PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Showroom - naši mazlíčkovia => Malé automobily radu 20x => Téma založená: mamomi 04.11.2016 - 11:25:21
-
Láska ku klasickým Peugeot vozom rastie. :D nejde ani tak čisto o Pug, ako o vozi okolo rokov 90tich.
Daily Pickup dostal facku na predok a 305 s E34 soľou brázdiť nemôžu.
Zhoda náhod to dohnala k tomuto dorasovanému stroju za pár drobných a jedno šteňa fenky Amstafa :D
Pozink 3 dvere a benzín aj keď len jednobod.
poznatky:
spravená predná náprava s geometriou, čerstvá STK a EK, vyspravený interiér.
chyby: čerstvo nabúraný predok, vôla v zadnom pravom ramene.
treba: spraviť väčší servis okolo motora (remene, tesnenia...)
opraviť predok a trochu ju celkovo oživiť.
teším sa na víkend a čo so sebou prinesie.
fotky doložím čoskoro
-
Fuha, no som zvedavy na foto :)
Páči sa mi analógia - búraný predok, vôľa v ramene --> čerstvá STK :D
To je také slovenské :P
Každopádne daj ju do pucu, teším sa na pokroky.
-
búrali s tým až po STK. a to rameno nieje moc, len je tam mini vakel čo by tam proste nemal byť :D
fotky vyššie, vyzerá to strašne ale ja to tak tragicky nevidím :) dajte mi pár dní.
-
Aktual
-
Rozvod vodná pumpa a simering vačky + kľuky vymenený.
kuk pod ventilviko, moc karbonu, ale tak opucované + zavarený štít ktorý bol prasknutý.
doobjednalo sa ešte viacero vecí čo chýbali, alebo boli zničené.
hlavne sa teším na korekciu laku. a čo sú najväčšie rehoty, tak sme zistli, že kamaráta to auto zrazilo 20 rokov dozadu. história vozidla ako sa patrí.
-
dnes som to doskladal a konečne sa bez strachu odviezol
čo sa ešte spravilo: vymenené komplet držiaky nárazníka + nárazník a mreža v podnárazníku.
vyčistené vstrekovanie + všetky kontakné spoje.
hadice vody, prepláchnutý chladič + nová voda
hadica odvetrania motora
olej v motore a prevodovke
mierka hladiny oleja
sahara chladiča výmena
svetlá + smerovky
čo bolo v mojich silách sa dolicovalo, ale chcelo by to vymeniť čelo + PP blaník :D to ale musí počkať. Doma čakajú už 2 autá s podobnými robotami potom toto...
vedenie teplého vzduchu výfuk/sanie
kvantum šróbov
spodná časť masky + očistená vrchná od fólie. Musím ešte známemu čo to tam nalepil vynadať do debilov.
3x umytý motorový priestor :D
ostáva: nahodiť lištu nárazníka, vytiahnúť čo najviac preliačenín, korekcia laku, nahodiť spolujazdcov zámok, spraviť prdiaci výfuk, uchytiť zadnú hmlovku + cúvacie svetlo a pozrieť sa na zadnú nápravu, rozšíriť disky, nahodiť zásterky.
je to moc komické?
-
Klobúk dolu šéfe, pekne zachraňuješ históriu :)
Inak sa musím u vás staviť obzrieť naživo novú 3008, behá už po meste a skoro som nabúral keď som sa za ňou obzrel :D .
-
Mal by som sa pozrieť doma v garáži by som mal mať ešte hlavicu na radiacu z GTi :D
-
Klobúk dolu šéfe, pekne zachraňuješ históriu :)
Inak sa musím u vás staviť obzrieť naživo novú 3008, behá už po meste a skoro som nabúral keď som sa za ňou obzrel :D .
budeme potešený, keď k nám zavítajú : ))
Mal by som sa pozrieť doma v garáži by som mal mať ešte hlavicu na radiacu z GTi
to by bolo super, určite by som mal záujem, nakoľko v aute je akási opacha.
-
Qcko ked ju pojdes obzerat zavolaj :) zbehnem tiez :)
-
teším sa, môžeme dať aj jazdu keď tu bude auto. Príp. mi dajte vedieť kedy by ste prišli a booknem ho.
-
Co tak v stredu ??:) Dušan ???
