PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.

Hlavné fóra => Servis => Peugeot 308 II => Téma založená: ondrutov 15.07.2016 - 13:43:41

Názov: Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 15.07.2016 - 13:43:41
Vlastním Peugeot 308 model 2014. Motor 1,6 HDI. Som s ním maximálne spokojný. Avšak, mám dojem, že platí pravidlo, koniec záruky + 10% a vyskytne sa prvý problém. Po poslednej výmene oleja samozrejme v „značkovom servise“ som mal dojem, že niečo nie je tak ako má byť. Pocit. Auto mi bolo odovzdané so zmenenými parametrami na palubnom počítači. Chlapci sa asi hrali. No motor začal trhať pri vyšších otáčkach, strácal som výkon. Po návrate do servisu ma uvítal úsmev na tvári prijímacieho technika. Autíčko je po záruke budeme musieť urobiť diagnostiku a môže to byť...bude to stáť. No nie. Autíčko je v záruke, oni si totiž nevšimli a nepoznačili, že som si priplatil za predĺženú záruku. Diagnostika trvala asi 20 minút. Urobili sme skúšobnú jazdu, ktorá bola samozrejme bez problémov. Výsledok, asi som sa nudil, tak som išiel do servisu. Ale opäť boli prestavené niektoré parametre na počítači. Jednoznačne mi pretáčali software. Auto už z ruky nepustím, jedine s dozorom! NIE značkový servis Peugeot! Nedoporučujem.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Qcko 15.07.2016 - 14:00:20
Nenapísal si ktorý servis, to je dôležité.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 15.07.2016 - 15:25:50
... tiež by ma zaujímalo, o ktorý servis ide...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 17.07.2016 - 07:55:13
Nenapísal som o ktorý servis ide schválne. Mám v úmysle sa tam vrátiť, ale za trošku iných podmienok. (BV auto Topoľčany). Hľadal som niečo v tomto regióne. Referencie na final-CD Partizánske sú tiež iba špatné. Tak kam?
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 17.07.2016 - 10:41:25
Všeobecne:

... aj zlá reklama je reklama...

... napísať, že si s niečím nespokojný, ale nenapísať s čím konkrétne, nie je bohvieaká recenzia. Nepomôže nikomu, akurát sa rozvíri diskusia väčšiny hejterov o všetkom možnom...

Konkrétne:

V každom servise pracujú ľudia z mäsa a kostí. Ak sa ti nepáčil prístup a postup pracovníkov, určite tam majú pozíciu, u ktorej sa môžeš na oprávnenosť zvolených postupov informovať alebo celkovo posťažovať. Ak nepomôže, tak tá spoločnosť má určite aj konateľa resp. riaditeľa. Asi nebude vedieť odpovedať, ale vie to preveriť.

Celkom ma zaujala informácia o zlých referenciách na FINAL-CD Partizánske. V prípade potreby viem otázky a sťažnosti preveriť veľmi rýchlo.

Pravda býva väčšinou vždy niekde uprostred. Servisné strediská sú tu na to, aby pomáhali a vytvárali zisk. Ak zle opravia auto a musí sa vrátiť do servisu, prichádzajú o spokojných zákazníkov a tiež o možnosť kreovania zisku.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: pacho 17.07.2016 - 11:34:08
No pripojim sa trocha . Prave som sa vratil z chorvátska, takže môžem priamo porovnávať, čo sa týka služieb všeobecne. Na slovensku keď pride zákaznik, tak prišiel ďaľší problém, ďalšia robota. V zahraničí, sa zasa dívajú na zákazníka, ako na niekoho, čo mi doniesol prácu a peniaze, aj tak sa k nemu správa. Tuna celkom nechápem prístup k záručným opravám. Predpokladám, že záruku  importér prepláca servisu, tak celkom nechápem prístup servisu, že sa tak bránia ich opravám.?. dva príklady (Peugeot PP). Spojka mi mierne pri uvolňovaní zadrhne asi 2/3 . Keď je horúco, stalo sa mi, že dokonca ostala v tej polohe visieť, pokiaľ sa nerozbehala. Pri reklácii, nič nezistili (tiež nepochopím, že autorizovaný servis nedokáže identifikovať problém) trochu ju kdesi , že vraj premazali, s poznámočkou, že spojka nespadá pod predĺženú záruku. Na otázku, že sa nejedná o spoju, ale o jej ovládanie, som nedostal odpoveĎ len pokývanie plecami. Druhý problém čo nastal, je otváranie dverí pomocou BT, ktoré mi prestalo fungovať. Syn mal cestu okolo servisu, tak sa tam zastavil. odpoveď, kľúč je v koženom púzdre, a preto to nefunguje. Bohu žiaľ, už nikoho nenepadlo vybrať kľúč z púzdra a tak to vyskúšať. Ani na náhradny kľúč to nefunguje. Takže servis sa elegantne zbavil "dotieravého " zákazníka, a ja mám problém, musím isť ešte raz do servisu. Okrem zbytočných 130km, mám problé, kedy?? zasa brať dovolenku?. ....  Modzilo, neber to prosím Ťa ako kritiku, na Teba, ale skôr všeobecne?. Je jasné, že v servise pracujú ľudia, ktorý majú svoje problémi, niekedy sa zle vyspí...... , al určite nie je riešenie, chodiť po servise od dverí k dverám, a sťažovať sa od vedúceho až po konateľa, o čom je potom taký servis. Podľa mňa by to malo fungovať, tak, keĎ sa zákazník nezhodne so servisákom, tak ten by mal potom hľadat riešenie u svojích nadriadených, tak aby zákazník odišiel spokojný, a ten sa určite vráti, a zasa donesie len robotu pre servis. Ono sa dá sťažovať, aj importérovy, ako aj výrobcovy vo Francúzsku (podobný kolotoč som zažil ešte 207-čkou, a trvalo to pol roka, pokiaľ som dostal späť svoje peniaze, a pritom sa jednalo o cca 40€, ale som si povedal, že sa nedám. Servis zrejme povedal, "veď ho to prejde", fakt nechápen, či tých 40€ stálo tomu servisu za to, čo sa mohlo dojednať hneď, a na slušnej úrovni. )

ešte využijem priestor, má niekto skúsenosti s popisovaným problémom so spojkoU ?. (jedná sa o 1,6HDi 85kW S#S) a s funkciou otváranie dverí BT?: ak ano poprosím o rady.
Ospravedlňujem sa zadávateľový, že som sa "vkradol" do jeho témy, ale ndalo mi to.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 17.07.2016 - 16:21:41
Pacho, ok, súhlasím, že to nie sú pozitívne skúsenosti. Prijímací technik nie je encyklopédia. Spíše zákazkový list, uvedie popis závad a odovzdá mechanikovi. Ten preskúma, čo sa s tým dá robiť a vo väčšine prípadov chybu aj odstránia. Sú však závady, ktoré nie sú jednoznačné.

Napríklad sme mali 508 s automatom, na ktorej zákazník reklamoval, ze sa mu počas jazdy na 2-3 sekundy vypne motor (kto má automat, tak vie, že v polohe "D" sa naštartovať nedá). Auto nám nechal s tým, aby sme s ním jazdili, koľko potrebujeme až do prejavenia závady. Urobili sme stovky kilometrov a nestalo sa to ani raz. Záznamy v počítači čisté... a teraz čo? Nikto nevie - vrátiť auto majiteľovi s tým, že nič mu nie je alebo jazdiť milión km a čakať, kým sa to prejaví? Pán dostal náhradné auto, ktoré sme mohli požičať niekomu za úhradu, strácali sme čas hľadaním závady, o ktorej nič nevieme. Aj toto je realita servisu. Nikto to nikomu nezaplatí, ale hľadať sme museli... A nenašli sme doteraz...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: pacho 17.07.2016 - 18:14:29
V celku chápem, že práca v servise nie je "sranda" na nič neexistuje univerzálny recept, a v podstate každé auto je kus od kusa. Na druhej strane, človek má aj veľa pozitívnych skúsenosti, ale o tom sa až toľko nepíše, čo je tiež možno na škodu.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Qcko 17.07.2016 - 19:56:47
Práca v servise je nevďačná, málokedy človeka niekto pochváli, ale kritika je tu hneď.
S tým sa proste len treba naučiť žiť, ako píše pacho čo auto to originál a to isté platí aj o ľuďoch :)

Ale to čo píše ondrutov je svinstvo, také niečo by sa v servisoch diať nemalo a ak naozaj v nejakom servise simulujú chyby aby mali prácu, tak to je na odobratie certifikátu výrobcom.

