkial si ?
pri tychto km ak su realne ti FAP vydrzi dalsich 70t-100t km...
Judes... si povedal ze fap uz bude ko a neda sa zregenerovat.ja som ho kupoval ked malo 140 000 tuším. takže neviem ako sa na ňom jazdilo dovtedy ale po par tisic km. mi už tiež vyskakovalo FAP problemos.. vtedy to však na diagnostike vyriešili nutenou regeneracio ua bolo dobre doteraz.
ja tvrdim ze keby to tak bolo, auto uz davno nejazdi pripadne je v nudzovom rerzime trvale :)
auto moze mat 300t km a s povodnym fapom, vsetko zalezi od profilu prevadzky auta. takze neviem z kade beries tieto cisla o zivotnosti :)
ja neviem posudit stav fapu bez diagnostiky. je dobre ze tu mame niekoho kto to vie :D :beer
ale ked Judes povie vymenit tak vymenit... :D
Nepísal som že vymeniť len že raz to príde a v nadpise témy má že má blokovaný filte a ze životnosť tých filtrou v tej dobe nebola taká ako je už dnes. Toť vsjo ;).no hej ale nemám rád oranžové ikonky s výkričníkom na palubovke :-D asi su tam neni len tak
nové DPF aj s katalyzátorom 162Eur... vymením si.. len kto mi to resetne v tom ECU :-)kazdy kto ma diagnostiku... zalezi odkial si.
kazdy kto ma diagnostiku... zalezi odkial si.NITRA
P0409 | Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit |
Defective EGR sensor | |
P0401 | Insufficient Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow |
The DPFE (differential pressure feedback EGR) sensor is faulty and needs to be replaced | |
P1162 | EGR valve position sensor - EGR valve tight / seized |
P0490 | Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit High |