-
Hladal som v garáži necelé 2 hodiny ale našiel som len kryt na ktorom sú nakreslené prevodové stupne z GTi ale ostatok hlavice sa niekde vyparil :(
-
po tme narýchlo blajznutá leštičkou + vosk. vpredu nahodená červená lišta nárazníka, doložených pár detailov a držiakov v interiéry. nahodené OEM pokličky na stredové diery kolies. výfuk nanovo - rúra pod auto + zadný ,,tlmič".
pri mini objeme je super cítiť, ako má netesnosť výfuku vplyv na priebeh výkonu. Pri rozbehu na malý plyn auto prestalo pridúšať a konečne je počuť len hlavu + vstrekovač :)
čím viac sa to regeneruje tým sa nachádzajú nové veci potrebné pozornosti, ,,never ending story" :D
-
predok
-
Ten pocit keď máš 205 a na ŠPZ 605 :)
Vyzerá pekne :)
-
Ešte vymeniť silent v ramene, zložiť druhý pherson a môže sa skladať :)
-
Regenerácia stale prebieha. Predok vyskladaný s funkčných dielcov + doložené podblatníky. Dnes pevne verím,že zhodím ZP rameno aj na aute. Vymedzím vôle a čoskoro rdy to ,,race"
Pribudol k autu druhý stroj bez TP s veľa dielcami, či už zachovalejšími, alebo lepšími. + 14" speedline
-
Konečne to vŕka.
Hneď vyskladaná mini ,,slalom" trať a ,,prudké" tréningy aj na sérií. Brat je čerstvý šofér tak sa spoločne chodíme dáviť ^^
časom snáď aj dáky ,,performance". Zatiaľ sa len vybrakoval introš a nahodili 3" Takatastyle :D vyzerá to komicko prísne, no sranda musí byť.
-
sériové tlmiče službu nevydržali. :D skrúti ju tak, že vyhadzuje rýchlosti...
Kyb SR zadok + Koni STR.T predok amortizátory zabookované.
snáď trochu komédie nezaškodí, brat v ráži:
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/20476449_10213664148187846_7290868331856314601_n.jpg?oh=d35215b21c1b4e305192457f4f48b31a&oe=59F917CE)
-
1.1i dostať takmer na 2 kolesá, to chce veľa sebazaprenia :D
-
Alebo odvahy... 8)
-
Dnes dorazili tlmiče + pružiny.
predok KYB AGX tlmič (tuhostne staviteľné) Eibach pružiny zo 106 (verím, že predok nepadne moc dole, z 205 som narýchlo nič dostupné nenašiel)
zadok tlmič KYB SR
k tomu predné pneu Achilles ATR. Nahádzať zadné dorazy a snáď to bude jemne ovládateľnejšie :D
edit: nieje to ani tak o odvahe, sú to malé rýchlosti.
-
Jemná dokumentácia.
Nieje tak sexi ako Coilver,ale snáď uspokojí:
Šrobovačik na ladenie :P
-
Zatiaľ predok nahotovo. Čas na 24sec trati hned o dve sekundy dole.
Edit: ešte jedna: ,, staré železo - nový lesk"
-
Krásny kúsok :)
-
to sa len na fotkách tvári :D čo sa týka looku, nieje to až taká pyšnota, ale aj to možno niekedy - hlavne nech to jazdí.
introš, aj s mojim dnešným spolujazdcom, celý 370mm :D
-
Vŕtané 370mm asi nebudú na 205 :D
-
Trocha inšpirácie -->
Je to porno a cca od 10:35 UFO porno :D
-
ťažká magorina, prísna stavba na to treba už slušný skill. a v nekonečnom rade moc pekná farba - svedčí tomu.
btw: vidím, že sa prešlo na modro bielu vrtulu v znaku, tak nech kombik slúži ;)
-
No prešlo neprešlo, chcel som konečne viac ako 4 valce a 4x4, takže mi to padlo momentálne len sem, uvidím čo prinesie budúci rok :)
-
Auto som posunul bratovi. Nabralo trochu spád, začal sa hľadať swap, plán A je XU10 J2TE / RGX (2.0 8v turbo)
Medzičasom pribudli budiky: olej- tlak teplota, voda, V meter.
Sedačky z XS prešli reparáciou
Včera sme doviezli prednú a zadnú nápravu z GTI
GTI prevodovka s GTI brzdičmi by mali byť týždni.
-
205 TCT na ceste :)
-
4 mesiace to tu spí, tak to trošku obnovím. Pracovalo sa na ostatných domácich projektoch.
Prechádzame vysprávkou a vystužením búdy. Veľa vecí už je doma (motor, IC, prevodovka, držiaky, spojka, poloosky a pušoviny okolo)
Prevodovka Xantia 1,9 TD pripravená na spojenie s motorom. V blízkej dobe nás čaká meranie tlakov a to ukáže ďalšie smerovanie :D
čo to málo dokumentácie:
edit: pardon za ležiace fotky, stojace fotky mi to hádže doľahu :D
-
Fúha, bude to rodinný minizávoďák? Či iba trochu lepšia sériovka?