Ja osobne mám pozitívnu skúsenosť napr. vo final-CD v Žiline, bol som tam síce len párkrát, neoplatí sa mi to kilometrovo, no vždy dodržali cenu aj čas opravy a to je super a to aj po telefonickom dohovore.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 18.07.2016 - 08:33:30
... pri všetkých službách platí, že spokojný zákazník sa pochváli 2-3 ľuďom vo svojom okolí. Nespokojný zákazník svoje skúsenosti sprostredkuje 20 ľuďom...

Ale tomu sa nevyhneme, práve preto som pripravený riešiť všetky negatívne skúsenosti s FINAL-CD hneď za horúca... Snažíme sa im vyhýbať, ale tiež sme len ľudia.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 20.07.2016 - 07:46:26
Ahojte. Ja som túto diskusiu začal, tak budem trošku pokračovať. Myslím si že závadu som popísal. Som užívateľ a nie servisman. Nájsť ju bola práca servisu. Aj ju našla a odstránila. Servis si ju umelo vyrobil pretočením software! Trhanie motora mohlo vraj byť spôsobené špatnou naftou (menil som benzínku 3x), alebo sa vypaľoval filter. Chodiť na návštevu servisu ma okráda o čas! Autorizovaný servis. Odovzdáte auto prijímaciemu technikovi a on auto odovzdá mechanikovi. Čo sa deje neviete, lebo k autu nesmiete. NIE! V časoch trošku dávnejších som si v inom servise vynútil prítomnosť pri aute a videl som čo som nemal. Mladý chlapci, ktorým sa až tak moc robiť nechce, robia za málo peňazí (to ale nie je môj problém), mechanik ktorý pracuje iba jednou rukou, olej rôzneho druhu vám idú vziať niekam do skladu do odmerky, ktorá sa používa na všetko. Výsledok? Na dne sú usadeniny. Všimol som si to až keď bol takýto olej v motore môjho auta. Pri následnej výmene som si priniesol svoj vlastný olej, ten istý ako používajú v servise a predpisuje ho aj výrobca. Technik mi do servisnej knižky napísal „olej vlastný nevhodný“. No nie! Dĺžka servisu. Trvá do 4 hodín, vraj. V prítomnosti majiteľa max. 1 hodina. (samozrejme v závislosti od toho čo sa robí). Bolo tu písané. Ja platím a prinášam servisu peniaze. On tu je pre mňa a robí mi službu, nie zadarmo. Ja nie som pre servis problém, ak áno nech to nerobia! Naozaj neviem ako môže niekto obhajovať autorizované servisy. Iba majiteľ.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 20.07.2016 - 08:22:41
... treba zmeniť servis, ak nie je človek spokojný s tým, v ktorom práve je...

Vedel by som rozprávať o garážmajstroch, ktorí robia geometriu len pohľadom, ktorí pri výmene guľových čapov nastavia stabilizačky systémom "3x zatoč proti smeru hodiniek"...

Autorizovaný servis kupuje olej vo veľkých 208-litrových sudoch, preto chodia mechanici do skladu pre olej v odmerkách alebo "krhlách". Ide o olej odporúčaný výrobcom a ak má niekto pochybnosti o jeho kvalite, treba poslať ŠOI alebo dať urobiť rozbor na vlastné náklady.

Zákazníkov k autám nepúšťame z viacerých dôvodov = bezpečnosť pri práci daná zákonom + nikto si nevie predstaviť, čo všetko sú ľudia schopní sa vypytovať a tým zdržiavať... Mechanik je v práci a nie na diskusnom krúžku, väčšinou má rozrobených aj viacero áut naraz.

To, že mechanici sú len ľudia, som už písal. Ak má servis neschopných ľudí, tak dlhú životnosť vo firme mať nebudú. V dnešnej dobe je sakra problém zohnať kvalitných zamestnancov (mladým sa nechce pracovať, chýba lojalita, starší sa nechcú učiť nové veci, nenastane zhoda v platových víziách, konkurencia nespí atď.)

Normohodiny za každý jeden úkon sú dané centrálou, nevymýšľa si ich dané servisné stredisko. Ak je raz mechanik šikovný a dokáže práce urobiť rýchlejšie, je to len jeho výhoda. Vďaka centrálne nastaveným normohodinám tu tento systém funguje. Lepší systém ešte nikto nevymyslel...

Ak niekto má pred očami myšlienku, že ho autorizák okráda, tak mu to nevyhovorí nikto.

PS: v rámci spolupráce medzi FINAL-CD a platiacimi členmi PEUGEOT-CLUBu je dohodnutý olejový servis za 99 EUR s DPH vrátane materiálu a práce...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 24.07.2016 - 10:46:10
Ahojte. Nadobudol som dojem, že tu reagujú iba majitelia autorizovaných servisov. Viem, že byť pri aute servis nechce lebo...bezpečnosť  pri práci. To nie je celkom pravda. Zákazník združuje, lož! Práve naopak, nechcem platiť za flákanie sa pri káve a prestávky! Videl som. Technik prevzal auto a zadnými dverami si odbehol za moje peniaze na kávu. Viem aj že olej v servise je v sudoch a nemám s tým problém. Som chemik! Jedna odmerka nesmie byť na všetky druhy olejov! Práca v servise je nevďačná. Áno je. Majitelia slabo platia technikom a výsledok nespokojnosti je fluktuácia, nezodpovednosť. Domácich garážmajistrov neurážajte. Pomohli mi s predošlým autom práve oni.  V autorizovanom servise sme sa dostali na 400 Eur u garážmajistra na 60 Eur. To je rozdiel, keď autorizovaný servis živí aj parazitov. Keď sa ti nepáči tak nechoď. Nuž, aké Slovenské. Úcta k zákazníkovi sa rovná nule. Takže, autorizovaní majitelia. Som vlastník auta a ja vás platím! Vy mi nerobíte charitu.  Písal som aj na Peugeot priamo výrobcovi. Mám spätnú odozvu a sľub preverenia mojej sťažnosti. Ja som podvedený!
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Qcko 24.07.2016 - 11:02:10
Za tvoje peniaze  ťažko niekto niekam odbehne, pretože mechanik má na to výrobcom určený čas - napr. 1 hodinu (100ČJ) a ten je aj na faktúre. To či ide niekam na kávu atď je jeho problém a skúsenosti.

Napr. ty ako chemik si spustíš nejaký chemický proces s vyhodnotením ktorý trvá dajme tomu 20 minút a nemôžeš sa zdržiavať v miestnosti, tak si skočíš na kávu. Pritom ťa uvidí investor na chodbe a povie si "tak za moje peniaze si tu chodí na kávu, to ja to tu platím a som obeť, idem ho udať nech ho vyhodia a skončí na ulici" ... hmm, čo ty na to, podobnosť čiste náhodná :)

Každopádne nikto tu servis nevlastníme (našťastie), sme takisto len majitelia áut ako aj ty. Všetko je to o rozumnej dohode a medziľudských vzťahoch, o ničom inom.

p.s.: 80% "garážmajstov" sú zamestnanci autorizovaných servisov A alebo B kategórie aby vyžili z platu, ostatných 20% sú bývalí zamestnanci, ktorí majú klientelu na to, aby sa živili sami ;)

Vidíš to moc čierno-bielo a to nie je vždy ten najlepší prístup.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 24.07.2016 - 18:33:11
Qcko, skvelá reakcia...  :beer  :clap

V živote sú momenty, kedy vieš, že máš pravdu, dokonca aj nepriestrelné argumenty, ale stojí oproti tebe "súper", ktorý pravdu nechce vedieť. Slovíčko "súper" som dal do úvodzoviek schválne, aby to nevyznelo, že tu medzi sebou súperíme o to, kto má pravdu.

