Posledné príspevky

Strán: 1 2 3 ... 10
1
Peugeot 308 II / Re:308 SV II 1,2 96KW - cukanie pri rovnomernej jazde
« Posledný príspevok od Qcko kedy 29.04.2024 - 11:26:12 »
Motor si takzvane "sadol"? :O No toto.
2
Peugeot 308 II / Problem - neotvara sa kufor
« Posledný príspevok od Rasputin kedy 28.04.2024 - 16:51:44 »
Caute, mam problem ze prestalo fungovat otvaranie kufra. Tlacitko je v poriadku, zamok vymeneny novy(nepomohlo), kablovy zvazok co je v kufry premerany po steker ktory je pri C stlpiku, takze poskodeny kabel v prechodke nieje. Svetlo v kufry reaguje kedkufor nudzovo otvorim(rozsvieti),po zavreti kufra svetlo zhasne. Nejde ozaj len otvaranie. Kupena a naklonovana druh BSI problem pretrvava. Otvarat kufor stale cez zadne sedacky nieje riesenie, tak docasne som to vyriesil tak, ze som z poitkovky u vodica natiahol jeden kabel(stalych 12V) a v kufry prepojil na tlacitko, ze teraz kufor otvarat ide, ale samozrejme aj ked je auto zamknute. Premeral som vsetko mozne ale ani za svet nikde neviem najst 12V ktore sa "objavia" po odomknuti auta. Napojil by som to na takychto 12v a mam pokoj. Neviete kde by som nasiel tychto 12v, pripadne ked mate nejaky tip kde by mohol byt este problem s tovarenskym riesenim, pokojne dajte. BSI jednotka je tam takato.
Dakujem
3
Darujem - daruješ / Re:Svetlá Peugeot 206
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 28.04.2024 - 13:26:56 »
Vybavené…  :beer :D
4
Peugeot 308 II / Re:308 SV II 1,2 96KW - cukanie pri rovnomernej jazde
« Posledný príspevok od Peter Čapkovič kedy 28.04.2024 - 11:56:09 »
Tak doplním stav, v súčasnosti sa motor sám seba samoopravil a bez akýchkoľvej zásahov sa znormalizoval a už asi mesiac ide bez problémov... Inak to nikto nevedel opraviť a nikto nevedel čo s tým... V Peugeote priamo sa hrali na blbých, diagnostika bola stále bez akýchkoľvek závad a skúšobná jazda nikdy nepreukázala moje tvrdenia...  :o
5
Pieskovisko / Re:Pozdrav
« Posledný príspevok od qwert kedy 28.04.2024 - 08:41:17 »
Ďakujem za privítanie (po 530 dňoch odpovedám), hanba mi. Ale aspoň je čo napísať.
Tak je v bielej perleťovej 96 kW, 8EAT. Interiér a ovládanie je už v poho. Zo začiatku to bolo celé zle a nelogického. Nie preto, že by naozaj bolo, ale preto, že to je inak ako som bol zvyknutý. No zvyk.
Teraz je už všetko OK.
Kufor SW-čka bez poznámok
Prevodovka kompletne vyhovujúca (Aisin asi najlepšie hydromeniče)
Motor dáva zatiaľ presne to, čo od 3 valca 1,2 a 96 kW očakávam. Dobré, svižné zrýchlenie do 90-100 km/hod. Potom veľmi úsporná a pokojná jazda do 120-125 km/hod. Nie je to nejaký cestný kiler. Potom si treba kúpiť 5 litrový 8 valec s 2,5 litrovým kompresorom.
Spotreba je očakávaná, posledný dlhý úsek 7000 km bežnej prevádzky ukazuje palubný kompjúter 5,6 l/100km. Niektoré úseky mi ukáže cca 4,4 l/100 km
Tankujem 100 oktán od OMV ( používajú ETBE nie bioalkoho a trochu aj pre vyšší kompresný pomer motora).
Olej Total 0w 20 klasifikácie C5. Prvý do 1500, potom po 3500 a teraz je tretí po 6500 km. Interval bude asi 8500 až 10000 km
Jazdné vlastnosti, čo k tomu. Kúpil som si rodinné kombi, tak ho aj tak používam. Neviem teda posúdiť ako je to na šotoline keď by sa mu dávalo fest popod chvost, ani plné brzdy do zákruty na priečnej nerovnosti. Ale na ceste sa na pekných 17”  Calgary správa pokojne a je pododlné.
Cúvacia kamera je dobrý pomocník a individualizovanie preferovaných funkcií na tlačidlá mimo menu je pre mňa super.
Štart stop v zime vypínam, potom si ráno môžem ohrievať ručičky aj prdelku.
Užívam si nastavenia  “všetko je v režime auto” . Funguje to fajnovo. Nič nemusím 🤭
Tak asi tak. Zatiaľ.
Zdarec všetkým.
6
Predám - auto / Re:PEUGEOT 308, 1.5BlueHDI, r.2015
« Posledný príspevok od Nikola.hossova kedy 28.04.2024 - 08:25:13 »
Update cena 6 700€
7
Darujem - daruješ / Svetlá Peugeot 206
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 27.04.2024 - 16:51:06 »
Darujem pôvodné svetlá z 206ky Roland Garros (H7/H7), originál Valeo.
Majú 23 rokov, svietia ešte obstojne. Pravé má ulomený vrchný úchyt a začína sa lúpať vrchná vrstva laku hore pri kapote. Ľavé je v poriadku, má akurát jeden konektor na H7 diaľkové svetlo ulomený a sú tam iba kovové konektory…