-
daily track day :D brat to bude mať ako daily, ale radi by sme absolvovali fun akcie na okruhu/slalome.
-
Ale nebude to na 100% čisté. Asi to nedaš na papire - 2liter do 1.1tky.
-
Otázku ohľadne legalizácie nechavam v ústraní.
Tlaky zmerané. Fungovalo by to,ale keď nás držalo už len 8 šrobov a jeden remeň tak sme neodolali a rozlepili to :) .
Pokračovanie na budúce :D
-
Hlava po repase už leži na stole, čakáme na črevá pre turbo a zatiaľ sa vyspravuju defekty na kasni.
17.6.už máme termín na polorám a rôzny výstuhy na kasňu, treba zabrať :D
-
Dlho sme pokukovali po 15" Speedlinoch. Nakoniec sa podarili a pribalili k nim aj ,,309 GT Injection" 1986 :D kopec srandy okolo. Kurín alias 309 :D ^^
-
Z toho môžeš spraviť RAT style tuning :D
306 je už málo, GT som ani nevidel ešte, sa ti to rozrastá.
-
je ich malo a týchto predface už totálne :)
Uvidíme čo s tým. Desaťročie státia vedľa kurína na roli z tej búdy spravili ,,monument". Zatiaľ sa tešíme krásnym kolesám bez vážnych poškodení a v použiteľnom stave.
Bolo by pekné ju oživiť. Nič až tak nereálne to nieje. Ale musí sa zaradiť do rady.
-
Hmmm, XU9na... to boli slušné motorčeky. A 309 je už žalostne málo, tak držím palce pri renovácii :clap :beer
Jednu takú "cukríkovo zrenovovanú" poznám :angel
-
Komplentácia prebieha :)
edit: v 309 je XU5J, ale Speedline sú Francia, žiadne Talianky čo sme radi. Z oživovania asi upúšťame, použiteľné diely sa uskladnia a ostatok sa zahodí.
-
Dake male upgrady.podľa predbežných výpočtov to malo už minuly týždeň jazdiť. Ale nevadí :D
Poloram nainštalovany by SECURACE
Motor s prevodovkou nachystany. Chýba spojka
-
krátke info pre sledujúcich:
motor založený a naštartovaný. Vytrhaný starý alarm, nainštalované GTI budíky.
budúci týždeň lakovačka kapotáže.
-
štartuje, vrčí, vyhadzuje lišky z výfuku, brzdí. či zatáča ešte nevieme :D ale predok nabral objem :)
časom ešte dozadu 309 napravu a GG :)
edit: je tam kvantum nedostatkov a veci čo si vypýta ešte vývoj. No cesta je cieľ :)
(https://img35.rajce.idnes.cz/d3503/15/15592/15592068_a40e7b1aabd908af8b7a45e1a590bbf6/images/20181025_174827_RichtoneHDR_resi.jpg?ver=0)
(https://img35.rajce.idnes.cz/d3503/15/15592/15592068_a40e7b1aabd908af8b7a45e1a590bbf6/images/20181023_232549_resi.jpg?ver=0)
(https://img35.rajce.idnes.cz/d3503/15/15592/15592068_a40e7b1aabd908af8b7a45e1a590bbf6/images/20181024_113348_resi.jpg?ver=0)
kolesá sú na to nachystané 14" Speedline na cestu i 15" Speedline + semislik na trať
-
prvé kilometre za nami :) zatiaľ sa to tvári spokojne. Uvidíme po prvých ostrých metroch čo bude hovoriť.
0,5 bar. keď sa to rozjazdí a nič sa neukáže, v pláne je sekundárna mapa na 0,9 bar. Teória hovorí o 190 hp +- a 320nM s GTI vačkou možno o 10% viac.
-
Rešpekt. Na plný plyn by som asi nemal odvahu....ale musí to byť paráda :clap
-
Vôbec to nie je také, že by to malo volant trhať z rúk :) práveže, príjemne uhladené.
VSS funguje spokojne, tak na plný boost to frčí až vo väčšej rýchlosti.
Charakterizoval by som to ako Peugeot 205 GTI+ čo sa týka techniky a GTI- čo sa týka dizajnu nakoľko to je stále Look bez mreže nárazníka ktorá sa tam skrz IC už nevmestila :D. + čo nás dosť trápi tak klampiarske práce som neodviedol až tak dobre. Okuláre asi neboli úplne dobrý výrobok a prišli sme na to až po nalakovaní. Nedá sa nám zatiaľ zatvoriť kapota na sériový zámok, tak sme dali starú a nalúpali do nej ,,klipsne z lyžiarok" aby držala :D
ale môžeme to ukončiť, že krycí názov je Peugeot 205 T8, prípadne tak klasicky Peugeot 205 TCT.