Ondrutov - mrzia ma takéto skúsenosti, ale už som to raz v tomto vlákne napísal - treba zmeniť servisné stredisko, resp. aspoň dať šancu inému autorizáku. Žiaden servis nevznikol pre to, aby svojim zákazníkom pripravoval takéto skúsenosti. O niektorých dealerstvách v SR si myslím svoje, to však neznamená, že by som im svoje auto nezveril. Qcko to napísal veľmi dobre - garážmajstri sú tí istí mechanici, ktorí cez deň pracujú v autorizákoch a po oficiálnej šichte začína (väčšinou) tá neoficiálna. Ono nie je žiadnym tajomstvom, že drvivá väčšina z nich do zamestnania chodí len preto, aby za nich niekto zaplatil všetky odvody. Vo svojich garážach totiž väčšinou "idú" bez účtovníctva... Pre garážistov je zinkasovaný peniaz čistý zisk - neplatia DPH, neplatí si odvody, neplatí nič. Autorizák platí DPH, platí obrovské odvody svojim zamestnancom (áno, aj tým, ktorí sú potrební a pritom svojou prácou zamestnávateľovi neprinesú žiaden zisk), platí za školenia, platí za priestory (úver alebo nájom), platí cestnú daň na svoje náhradné autá, platí nemalé peniaze za všetky IT záležitosti... Tu niekde by som hľadal dôvody toho, prečo je autorizák drahší ako garážmajster.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 24.07.2016 - 18:49:39
... aby som sa náhodou nedotkol niekoho - horeuvedené neplatí pre všetkých mechanikov...  :angel
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: pacho 24.07.2016 - 20:23:44
nedá mi. autorizák kupuje olej v sudoch, fajn Ok, dôverujem mu, ale otázka je prečo, olej v sudoch predáva autorizák 4-5x drachšie, ako de, v malom spotrebiteľskom balení?. Neaká logika?. Natíska sa jediná odpoveĎ . ......
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 24.07.2016 - 20:55:14
pacho, máš správu...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 25.07.2016 - 14:29:07
No dobre priatelia. Dosť. Nič rozumné som sa nedozvedel. Na každý argument existuje protiargument. Legiku nepáči sa ti choď inam neberiem. Vzťahy sa musia zmeniť. Tak ako som napísal, ja platím, chcem aj službu. Nemáte pravdu ani s časovými normami....dosť. Nadobudol som dojem, že podaktorí prispievatelia ani nečítali, alebo nepochopili môj úvodný príspevok. Vzdiali sme sa od témy.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: CiNiK 25.07.2016 - 15:31:19
Ja napríklad vôbec nechápem, čo chceš vlastne aby ti ľudia napísali. Nikto z predmetného servisu tu nie je (teda myslím), takže ti nič relevantné k tomu povedať nevie.
Ak si nespokojný, tak sa sťažuj. To si splnil, tak teraz čakaj na výsledok. Medzitým by som na tvojom mieste zmenil servis a možno naozaj prídeš na to, že je to len o luďoch...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 25.07.2016 - 15:35:32
... a ako majú užívatelia fóra ovplyvniť zlé skúsenosti s jedným servisným strediskom?

Diskusia je zložená z argumentov a protiargumentov. Práve preto ide o diskusiu - monológy bez možnosti diskusie tu už boli a nebolo to dobre...  :D Evidentne tu nikto nemá podobné skúsenosti, tak asi by som neočakával, že sa niekto pridá do opozície len tak...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Marcel00 25.07.2016 - 16:18:28
...Evidentne tu nikto nemá podobné skúsenosti, tak asi by som neočakával, že sa niekto pridá do opozície len tak...

ja zle skusenosti s ofiko PGT servisom mam, ale pisat o nich z principu nebudem a ani nechcem.
to len aby bolo jasno ze neni vsetko idealne. par ludi moj pribeh pozna.
preto som sa ani zarucneho servisu nasledne nezucastnoval. spolahol som sa na to ze je to dobre auto, a dufajuc ze sa nic
pocas zaruky nestane, no aj keby tak si to poriesim sam. ale nastastie doteraz nic, jazdime v pohodicke.

mojou chybou bolo ze som si dovod navstevy servisu necekol najprv na internete a mohol som zistit
odpoved skor ako som tam isiel. nechybalo vela a doslo by odstupeniu od kupnej zmluvy.
nakoniec som si to diagnostikoval sam, servis potvrdil nakoniec (neoficialne) moju teoriu.
preto sa spolieham radsej na seba.

ale kto to mohol tusit vsak...

ja tiez nedoverujem.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 25.07.2016 - 19:30:04
Kto vraví, že je všetko ideálne?!

Snažím sa poukázať na to, že každá minca má dve strany, resp. pravda býva väčšinou uprostred.

Viete si predstaviť, čo všetko zažívajú deň čo deň prijímací technici? Napríklad dnes prišiel pán s obutým kolesom na disku a dožadoval sa opravy defektu, keďže to koleso bolo na aute, ktorému sme dopĺňali v piatok klímu. Pán prišiel domov a našiel si defekt. Vinník? Jednoznačne FINAL-CD! A verte mi, že na takéto situácie nie je školený nikto.

Marcel, od teba by som ako od posledného čakal reakciu typu "mal som zlú skúsenosť, ale nepoviem, akú"... Každý predsa máme aj také aj také skúsenosti, ale ty máš tú výhodu, že sa týmto veciam rozumieš viac ako vyškolení technici. Vieš to preto, lebo je to tvoj koníček, lebo to chceš vedieť a vidíš za tým pomoc iným. Ono, ja sa nečudujem, že máš nedobré skúsenosti, pretože teba len tak "neodfajčia" nejakou debilnou výhovorkou. Nie že by to bola bežná prax, ale narazili na rozhľadeného zákazníka. Neviem, o čo išlo...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Marcel00 25.07.2016 - 21:46:24
Bolo to myslene v dobrom. Nechcem robit nikomu zle. Ked budeme spolu tak porozpravame ;)
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 26.07.2016 - 09:06:50
Majitelia, alebo prevádzkovatelia autorizovaných servisov sem jednoznačne prispievajú, čo je vidieť na reakciách (final - CD). Ale na tom nezáleží. Mojím hlavným problémom je, že som odovzdal auto do autorizovaného servisu ak funkčné na výmenu oleja. Odovzdali mi ho s umelo vyrobenou poruchou v mylnej domnienke, že auto je už po záruke (viď. Môj úvodný príspevok). Však sa blbec vráti a bude biznis. Diskutér OČKO. Za moje peniaze servisní technik nejde na kávu. A za čie? Práve za moje!
Moje skúsenosti nie sú iba z jedného servisu. Jedna lastovička leto nerobí. Písal som aj o skúsenostiach z iných autorizovaných servisu a inej značky. Veď ma nehaňte. Závada bola trhanie motora po odchode zo servisu! Čo viac mám napísať. Má, mal niekto podobný problém s motorom 1,6 HDi? To je podstata môjho problému. Alebo som nespokojný zákazník = blbec? Servis vymením, to je samozrejmé aj som sa sťažoval. Čakám.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 26.07.2016 - 09:22:44
A znovu sa vyjadrí aj bežný smrteľník, ktorý je zamestnaný u najväčšieho dealera v SR:

Neverím, že by servis zámerne nastražil závadu. Predpokladám, že v rámci zásahu nahrali nový softvér (možno zvolávacia akcia, na ktorú nestihli odoslať listovú pozvánku - v tom prípade by bolo pochybenie v tom, že o tom neinformovali), ktorý nebol odladený. A keď sa nespokojný zákazník vrátil, tak už bol dostupný ďalší (cháp novší/vylepšený) softvér, ktorý trhanie odstránil. Toto mi príde ako najpravdepodobnejší scenár, ale nevravím, že to takto naozaj bolo... Neviem si totiž predstaviť, ako by niekto v dealerstve vstupoval do softvéru a nahrával tam nejaké chyby...

Nikto z nás nepracuje v BV AUTO ani nebol prítomný pri preberaní vozidla prijímacím technikom, ani nesledoval, čo robí mechanik. Preto si viacerí držíme odstup a nadhľad...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: CiNiK 26.07.2016 - 09:57:26
Software sa predsa nahráva priamo cez server PSA. Je tam o tom záznam. Neverím, že by si toto niekto zobral na triko...  :bandit
A prečo sa hráme na "slovíčka". Ak si stojíž za tým, že si bol podvedený, tak daj názov servisu a my im dáme možnosť sa k tomu vyjadriť.



PS: Modzillo, ty si majiteľ Final-u?  :D
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 26.07.2016 - 10:17:28
... nová doba, bratmmm. A teď si vás kúpim šecky...  :D

Ide o BV AUTO Topoľčany, rodinná firma a jeden z novších dealerov v sieti...

Apropo, celkom by bodlo VIN vozidla...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Falco 26.07.2016 - 11:22:52
Dovolim si aj ja prispiet do temy .. aj ked uprimne sa mi ani nechce ..

Z mojho pohladu autorizovane servisy trpia nedostatkom kvalitnych mechanikov, resp. mechanikov so skusenostami. Kazdy starsi skuseny mechanik si doma v garazi spravi servis a zacne zarabat sam na seba, pretoze na jazdenych autach bez zaruky lahsie zarobi a stretava sa s opravami a zavadami lahko odstranitelnymi, pripadne dobre zaplatenymi. Preto v tychto servisoch ostavaju bud mladsi ludia bez praxe alebo starsi, ktori o pracu nemaju moc zaujem. To je moj nazor.