Osobný odber SC a okolie.

8
Ostatné modely / Re:zamknute piate dvere Peugeot expert Tepee 2011
« Posledný príspevok od Qcko kedy 25.04.2024 - 07:17:27 »
Pre poriadok - keď stlačíš mikrospínač na dverách, tak sa v zásuvke do zámku neobjaví napätie?

Aby si si bol istý, tak keď sú dvere otvorené, precvakni nový zámok do polohy zatvorené (aby si auto myslelo že dvere sú zatvorené), následne konektor neodpájaj, ale odizoluj si niekde malý kusok tých 3 vodičov (prípadne použi ihlu) a meraj či sa tam objaví napätie keď sa stlačí mikrospínač na dverách. Ak nie, tak mikrospínač je zlý (dá sa to overiť aj tak, že odpojíš zásuvku z mikrospínača a vodičom napriamo prepojíš kontakty v zásuvke - zámok by mal zvaknúť. Vždy to skúšaj so zámkom prepnutým v polohe zatvorené.
9
Malé automobily radu 20x / Re:CiNiK's 206 - Rolo Garoš
« Posledný príspevok od jsbb32 kedy 24.04.2024 - 18:34:04 »
Do motora som dával  vždy destilku alebo demineralizovanu vodu,len do ostrekovacov som dal obyčajnú ked som  zimnú riedil,ale uz je to v poriadku dúfam,že motorček vydrží.
10
Ostatné modely / Re:zamknute piate dvere Peugeot expert Tepee 2011
« Posledný príspevok od tanepali kedy 24.04.2024 - 15:06:11 »
jo skontroloval, ideu tam 3 vodice, jeden je spolocny pre zamok a detekciu to je napatie, detekcia otvorenia funguje ( spinac v zamku ) cize bude je seknuty ten treti vodic ktory privadza kostru na motorcek zamku niekde od riadiacej jednotky, tu ale neviem najst, rad by som ten kabel pipol v celku, lebo medzi konektorom v stlpiku a zamkom mi merak pipa , takze ak je kabel ok, tak neviem potom co dalej, zamok je novy, po stlaceni spinaca sa nic neudeje ani na meraku
Strán: 1 2 3 ... 10