PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot Partner / Rifter / Tepee => Téma založená: Marcel00 11.10.2013 - 19:36:15
-
Máme jedneho partnera co ma Peugeot Partnera :).
Stale hadze chybu P1351 - Riadenie doby žhavenia.
Auto ked je studene tak pokaslieva. Co pozriet aby som odstranil uvedenu zavadu, ktora i po vymazani chyb naskoci znova?
Diky za tipy.
-
To bude niečo s FAPom... ale ja nie som odporník na chrochtadlá... :x
-
nezmysel... skor problem s ovladanim zhavenia. mozno by to chcelo skusit novsi soft... mozno sa vyjadri vacsi guru :P
-
Ovecka.
Zakladni chyba.......
A ten partner je stary?
NOvy?
Tepee??
Motor???
-
:head jaj, kua... sory :blush
takze jedna sa o motor 1.6HDi 75kW, DV6B, rocnik 2006, BOSCH
-
Marcel a mňa si sa pýtal, že nie? :)
No nevadí, tak poďme na to logicky.
Auto pokašliava preto, lebo studený CR vyžaduje prižhavovanie počas chodu motora, aby bol chod kľudný.
Keďže to sa nedeje (čo môžme potvrdiť voltmetrom), pýtam sa: sú žhaviče dobré? Ak nie vymeníme, ak áno, pozrieme cez diag. teplotu chladicej kvap. (ale aj iné teploty, napr. nasávaného vzduchu), či korešponduje s realitou.
Pretože info o teplote motora určuje dobu dožhavovania.
Ak sú teploty ok, relé žhavenia a kabeláž, ale tie by sme vylúčili už pri teste žhavičov voltmetrom.
Takže to môžeme vlastne vynechať.
Ak je všetko ok, je zlá ecu.
(Alebo je tam ešte nejaká iná ecu alebo sme zle interpretovali chybový kód.)
-
žhaviče su nové, a vyčistene su aj vstrekovače a su ok boli na teste
-
Nejde o to, či sú nové.
Ale či je na nich napätie, na všetkých 4och a kedy a aké?
Kde sa nachádza to auto, nech sa naňho s Marcelom pozrieme.
Po tom, čo sme oživili oficiálne mŕtvu neopraviteľnú plechovku Renault Kangoo, trochu si začíname veriť, že Marcel?
Alebo proste vymeníme motor, ale to je krajné riešenie :)
-
dneska som to vyzdvihol zo servisu a je doma
-
...
Ak sú teploty ok, relé žhavenia a kabeláž, ale tie by sme vylúčili už pri teste žhavičov voltmetrom.
Takže to môžeme vlastne vynechať.
Ak je všetko ok, je zlá ecu.
...
Ale proc by mela byt spatna ECU ??? To by jsi opravdu menil ECU nebo to pises ironicky?
PS: Durko: A odstraneno?
-
no zatial neviem,kedže to robí len pri štarte.
ked som to bral zo servisu tak to kolísalo kým sa nezohrial a dnes ráno sa mi zdalo že išiel v pohode . uvidím ráno čo to spraví celý den som bol mimo
-
Aha straki, Ty si asi nečítal Sherlocka Holmesa, tak potom nevieš o čo ide.
Vyloučíme-li všechno nemožné, pak to, co zustane, musí být pravda (ať je to jakkoli nepravděpodobné).
-
tak som dneska skusil dva štarty.
ráno sa mi zdalo že to robí len máličko ale zadymí pri starte a smrdí nespálená nafta a poobede to kolísalo hned od štartu.
ináč čo som si všimol tak ak sa rozsvieti kontrolka žhavenia a nažhaví tak ide hladko kým nevychladnú žhaviče.
dá sa vobec niekde nastaviť kedy a ako dlho má žhavit?
dik j.
-
kym dojdes kumne a nepodari sa ti poriesit problem, resp. nepadne tu nejaky tip na riesenie co kuknut, zastav sa u mna napipchneme to... :S
podla mna zhavice nebezia po starte motora, kedze motor ti bezi po zohriati v pohode,
pricin preco nezhavia moze byt viacej, idealne by bolo keby to bolo studene.
idealne na meranie ked by som ti montoval to tazne a zatial by to vychladlo :P
-
Blba otazka, Rele si kontroloval?
P1351
Okruh relé žeraviacej sviečky otvorený
Ignition discharge module (IDM), input circuit/open
Ignition coil control circuit high
-
to by ale v zime velmi tazko startovalo, takze ak by rele zhavenia neslo, tak v zime by auto sotva nastartoval.
mne tvrdil ze auto v zime nastartuje. :think
-
jj startuje v pohode aj ked je velká zima