Druha vec je, ze autorizovany servis musi mat bez podmienok vyssie ceny. Uz len z toho dovodu, ze dava zaruku na svoju pracu. Plati poistenie a ine zalezitosti. Zivy priklad toho ako moze clovek dopadnut je ked sme kedysi mali 307SW a robil mi jeden chalan, ktory sa venuje motosportu, u seba v servise (ktory normalne prevadzkoval ako servis) tesnenie pod hlavou. Kto pozna 307 vie ako hlboko zasahuje celne sklo do motoroveho priestoru. Pri oprave narazili ci uz hlavou motora alebo nejakym nastrojom do spodneho rohu skla a to prasklo. Pri preberani auta zacali vyhovarania, ze auto bolo s takym sklom uz do servisu dane, co samozrejme pravda nebola. Jasne a zretelne bolo vidiet kus odstiepeneho skla z jeho spodnej casti a prasklinu tahajucu sa odspodu az po vrch skla. Servis nemal poistenie, nove sklo bola otazka 700eur, ktore nebol ochotny samozrejme zaplatit a ja som ani nebol ochotny to pytat, pretoze to bola 2x cena opravy tesnenia pod hlavou. Riesili sme, aby si spravil poistku a len sa to natahovalo a natahovalo az som nakoniec musel celne sklo menit za vlastne peniaze. Takze vymena tesnenia ma stala 1100eur a kopec starosti. A teraz si vezmi, ze sa toto stane v autorizovanom servise. Okamzite by sa sklo dalo vymenit na ich naklady na ich poistku. Defakto by som ja o nic neprisiel a ani oni. Chyby sa stavaju. Ale vysud peniaze od garazmajstra aj ked mas oficialny posudok od servisu kde sklo menili s tym, ze doslo k poskodeniu od narazu z motoroveho priestoru. Presne pre toto aj ja nerad robim niekomu druhemu auto. Ja nemam na to, aby som pokryl naklady ak sa nieco nahodou stane.

Tretia vec. Dost zalezi od toho ake auto das do autorizovaneho servisu a ake mas Ty o tom povedomie. Kedze sa bavime o novom aute v zaruke tak je samozrejme ocakavatelne, ze sa do toho vyznaju. Ak uz ale riesime starsie auto, ktorych je pomenej a nestretavaju sa s nim, pripadne ho ziadny mechanik ani raz nevidel, tak bude len casto tapat a chybu nikdy nenajde. Ked si predstavim, ze by som ja mal teraz v peugeot mesiac rozobrane auto a hladali problem preco mi klepe variabilne casovanie na jednej vacke, tak by vymenili diely za 2000eur a odstranili tym problem. Pri tom cela chyba je zarucene nejak jednoducho a lacno opravitelna, ale zaberie vela casu na jej hladanie a testovanie. A toto im nikto nezaplati ani keby na to mali chut a vedomosti.

Surhn: ak Ti spravili nejaky problem, urcite to nebolo zamerne, skor bud nedopatrenim alebo prehnanou iniciativou, o ktorej Ta neinformovali, pretoze necakali ziadny problem a teda to nepovazovali za potrebne. Nasledne problem, ktory vznikol odstranili a opat jazdis bez problemov. Chyby sa stavaju. Nie je preto dovod zanevriet na kohokolvek. Ludia robia chyby, ci uz v praci alebo v osobnom zivote.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 26.07.2016 - 11:53:18
Amen  :clap :clap :clap
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 27.07.2016 - 08:48:50
Falko. Bod jedna. Súhlasím. Mladí a neznalí mechanici bez záujmu o prácu a skúsenosti. Ja som v úvode písal aj skúsenosti z iných servisov a inej značky. Mechanici sa menili až príliš často. Úmyselná závada na aute by ma ani len nenapadla. Podozrenie som nadobudol pri riešení problému či auto je alebo nie je v záruke. Vrátiť sa do servisu, kde bol nedostatok odstránený možno za 25 minút je síce pekné ale, mňa to stojí čas a nie je to práve príjemné.
Z vyššou cenou v autorizovanom servise nemám problém.. Viem to pochopiť. Uvidíme. Ale ako som už písal, auto bez môjho dozoru už z ruky nedám. A nespochybňoval by som vedomosti zákazníka. Viem otestovať olej, som chemik a nie som na tom zle ani s vedomosťami o softe. Neverím, že by PSA pustilo neodladený software. Na aute bol pretočený úmyselne. Po mojom návrate bol vrátený na pôvodnú verziu. Písal som, boli zmenené moje užívateľské nastavenia. Naozaj stačilo informovať zákazníka.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 27.07.2016 - 08:54:34
... vrátiť softvér na nižšiu verziu je nemožné...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: CiNiK 27.07.2016 - 09:03:49
Aké užívateľské nastavenia? Nastavenie rádia, navigácie a podobne? To vážne riešiš?!  :o
Samozrejme, že ak technik uzná za vhodné reset RJ alebo reset Infotaiment systému, tak ho spraví.

"Neodladený" software sa samozrejme raz za čas von dostane aj priamo z automobilky.
 A nemusí to byť len PSA. Viem o viacerých zvolávačkách aj iných automobiliek práve kvôli software.

Tak ako Modzillo píše. Oficiálnou cestou nie je možné nahrať do auta staršiu verziu software ako je v aute.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Juve 27.07.2016 - 10:00:11
Naozaj stačilo informovať zákazníka.

V tejto veci súhlasím s ondrutovom a tu je asi aj celý problém... Tiež si myslím,že  zákazník by mal byť informovaný čo sa robilo s jeho autom. Zmena verzie softwéru , reset riadiacej jednotky a iné podstatné zásahy alebo opravy či už v rámci záruky bezplatne alebo mimo záruky za úhradu by mali byť konzultované zo zákazníkom, alebo by mal byť  nato upozornený minimálne pri odovzdávaní vozidla zo servisu. To či už zákazník je technicky zdatný a pochopí čo mu bolo oznámené alebo ponechá kompetencie plne na servis je druhá vec.

Myslím ,že v tomto  prípade sa pravdepodobne jedná o neprofesionálny prístup zo strany servisu ,pretože ja pri svojich skúsenostiach so servisovaním služobných áut v autorizovaných servisoch nemám s týmto žiadnu negatívnu skúsenosť. Vždy mi bolo podrobne popísané aké zásahy sa na aute robili alebo ich vopred konzultovali telefonicky. A keď sa mi náhodou niečo nezdalo tak som sa vypytoval.

OT: Ondrutov ,ako nový člen daj aj nejaký pozitívny príspevok do tohto nášho spoločného fóra...napr.nám predstav svoje auto ...vieš aby sme nemali depresie :D :D
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 27.07.2016 - 10:40:17
Zmena softu. Nie som sevisák. Auto malo závadu, trhal motor po prevzatí zo servisu. Po mojom návrate a o 25 minút závada bola odstránena. Vraj žiadna nebola a ja sa možno ako zákazník = blbec bavkám. (Iný servis inej značky. Podobná závada trhanie motora po odchode zo servisu. Navštívil som eutoelektrikára, ktorý zistil že bol vymenený agr ventil!). Dnes je všetko možné odsledovať na základe výrobného čísla.
To čo je pre mňa a pre každého neakceptovateľné je ohrozenie mojej bezpečnosti. Keď som potreboval obehnúť auto a viac pridať plyn auto mi nešlo do vyšších otáčok a začal trhať motor. Bol som rád, že som sa stihol zaradiť späť.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 27.07.2016 - 11:04:19
niekto úmyselne vymenil dobrý EGR ventil za zlý, aby ohrozil bezpečnosť alebo celkovo mobilitu majiteľa auta? A príde na to no-name autoelektrikár podľa VIN...

Ale teraz už vážne, ja na rozprávkové bytosti neverím. Klubové fórum je tu na to, aby sa riešili a vyriešili problémy. Toto vlákno mi začína pripadať ako perpetuum mobile - keď sa vyrieši niečo, tak pridáme niečo iné...

