PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Pieskovisko => Téma založená: valenta.ivan 15.09.2022 - 17:12:44
-
Má niekto skúsenosť ohľadne ošetrenia podvozku a dutín antikoróznym prípravkom Dinitrol . ( Odborným servisom Považská Bystrica, Sokolovce ...)
-
Ja som to dal robiť v Nitre, perfektná práca, verím, že z dlhodobého hľadiska to určite ochráni.
-
Martin47 Ďakujem.
-
zbytočná investícia . ani jeden z nás nebude auto držať doma 30 rokov. môj signum má 19 a podvozok je vo veľmi dobrom stave . miestami sa začala objavovať lokálna korózia , ale podvozok som zriedka kedy umíval po zime . auto garáž nikdy nevidelo , ani v D a ani na SK .
-
Nebol by som si týmto taký istý. Nie každé auto má rovnakú odolnosť voči korózii. S náterom to máš bezstarostné a nestojí to tak veľa. Ja by som si to dal na kazde auto, ktoré plánujem dlhšie podržať. Moja 207 od náteru nemá ani náznak korózie, ma už 10 rokov. Napríklad Felicie odchádzali práve na korózii. Je pravda, že odvtedy išla antikorózna ochrana hore, ale nedá sa na to spoliehať. Niektoré autá sú po tých istých rokoch v lepšom stave a niektoré v horšom. Asi závisí aj od konkrétneho modelu, alebo aj značky.
-
pozor , pri felícii ... exportné modely išli prvé do bazénu s odhrdzovačom . a preto aj vydržali dlho . domáce medzi poslednými a výsledok je slabé odstránenie zárodkov hrdze - rýchle hrdzavenie . a ešte jedna vec ... šetrenie ... cez bazén malo prejsť iba 1000 áut a potom sa mal reciklovať ( 50% starý 50% nový .... ale prehnalo sa aj 1500 áut bez akejkoľvek úpravy odhrdzovača )
-
ja osobne by som tú protikoroznu ochranu dal, ked je slušne urobená určite pomôže. Je dobre občas si pozriet spodok a čo hrdzavie ošetriť. Dosť problematické zvyknú byť ramená, a rôzne výztuhy. Nové autá majú väčšionou, kôly aerodynamike celý podvozok krytovaný plastom. Napr 308 mala aj ramená zadnej nápravy okrytované, takže tam je to trocha lepšie.
-
Rozhodne to pomoze. Ja som to spravil este hned pri kupe auta. Z odstupom casu, minuly rok som si od tazneho schoval krytku (nie krytka na gulu, ale zospodu) A vravim si, ze ju odlozim tak, aby som ju nestratil. Takze som ju nakoniec nevedel najst. Medzitym prisla klasicka vymena oleja a vzdy si pytam auto vidiet zospodu. Takze osetreny podvozok stale parada a tam kde chybala ta krytka uz si to pekne nacala hrdza. Krytku som nakoniec nasiel - presne tam, kde som ju schoval, ale teda celu zimu som jazdil bez toho a stacilo par mesiacov na tento stav.
-
Ochranu podvozka si robím na každom aute, je to príjemný relax a človek niekedy nájde to, čo by nehľadal.
Akurát si treba uvedomiť, že je to ochrana, nie prekrytie korózie.
Čo sa týka Dinitrolu, tak osobne ho nepoužívam (stále som verný BODY dlhé roky :) ), ale off road scéna si dinitrol chváli a robia s ním aj dlhodobé testy, takže ním určite nič nepokazíš.
Netreba zabudnúť aj na ochranu dutín voskom, keď sa bude robiť spodok.
-
Dušan určite aj dutiny sa robiť budú. Chcem to dať robiť priamu v servise ktorý to robí . Dinitrol Sokolovce pri Piešťanoch.
-
Tak auto je už späť zo servisu Dinitrol doma, Keď boli všetky plásty dole bolo vidieť , že je načase podvozok a všetky dutiny kde sa dá nastriekať ošetriť. Práca na aute bola dobre spravená a som spokojný .
-
:clap :dance