Treba to dolicovať a možno vydá aj fotosession :)
polorám sa už práškuje, riešime dilemu so sedačkami a na jar už možno aj v plných palbách.
-
30.3.malý zábeh na Hričovskom letisku v rámci amaterskeho auto slalomu.
(https://img35.rajce.idnes.cz/d3503/15/15592/15592068_a40e7b1aabd908af8b7a45e1a590bbf6/images/20190310_123308_RichtoneHDR.jpg?ver=0)
-
Fúha, takže slalom. Nie je škoda to rozbiť? :D
No som zvedavý, o 2 týždne v sobotu by som do Hričova skočil, to je kúsok :)
-
tak sa tam snáď vidíme :)
bude na čo pozerať : http://files.hukotmotorsport.webnode.sk/200008688-b465db559c/ZOZNAM%20PRIHL%C3%81SEN%C3%9DCH%20JAZDCOV.pdf
a na tvoju otázku neodpovedám :) dostávam ju často v rámci E34
-
Fúha, si v riadnej kategórii. No som zvedavý :)
-
jj :D v nechutnej :D ale je v nej najviac známych a kamošov tak aspoň bude trošku súperenia. i keď veľkú úlohu tam budú hrať asi kone, bude to rýchle....
hlavne to ideme testnúť a zapokojom sa vŕknuť na uzatvorenej trati.
momentálne prebiehajú ešte malé upgrady a kontroly. Konečne sa rozbehalo OBD tak som zvedavý čo to spíše tieto dni.
-
čistá váha na 15" s kobárom bez rámu 890kg :)
-
Hmm, toľko má naša 108 plná výstuh, elektriky a airbagov... 205 by sa mala dať dostať aj nižšie, či? :bandit
-
Ale ten motor 2.0 je doť ťažký, ten v 108 asi nie je. :)
-
Ale je tam polka motora :D
-
Slalom padá :/ dpč, nepohodol som sa s bratom (spoločné auto)....
-
Pošli bratovu adresu :D
-
OBD online :)
v piatok geometria a snáď to už bude rdy na ostrejšie jazdy.
-
Bez OBD si mohol žiť v sladkej nevedomosti :D
-
kuk :)
-
Len tak ^^
-
Len tak vyzerá takto s odstupom vcelku k svetu :)
-
fotka a filtre klamú :D nenechaj sa zmiasť. Ale na ceste musí vyzerať fajne + zvukový doprovod čo má. Sú to srandy :)
-
No farba krajšia ako na tej 508 :P
-
to ten foto filter :-X real je bohužiaľ oničom
-
Len malé upgrady:
Väčšie brzdy a jemné testy výkonu nakoľko stále máme problém od 3k rpm. Potrebujeme to vyriešiť,chceme ísť s výkonom hore.len ešte nemáme ani ten sériový :D
Stále čosi, ale pomaly sa to blíži k vychytaniu a podobe fajnovej kare.
Edit: predné brzdy sú z 306 HDI + Exip 15" sú na výspravke a čakajú na lak límcov. Bohužiaľ 14" už len s podložkou skrz väčšie brzdy. Tak volíme zatiaľ 15" setup. Budú dve sady. Jedna civilná a druhá tá čo teraz so semislikmi.
-
Civilná sada v hrubej príprave. Límec konečne bez bordelu..
Pozerám spätne a dosť hrdo som to tu pochválil :D časom ale tak bude (vraj fajnová kára). má to ale hlavnú podmienku, dostať motor do TP. Je to len otázka peňazí...
-
iny motor do TP nedostanes a nie nieje to ani otazka penazi, proste system na odbore dopravy take nieco neumozni,
pod toto ti nikto peciatku neda...
proste ho tam sam za seba fyzicky das dufajuc, ze nikto to riesit osobne vizualne a technicky nebude...
iba ak by si to vyradil z evidencie a urobil z toho pretekarske auto ;D
-
Zavoďam je plán C. Necháme debatu okolo toho na neskôr.
-
včera sa nám podarilo konečne zohnať plast okolo budíkov, tzv. veľkú kapličku. je to opäť tak ako keď sme išli pre kolesá :D k plastu sme dostali aj ďalšie auto :D malo ísť na vrakáč, takto snáď ešte pojazdí - nedalo mi ho pustiť len tak pod nožík.
205 1994 1,4 TU3M 5 dverí, nebúrané v metalíze. päťdverové XSko, alebo tiež potenciálne GTčko :)
edit: je to osud prikladám počet príspevkov
-
Ehm domodra :P
-
To je akože výfuk? :D
-
:P áno, hádže malé líšky