Ja jednoducho neverím, že by akýkoľvek servis (akejkoľvek značky) úmyselne vymenil dobré diely za zlé alebo nahral chybný softvér. S profesionálnym prístupom môžu mať niektorí jedinci problém na úrovni komunikácie, ale NIKTO nechodí do práce preto, aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. Ak si to niekto myslí, pravdepodobne má jednoznačné dôkazy, a preto nevidím dôvod, prečo nebolo podané trestné oznámenie na servisné stredisko.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 27.07.2016 - 12:00:54
Modzilo:
Už tu motáte asi úmyselne piate cez deviate. Písal som skúsenosť z iného servisu a inej značky. Nechcite mi tvrdiť že sa nestáva aby si technik prilepšil výmenou dobrého za zlé. Nie je to iba moja skúsenosť. Autoelektrikár, áno zistil. Ale nie na základe  VIN? Kde to bolo napísané? Je vidieť, že ste tu sami odborníci majitelia, alebo prevádzkovatelia autorizovaných servisov a ja sa hrám a vymýšľam si. "Áno som garážmajster". Srandujem.
Nikto nechodí do práce aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. To ale je haluz. Áno chodí. Aby nás okrádal.
Ahojte. Nie autorizovaným servisom a už vôbec nie final–CD. Skúste si prečítať aspoň recenzie na vás na svojej stránke. Česť práci súdruhovia. Za mňa všetko. Nepomohli ste mi. Problém bol trhanie motora. Čo to môže byť sa asi nedozviem.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 27.07.2016 - 12:12:25
Pane, aký je rozdiel medzi výrobným číslom a VIN? Sám ste napísali, že dnes je možné z výrobného čísla zistiť čokoľvek.

Keďže je podľa Vás svet plný zlodejov, tak by ste to mal riešiť na úradoch, ktoré sú zodpovedné za vyšetrenie trestného činu poškodzovania cudzej veci resp. za krádež.

FINAL-CD nie je bez chyby a nikdy som to netvrdil. To, že nám niekto napíše na našu FB stránku recenziu, ktorá nepatrí nám ale importérovi alebo sa dotyčný odvoláva na niečo, čo sa logicky nemohlo stať, za to už my nemôžeme. Ale zmazať to tiež nevieme a ani nechceme, pretože by sa to otočilo proti nám a boli by sme obvinení z cenzúry. Radšej sa k tomu vyjadríme alebo kontaktujeme priamo zadávateľa recenzie... Verte mi, že my sme radi za každú konštruktívnu kritiku, ktorá má hlavu a pätu a seriózne sa ňou zaoberáme.

Neviem, o čo Vám ide, ale mám pocit, že máte problémy s každým živým tvorom na tejto planéte, ktorý si dovolí s Vami nesúhlasiť.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: CiNiK 27.07.2016 - 12:38:27
Citácia
Už tu motáte asi úmyselne piate cez deviate. Písal som skúsenosť z iného servisu a inej značky.

Ehm. V prvom príspevku si písal o Peugeote a autorizovanom servise Peugeot... či? Akej inej značky?

Citácia
Nechcite mi tvrdiť že sa nestáva aby si technik prilepšil výmenou dobrého za zlé. Nie je to iba moja skúsenosť.

Neverím. Nikdy som takú skúsenosť nemal, resp. nepoznám nikoho komu by autorizák vymenil nový diel za starý.

Citácia
Autoelektrikár, áno zistil. Ale nie na základe  VIN? Kde to bolo napísané? Je vidieť, že ste tu sami odborníci majitelia, alebo prevádzkovatelia autorizovaných servisov a ja sa hrám a vymýšľam si. "Áno som garážmajster". Srandujem.
Dúfam, že je to len sranda.

Citácia
Nikto nechodí do práce aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. To ale je haluz. Áno chodí. Aby nás okrádal.
Viď odpoveď nad vyššie...

Citácia
Ahojte. Nie autorizovaným servisom a už vôbec nie final–CD. Skúste si prečítať aspoň recenzie na vás na svojej stránke. Česť práci súdruhovia. Za mňa všetko. Nepomohli ste mi. Problém bol trhanie motora. Čo to môže byť sa asi nedozviem.
Nechápem. Ak to bol iný servis a iná značka, tak prečo "nie Final-CD"? To sa riadiš nejakými anonymnými alebo neoverenými recenziami na facebooku?




Naozaj začínam mať dojem, že toto celé je len cielená provokácia. Ak máš problém so servisom - rieš ho na úrovni (Právnikmi, súdnou cestou a podobne).
Ak následne budeš mať relevantný dôkaz o tvojich tvrdeniach, tak nám ho sem kľudne daj a ja sa ti verejne ospravedlním za to, že som bol neveriaci  Tomáš (Sorry Pipi  :D ).
Nikto z nás si tu neoverí ako to naozaj bolo a stále je to len "poviedka" jedného človeka bez vyjadrenia protistrany.

My sme klub priaznivcov značky a pohodová partia ľudí, ktorí riešia bežné problémy poväčšinou v rámci komunity a snažia sa medzi sebou vychádzať.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Qcko 27.07.2016 - 14:35:21
...Nikto nechodí do práce aby úmyselne poškodzoval cudzí majetok. To ale je haluz. Áno chodí. Aby nás okrádal.
Ahojte....

K tomu len staré dobré "podľa seba súdim teba."

Inak tu nie je čo napísať, toto je fórum, nie právnická poradňa, myslím že Cinic to vyčerpal dostatočne :)
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Peter Morávek 27.07.2016 - 15:56:25
Nechcem prilievať jednému, či druhému. Ja osobne poznám človeka a boly v tom viacerý zamestnanci, ktorý okrádali firmu a tým pádom aj zákazníka. Skutočne navyšovali závady a tým nové diely, ktoré si buď brali domov, alebo si volali pamarátov, alebo oslovovali overených stálych zákazníkov, na výhodnejsie, bezpapierove výmeny a účtovanie. A aby neostalo na ""KTO, KDE,....."" Nemenovaná firma v Dúbravke. Iná značka, ale to iba k tomu, že sa niečo take deje.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 27.07.2016 - 16:24:52
čo na toto napísať? ja fakt neviem...

V autobrandži pracujem 11 rokov, za celú dobu som mal milión stretnutí s kolegami z iných značiek, rukami mi prešlo cez 2000 nových áut a vyrobil som tisícky ponúk najrôznejším zákazníkom. Ani jeden jediný raz mi nikto z týchto ľudí nespomenul nič podobné. Ja si v podstate ani neviem predstaviť, ako by v praxi mohol takýto podvod fungovať...

No nič, asi som na zlej planéte...  :D
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Marcel00 27.07.2016 - 20:04:02
Modzillo to asi preto, lebo sa v servise nepohybujes tak ako prijimaci + dielenski technici. Oni su ina skupina ludi ako Vy co sa zaoberate "iba" predajom. Oni svoj piesocek vy tiez svoj. ;) vy hore, oni dole.
Peace...

Myslim si ze tato tema nikam nevedie. Je to donekonecna dokola to iste.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 27.07.2016 - 20:47:39
To až tak?  :o
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: IvanH 27.07.2016 - 21:16:44
Ja iba pridám že keď som dávno pradávno nechával svoje auto v servise tak prijímací technik obchádzal auto a spisoval drobné poškodenia. Keď som vybral mobil a začal si auto detailne fotiť tak sa na mňa škaredo pozrel a opýtal "Čo to robíte?" ja s kľudom angličana odpovedal "To isté čo vy."
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 28.07.2016 - 07:58:02
OK, OK, dal som si záväzok, že sa začnem okolo seba viac pozerať, ale kým neuvidím na vlastné bulvy takéto konanie, tak budem aj naďalej žiť v presvedčení, že sa to nedeje...  :beer
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Juve 28.07.2016 - 09:24:27
Tak predsa len tá registrácia ondrutova do klubu mala nejaký zmysel... :clap

