PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Pieskovisko => Téma založená: Y2K 05.11.2014 - 11:46:01
-
Poprosim nazory ktory motor a preco :angel
-
Motory su uplne rovnake az na malinke nepodstatne veci. Ale vzhladom na velkost auta radsej 80kW.
-
zas som mudrejsi...dik :)
-
Rozdiel je az pri 100kW kde je 16V. 66 a 80kW su oba 8V identickemotory s rovnakymi hlavami, turbom aj cerpadlom. Ine su vstrekovace.
-
vacsina co su v ponuke je bud 66 alebo 80, 100 som ani nevidel hadam
-
On to myslel všeobecne, do 406ky sa montovali oba 66, 79 a 80 kW. Tie 16V boli až neskôr.
-
66 a 80 Kw by mali mať aj rozdielne turbá . 80Kw by mal mať variabilné. Ja osobne mám aj 66 aj 80 kw a na 80 kw mám ešte lepšiu spotrebu a celkovo ide tak ochotnejšie a netreba ho tolko točiť ako 66kw nieje to auto na preteky ani jedno ale ked Break z tým že ho aj naložíš tak 80kw .
-
Rozdiel je az pri 100kW kde je 16V. 66 a 80kW su oba 8V identickemotory s rovnakymi hlavami, turbom aj cerpadlom. Ine su vstrekovace.
A nema 80kW oproti 66kW aj intercooler??? Alebo sa mylim?
-
Stanko, nemylis. Ale to uz su veci okolo motora. Samotna konstrukcia motora je rovnaka.
-
ooo ja chcem byt cool a mat intercoooooler :D
-
O 66kW som našiel dobovú recenziu na nete... :D
HDI (high density interconnect)
Nejprve pár hlavních údajů: Objem 1997 cm3 “dvoulitr“, výkon 66 kW (90 k) při 4000 ot/min, točivý moment 205Nm při 1900 ot/min., kompresní poměr 17,6:1, 8 ventilů, rozvod OHC, CO2: 138 g/km. Servisní interval 20000km. Výměna rozvodového řemene po 160000km! nebo 5letech. Hádéíčko nahradilo motor TD v roce 1999. Je zajímavé, že HDI k dosažení 66kW intercooler nemá, možná nepotřebuje. Je stále velmi tichý, používá moderní systém commonrail, technologii piezoelektrického ovládání vstřikovací trysky. Pozor na špatnou naftu. Není problém dostat ho nad 4000. Po otáčkách má doslova chuť. Naopak v nízkých otáčkách, tím myslím opravdu nízké tj. pod hranicí cca 1500, je nesvůj. Dalším rozdílem je pracovní teplota. Ta je u motoru HDI okolo 70°C, což je výrazně méně, než je běžné. Doporučený olej, je plně syntetický 5W40. Dnes je tento motor v koncernu PSA, Ford (pod označením TDCI), Mazda, Volvo …
-
No na oboch HDi mám teplotu stále 80°C inak všetko sedí aj o tých otáčkach :D 66kw ich má veľmi rád :D spotreba je teraz dlhodobá na 66kw 5,3 po 6tis km a na 80kw 4,8 po 8500km :)
-
osobne som za 80kw pripadne ak by sa naslo 2,2 HDI :D
ale moc ich nie je v ponuke a uz vobec nie za cenu aku by som dal :D
-
Ja som tiež pred kúpou pozeral aj 2,2 HDi ale potom ma mechanik odhovoril že tie boli dosť kazové a mali filter pevných častíc tak som nakoniec kúpil obyčajné HDi bez fap . Aj ked teraz by som hneď vymenil 80kw za coupé z 3,0 V6 :D
-
he he...coupe to ano, uz dlho sa snazim dostat svoje naspat :D
ale potrebujem kombajn....
a FAP by nebol problem, ale tak asi zostaneme pri 80 teda :)
-
a este taka otazocka...pred alebo radsej po face?
-
Za mňa PO... :yes
-
dovod?
-
HDi 80kw pred face nebude..aspoň som takú 406 nevidel
-
Vyzera lepsie :) rak asi preto ....
-
Pred fc boli tusim len 1.9dt 66kw ako aj v 306 nie ?:)
-
Jednoznacne 406 break 2.0HDi 80kW 2003/2004 MUX, nie je o com :)
-
A toto je potom co?
http://autobazar.autovia.sk/peugeot-406 ... nt=1642168 (http://autobazar.autovia.sk/peugeot-406-break-2-0-hdi-st-1642168?utm_source=agent&utm_campaign=detail_car&utm_content=1642168)
-
U verzie break sa vyskytuju tieto hybridy, lebo kombik ide do produkcie vzdy o nieco neskor ako sedan, takze ked uz isiel facelift 406 sedan, este chvilu isli old breaky uz s technikou novej ...
...take moje vysvetlenie ku kombikom, hadam zrozumitelne :D
-
Pri kazdom aute, ktore absolvuje facelift sa objavuje Qckov paradox (novy termin do jazykoveho okienka - Qckov paradox - hybrid spojenia techniky a esteticity). To znamena, ze casto sa objavuju modely, ktore s faceliftom prinasaju nove motory ci aj upraveny interier a teda aj ich rozne kombinacie. Dialo sa to napriklad aj pri 406 coupe. Stary exterier, novy motor, novy interier. A vramci tohto by sme mohli spravit tabulku variacii, permutacii i mozno odvodit faktorial ci kombinacne cislo.