No a ja som pochopil ,že vlastne chodím do roboty úplne zbytočne  :'(
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Peter Morávek 28.07.2016 - 17:12:24
..... začnem okolo seba viac pozerať, .....  budem aj naďalej žiť v presvedčení, že sa to nedeje...
   Zostaň radšej vo výšinách. Ak im to praskne, tak tam bude " ty pudeš, ty taky , on taky ".  Bola by ťa škoda.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 29.07.2016 - 09:22:37
Ahojte. Napriek tomu, že už som nemal v úmysle reagovať, nič rozumné mi to neprinieslo, skúsim to ešte raz. Autorizované servisy, ktoré to tu máte evidentne pod kontrolou skúste sa odosobniť od hrania sa na kohúta s veľkým hrebeňom a poraďte mi. Mojim problémom prioritne bolo “ trhanie motora, pri vyšších otáčkach a strata výkonu“. Výsledkom bola moja takmer vážna nehoda, zistil som to pri pokuse o predbiehanie a skoro mi ustrihlo chôstik. Auto si pri rozbehu pýtalo viac plynu. Už pri prevzatí vozidla, kde bolo na štandardnej prehliadke a výmene oleja som mal dojem, pocit, že niečo nie je tak ako má byť. To majiteľ, ktorý auto denne jazdí a má ho rád vie posúdiť.  Peugeot 308 model 2014 1,6 HDi. Auto malo 32 000 km. Auto som kupoval v predajni mimo svojho trvalého bydliska a ako „spojný zákazník“ v tom čase som sa aj rozhodol chodiť auto servisovať k predajcovi. Napriek strate času. Ako som písal v tom čase spokojný zákazník sa aj vráti. Toto je niečo, čo autorizované servisy nevedia! Viem, že je to v prvom rade o ľuďoch, ktorí sú špatne platení a práca v službách celkovo je nevďačná. Ale to neznamená, že svoju nespokojnosť budem podávať ďalej. Problém nie je zákazník. Povznesiem sa nad niektoré až osobné invektívy ktoré tu niektorí prispievatelia písali, ľudia sme rôzni a podaktorí sú aj jednoduchí. Som technik mám niečo pred a aj za menom a zahraničné skúsenosti, takže môžem porovnávať náš hlúpy Slovenský prístup k zákazníkovi a prístup v zahraničí.
Nechcem to tu opakovať, ale mal som možnosť vidieť v servise inej značky rôzny prístup k opravám a to prístup špatný. To je skutočný dôvod, prečo sa servisy bránia prítomnosti zákazníka a nie bezpečnosť, lebo by zákazník mohol strčiť ruky kam nemá! Je to tak a nerozvádzajme to. Poprosím, logický, analytický prístup. Na každú otázku existuje jedna jednoznačná odpoveď.
Čo mohlo spôsobiť trhanie? Moje podozrenie k neštandardnej činnosti servisu vzniklo až vtedy, keď zistili, že auto je ešte v záruke. Na strane servisu chybná evidencia mojej predĺženej záruky. Technik si prevzal auto a asi po cca. 25 minút mi ho vrátil, že nič nezistil. Pracujem s ľuďmi a z priblblého úsmevu dokážem vyčítať to čo potrebujem. Klame. Išli sme na skúšobnú jazdu a samozrejme nebol problém. Mňa ale tento výlet stál celý deň. A čas tak ako u vás aj u mňa sú peniaze. Auto jazdí opäť bez problémov. Som rád. Mal niekto už podobný problém? Užívateľ, servisman? Problém technický. Na ješitnosť autorizovaných servisov sa vykašlime majú ľudí, ktorí sú platení za to, že ako trolkovia rozbíjajú rozumné diskusie.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 29.07.2016 - 09:47:18
A opäť sa ozýva majiteľ autorizáku, minimálne však jeho prevádzkovateľ a čisto teoreticky aj platený rozbíjač diskusie:

Moja reakcia znie takto: trhanie motora môže byť spôsobené viacerými faktormi a nikto z nás nedokáže auto na diaľku zdiagnostikovať. Ak by aj niekto mal rovnaké symptómy na svojom aute, neznamená to, že ide o rovnakú závadu. Práve na toto slúži diagnostika a výstup z nej. Až na základe týchto zistení je možné určiť, čo je príčinou trhania...

Ak to nevie zistit garážmajster, tak sa treba obrátiť na zlodejov z autorizáku...

PS: to, že má človek tituly, neznamená, že má vždy pravdu a patent na rozum. Tiež mám dve vysoké školy, ale to neznamená, že si k ľuďom môžem dovoliť byť arogantný, povýšenecký a presviedčať ich o svojej pravde stoj čo stoj. Nie, práve naopak sa snažím byť dobrým človekom, ktorý je svojmu okoliu nápomocný aj bez poukazovania na dosiahnuté vzdelanie...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Marcel00 29.07.2016 - 09:58:49
...
Čo mohlo spôsobiť trhanie? ...

Tvoje jemne trhanie (vrnenie v pravidelnych intervaloch, ktore po cca 10 razoch na urcity kilometrovy cas zmiznu, pokial budes jazdit aj dlhsie trasy) motorom sposobuje
regeneracia FAP filtra, ktory v aute mas nainstalovany. Vsimni si ci je teplota motora vtedy okolo minimalne 70 stupnov.
je to normalny a specificky jav u 308miciek s 1.6 motorom predpokladam ze mas ten 92k (aj ked nie) motor :), ktory je niekedy citit a niekedy nie. Su to takzvane
"poriadne regeneracie" opakujuce sa v urcitych intervaloch, ktore si hoci doteraz citit nemusel, dlhy cas citit opat nemusis, zavisis to od stylu jazdy a kade jazdis,
ale ich citis teraz. skus si vsimnut tu teplotu motora, ake je to okolo 70 stupnov a viac tak to bude ono ;)
v tomto nestastnom case tejto "riadnej" regeneracie auto nejde za plynom, cize je lenive a neda sa s nim poriadne akcelerovat, povedal by som ze ani zrychlovat.
viem co pisem, lebo viem a taketo auto mam, mam to odsledovane s patricnymi nastrojmi a skusenostami, za co vdacim aj jednemu priatelovi.
po case ked sme zacali jazdit dlhsie jazdy, tak to pominulo, kedze vsetkym nam je jasne ze kratucke jazdy s dieslom tejto
dnesnej generacie, niesu vhodne. niekokonasobna neuspesna regeneracia nastoli jednu poriadnu a vtedy sa toto auto takto sprava. (hovorim za toto konkretne auto)

to je odpoved na Tvoju otazku :)
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: CiNiK 29.07.2016 - 10:10:37
Autorizované servisy, ktoré to tu máte evidentne pod kontrolou skúste sa odosobniť od hrania sa na kohúta s veľkým hrebeňom a poraďte mi.

Ó áno... veľavážené autorizované servisy... kde ste? Prečo to tu nie je pod kontrolou?  :D :D :D



Sorry ale toto je naozaj už komédia. Keby si popísal problém a odosobnil sa od tej omáčky okolo, kde je celý svet proti tebe a bla bla... tak nepoviem pol slova a skúsime poradiť. Ale tak ako som písal - je to tvoje slovo proti vetru. Nikto si z tých osočovaní neoverí čo je na tom pravdy.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 29.07.2016 - 10:45:26
Mimo témy: tí, čo ma poznajú, vedia, že nikdy neodmietnem pomôcť iným, vedia, že na úkor svojho voľného času vybavujem rôzne veci a vedia, že by som nikdy nikoho vedome nepodrazil.

Som človek priamy a liberálne založený, ale moja empatia a vyškolená trpezlivosť majú tiež svoje hranice. Užívateľ menom ondrutov ich prekročil pomerne rýchlo. Neberiem to ako útoky na seba, beriem to ako útoky na desiatky, stovky, tisíce poctivých zamestnancov pracujúcich v autorizovaných dealerstvách. Ak niečo z duše nenávidím, tak je to uplatňovanie kolektívnej viny plošným spôsobom.

Ak sa teda moje reakcie zdajú byť prehnané, ospravedlňujem sa za ne. Z môjho pohľadu sú opisované skutočnosti vykonštruované a podané veľmi tendenčne s jediným cieľom - pošpiniť druhú stranu defacto bez dôkazov a bez možnosti brániť sa.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: domino 24.06.2017 - 14:12:27
Ako vidím, nie som sám čo má problém s trhaním motora 1,6 HDi. Ondrutov sa snažil, ale odpoveď nedostal. Final-CD si svoju darebácku politiku a rozbíja rozumné diskusie. Iba my a nik iný. Je samozrejmé, že „autorizované“ servisy klamú. Nedodržiavajú ani predpísanú kvalitu oleja. Ale dobre. Experti. Čo môže spôsobovať trhanie motora. Ja so auto kupoval Final-CD Prievidza a už sa tam nevrátim. Mám odbehnuté 30 000 km a občas strácam výkon. Motor sáče ako na vlnovkovej ceste.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: fullblue 24.06.2017 - 15:18:33
obvinovat servis je jedna vec, ale druha vec je pozriet sa na svoj styl jazdy, na kvalitu pouzivaneho paliva a prevadzkovych kvapalin, na dodrziavanie servisnych intervalov, a v neposlednom rade aj na skryte vyrobne vady...  ;)
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: domino 01.07.2017 - 08:10:41
Mám čerstvú skúsenosť z návštevy v autorizovanom servise. Iba škoda, že sa sem nedá pripojiť fotka. Platil som za kontrolu brzdovej kvapaliny. Výsledok, zapackané všetko okolo a hladina ďaleko pod minimom. Zisti som až doma, ale stačilo. Neviem či by nebolo aj na trestné oznámenie, šlendriánska práca neohrozuje iba môj život, ale aj životy ostatných!
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Judes 01.07.2017 - 08:25:54
Fotka sa pridať dá, klikni na odpovedať (nie na rýchla odpoveď), rozšírené možnosti a tam pridáš obr.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Qcko 01.07.2017 - 08:28:04
Každopádne takíto "mechanici" robia hanbu celému remeslu a nielen autorizovaným servisom, keď už nič, tak brzdy sú základ.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 01.07.2017 - 10:29:58
Momentálne som v zahraničí, ale na budúci týždeň rád celú záležitosť preverím. Teda v prípade, že sa jedná o FINAL-CD (lebo som sa v tom trochu stratil).

Budem k tomu potrebovať zákazkový list, faktúru a čo najjednoznačnejší popis, čo sa vlastne stalo...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 02.07.2017 - 10:04:44
Nepoučiteľný.
Napriek svojim veľmi špatným skúsenostiam s autorizovanými servismi som urobil opäť tú chybu, že som jeden z nich navštívil. Patrím do generácie, pre ktorú malo veľký  význam byť zodpovedný a hrdý na svoju prácu. Tento svet je svetom novej mladej generácie. Svetom falošnosti, povrchnosti a nezodpovednosti. Klamať s úsmevom na tvári.  Hlavné je zaplatiť. Prevzal som si zo servisu auto po garančnej prehliadke. To, že moje auto asi klimatizovalo celú dielňu strávim. Klíma bola daná na maximálny výkon. Doma som zistil, že v nádržke na brzdovú kvapalinu nie je nič! Mechanik si asi neuvedomuje, že ohrozuje nie iba život vodiča, ale aj životy okoloidúcich. Možno aj svojej rodiny. Vrcholom drzosti ale je, ak si mechanik pofajčí, potom si o moje auto uhasí cigaretu a špak nechá v mojom motorovom priestore. Čo dodať? Po asi desiatich kilometroch sa mi zobrazila chybová správa „porucha na motore, error message“. Náhoda, zámer? Viete mi niekto poradiť, ako prebieha proces prideľovania licencii pre autorizované servisy?  Kam môžem poslať sťažnosť?
PS: Nie Final-CD, nie Mozilo. Pre nich sú zákazníci blbci. Vraj ani nevedia čo chcú.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: pacho 02.07.2017 - 10:32:17
no keď je pravda, s tým špakom, tak to by ma tiež vytočilo do nepríčetnosti, a to som v celku kľudas. Vôbec nechápem, ako môže vôbec zamestnavateľ/servis, dovoliť fajčiť na pracovisku, to je vrchol arogancie servisu ako takého a nemá to žiadnu ospravedlnenku ani vysvetlenie!!!!. Nech si vraví kto chce čo chce, ale cigareta nepatrí na pracovisko!!!. U nás, keď chceš fajčiť, tak si musíš odpichnúť odchod, pred dielňou je vyhradené fajčiarské miesto, dofajčíš, vrátiš sa pichneš  si príchod, a pracuješ Ďalej, samozrejme čas si musíš nadpracovať. Človek by sa fakt divil, koľko doslova hodín, takto fajčiari zabijú .
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 02.07.2017 - 10:51:39
Chlapi, uvedomuje si vôbec niekto, že všetko, čo tu je napísané, je vlastne neoveriteľné? Každá prevádzka má svojho riaditeľa, každá spoločnosť má svojho majiteľa... Myslím, že inštancií, kde sa dajú riešiť reklamácie, je naozaj dosť.

X-krát som vyzval na predloženie dôkazov k tvrdeniam. Ja som zatiaľ nevidel žiadny... A celkom by ma zaujímalo, aké dôkazy má ondrutov k zahaseniu cigarety o klientské auto.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Durko 02.07.2017 - 11:16:09
No myslím že už to prestalo baviť  aj mňa. Takže od teraz to bude prebiehať asi takto : Ak chce niekto kydať tak prosím ale bude to tu podložené dôkazmi, napr. fotky
Čudujem sa ludom ktorý maju akože zlé skusenosti že niekam vlezu nanovo a bez toho aby si zdokumentovali auto ked ho do servisu davaju a vyberaju. Prázdna nádržka na kvapalinu???? nemá to náhodou kontrolku? klíma naplno ? neskusa sa náhodou všetko pri garančke?

Nič, bud sem dávajte aj dôkazy alebo budte ticho
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: pacho 02.07.2017 - 11:21:57
ja som jasne deklaroval, "ak je to pravda" . V podstate ten dôkaz by aj mňa zaujímal. Ono sa stalo, že poľský turista v chorvátsku, hodil muchu do taniera, aby nemusel platiť za večeru. Ono pravda je vždy kdesi uprostred. Zasa, na druhej strane nevidím dôvod prečo by si ondrutov niečo vymýšľal ?. V tomto prípade, by som sa asi priklonil k jeho názoru, určite tam niečo bolo, prečo je nespokojný. Niektoré autá majú kontrolku, pri poklese brzdovej kvapaliny. Netuším, či to konkrétne má aj 308-čka, ale keď má tak mala svietiť pri odchode zo servisu?: Ďalej mi chýba rozuzlenie, ako to skončilo prečo sa počas jazdy rozsvietila kontrolka?. (možno to súviselo s brzdovou kvapalinou?. čiže chyba na strane servisu?)   Mňa napríklad, naposledy vytočil, pokvapkaný starý olej na spodnom kryte, kde si mechanik nedal pozor pri vyberaní olejového filtra. Na druhej strane, po upozornení, mi kryt bez slova očistili.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Qcko 02.07.2017 - 12:17:05
Tvl. takéto problémy na moju hlavu :D

To ako by som sa išiel do Tesca sťažovať že som si v Jednote kúpil pokazenú zeleninu (ktorú som aj zaplatil a bez slova som odišiel) :D:D

Naozaj to nechápem, sorry, ale tu niesme autorizovaný servis ani centrum sťažností pre zákazníka.

A tá brzdovka zaujíma aj mňa, to treba vidieť naživo normálne, ešte som sa s tým za svoju kariéru nestretol :)
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 02.07.2017 - 15:47:11
Nechcem sa nikoho dotknúť, ale to, čo dokážu vymyslieť zákazníci, niekedy sa pri tom rozum zastavuje.

Takto narýchlo si spomínam na jedného pána, ktorý dostal e-mailovú pozvánku na uvedenie 308-čky. Ten pán prišiel na bicykli, v cyklooblečení, s cyklistickými tretrami, v ktorých sa veľmi zle šoféruje (používam ich na biku aj ja). Keďže som nevedel, o koho ide, išiel som sa ho spýtať, ako môžem poradiť. Hneď z neho vypadlo, že má ročnú 308-čku a keď sme ho zavolali, tak sa prišiel zadarmo najesť. Asi nemusím opisovať, že takýchto zákazníkov máme všetci veľmi radi... Po asi 10 minútach prišiel za mnou a dožadoval sa skúšobnej jazdy. Vyzval som ho, aby sa prezul a môžeme ísť. Odmietol, tak som v rámci vlastnej bezpečnosti odmietol ísť ja na jazdu. Odišiel s veľkým cirkusom a ešte v ten večer poslal riaditeľovi patrične zveličenú sťažnosť na mňa. Na ďalší deň sme si k tomu sadli, poskytol som svoj pohľad a riaditeľ mu zavolal za mojej prítomnosti, aby sme ho ukľudnili a pozvali na špeciálny termín skúšobnej jazdy. Odmietol, pretože z neho vypadlo, že on sa voziť ani moc nechcel, ale potreboval by servis na svoje ročné auto. Keďže sa začal vyhrážať všelijakými novinármi, ponúkli sme mu olej vymeniť na naše náklady. S radosťou to prijal... To, čo to je za človeka, sme zistili presne o rok, keď prišiel na rovnakú prevádzku (ja som už bol inde) a narobil znovu cirkus na servise, a opäť sa dožadoval nejakých ústupkov, inak zavolá novinárov. Keďže si ho tamojší kolegovia pamätali, nepochodil a o pár mesiacov auto predal... Vraj teraz obšťastňuje kolegov vo Forde.

Práve pre takéto prípady sa vždy zamýšľam, čoho všetkého sú ľudia schopní. My, pracujúci v službách, nie sme vždy bez viny, dokáže nás rozhodiť čokoľvek, ale vždy je možné všetko napraviť a ľahšie to ide prostredníctvom dialógu na úrovni človek-človek. Povýšenectvom a dokreslenou realitou ešte nikto dieru do sveta neurobil...

No a pre náš prípad dávam do pľacu otázku, ako by ohorok z cigarety vydržal po ceste domov na svojom mieste, ak ho tam určite položil mechanik (má snáď 308 hermeticky uzavretú kapotu, pod ktorú počas jazdy nefúka?! Sú veci, nad ktorými sa treba najskôr zamyslieť, až potom vynášať súdy...
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: CiNiK 03.07.2017 - 08:08:41
A ja z pohľadu admina dúfam, že ondrutov a domino nie sú jedna a tá istá osoba... viď. pravidlá, bod 24.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Marcel00 03.07.2017 - 08:12:38
Cinic, osobne predpokladam ze ano, ale mozno nie...

...Kam môžem poslať sťažnosť?...
chapat tvoje rozhorcenie sa da. rozumnejsie by bolo od teba keby si sem napisal uz vyriesenu skusenost.
ked ani nevies kam podat staznost tak skus zacat tunak
https://peugeot-sk-sk.custhelp.com/app/ask/session/L3RpbWUvMTQ3NzQ2NjAxMS9zaWQvbVhTRG8yMm4%3D

inak presne ako bolo opvedane vyssie, mal si to riesit hned na mieste s nadriadenymi.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 04.07.2017 - 08:00:07
Resumé.
Navštívil som značkový servis so sťažnosťou na ich prácu. Stojí ma to síce čas, ale čo človek nedá za rozhovor s „odborníkmi“. Špak v motorom priestore môže pri kontakte s rozpálenou časťou motora spôsobiť aj požiar. Do hornej motorovej časti k riadiacej jednotke sa vraj mohol dostať jednoducho z cesty. Hold, turbulencie sú potvora. Vytečená brzdová kvapalina nie je brzdová kvapalina, ale olej z prevodovky, pretože keď je v prevodovke pretlak, tak ventil nadbytočný   olej il odpustí. Odovzdal som do servisu čistý motor s nádržkou, v ktorej bola brzdová kvapalina. Neskoro, až doma som zistil, že motor je celý mastný a nádržka na brzdovú kvapalinu je prázdna. Iba dúfam, že na STK to pochopia. Môj problém.  (za finančné rozdiely zistené za prepážkou neručíme) A takýto človek, servisný technik mi kľudne podá ruku ako kamarátovi a usmeje sa do tváre. Ani si nechcem domyslieť čo si o mne myslí, ak vôbec myslí. Stačilo. Dnes už podanie ruky nič neznamená. Dohoda džentlmenov mladým nič nehovorí. Neviem či sťažnosť niečo vyrieši, asi nie, ale skúsim.  Prišiel mi link a samozrejme formulár. Celý systém autorizovaných servisov a ľudí v nich pracujúcich je špatný.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Marcel00 04.07.2017 - 08:44:40
https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php?action=profile;area=showposts;u=1525
https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php?action=profile;area=showposts;u=1886

okrem staznosti tu za posledny rok nepises nic ine, ziadne podlozene informacie, ked sa ta aj niekto opyta,
alebo povie aby si sem dal nejake fotky, scan zakazkoveho listu a pod, tak nic, iba si pises staznosti dalej ;)
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Durko 04.07.2017 - 16:51:14
Ondrutov posledný krát, bud to dolož dokazmi alebo nepíš .V opačnom prípade  sa ti može stat že sem už nenapíšeš vôbec nič
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: domino 09.07.2017 - 15:53:34
A ako to má ten ondrutov dokázať? Na vaše fórum sa môže akurát tak viete čo? To sa mu vyhrážate? Takže má pravdu?
„Autorizovaný servis“. Nedodržiavate ani predpísanú kvalitu oleja! Bez dozoru by som kľúče od auta prijímaciemu technikovi nedal. Vrchol arogancie.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: pavol2078 09.07.2017 - 16:43:35
A to som si uz myslel ze sa na dovolenke budem nudit :D

Edit s tym spakom to neber tak tragicky zeby ti zblkol motor mne pri jazde zacal tiect benzin na.vyfuk a okolo motora a som tu .....;)

Nieje mi treba ani knihu vidim ze telenovely sa daju vymysliet kdekolvek a kedykolvek usudzujem tak preto lebo nemame ani fotku ktora sa vlozit da ani prilohu ktora sa da vlozit tiez .....keby tu mam rozpisovat kde su ake servisu kto robi zle hento a tamto tak tu stravim cely den.
Kazdopadne asi places na nespravnom hrobe neviem ako ostatny ale ja s tym nic nespravim ;) a myslim ze ani majitel a riaditel Finalu Modzillo tiez :D
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Modzillo 09.07.2017 - 18:29:22
Trochu odbočím od témy - neviem, čomu to pripísať, ale v posledných mesiacoch evidujeme viaceré útoky na našu spoločnosť (nielen tu v klube, aj priamo cez email). Možno naozaj robíme niečo zle, alebo naopak to, čo robíme, robíme dobre a niekomu to prekáža. Každý jeden podnet riešime, ale vždy to skončí pri výzve, aby dotyčný podložil svoje tvrdenia nejakými dôkazmi. Keď už sa aj dopracujeme ku konkrétnym informáciám, ktoré samozrejme konfrontujeme s našimi pracovníkmi, tak sa dopracujeme k tomu, že tá obžaloba, ktorá bola vznesená, sa ani stať nemohla, lebo dotyčný zamestnanec mal vtedy dovolenku, lebo daný zákazník u nás nikdy ani nebol, lebo ide o chronického sťažovateľa, lebo predmetná ujma pripadá na nedeľu a vtedy máme zatvorené, lebo zákazníkovi sme požičali náhradnú 308, pričom on chcel 3008, lebo zákazník chcel domontovať alarm bez nutnosti ťahať káble naprieč autom atď. No, čo vám poviem, dala by sa spísať kronika...  :)

Opakujem, kto robí, robí aj chyby. Nie sme bez chyby, z každej sa poučíme, kritika nás posúva ďalej. Nie však bezhlavá a teatrálna kritika...

Dúfať, že sa nám roztrasú kolená pri každom kritickom podnete, by bolo naivné. Sme radi, ak môžeme pomôcť s kúpou a servisom auta. Sme však ľudia z mäsa a kostí rovnako ako naši zákazníci. Ani jeden náš predajca nie je u nás kratšie ako 5 rokov (priemer je cez 10 rokov), za každým z nich sú stovky spokojných zákazníkov a určite aj nejakí nespokojní (tomu sa vyhnúť ani pri najlepšej vôli jednoducho nedá).
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 09.07.2017 - 19:01:14
Už stačilo. Hrajte. Bye, bye. Ďurko.
Ty si ale srandista. Fotky sem nedokážem pridať. Čo berieš ako dôkaz? Nemám čas sa hrajkať s podvodníkmi. Nestoja mi za to! Ak tu vadím, stačí zrušiť moje konto a potom sa tu tešte iba zo samých dobrých správ, ktoré si asi aj sami píšete! Tvoje vyhrážky zrušením konta ma naozaj „vystrašili“. Ďurko, ty si asi iba Ďurko, ktorému chýba vzdelanie. Ďakujem za link. Už ho mám. Založil som si tu konto asi pred dvoma rokmi. Mal som problém a položil som otázku. Nik mi neodpovedal, sústavne ste odbočovali od témy smerom „zákazník je hlupák“. Stačilo. Chcel som ten kameň z topánky vytriasť a povzniesť sa nad to, ale možno ste chlapcovi mechanikovi zariadili padáka. Hasiť špak o moje auto, nechať ho v motorovom priestore, to si nenechám! Veľmi, veľmi rád by som napísal niečo pozitívne, ale niet čo? Falošný úsmev mi nestačí.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: ondrutov 09.07.2017 - 19:05:11
Marcel00, Ďakujem. Asi to bude naozaj ono. Problém, zmizol. Konečne rozumný človek.
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: valenta.ivan 09.07.2017 - 19:27:30
Máme tu aj moderátorov,administrátorov ,vedenie clubu  nebolo by dobré ,už túto trápnu  frašku o ničom podloženou dôkazmi ,fotkami ,preberajúcim listom zákazky(podpis žiadateľa o opravu) a potom o ukončení a prevzatí vozidla z opravy.(preberajúci tiež podpíše opravu a stav vozidla ) má si skontrolovať a hneď to riešiť .alebo okamžite po zistení. Môj názor treba to ,už ukončiť. (100 ľudí ,100 názorov ) Bolo by slušnosťou neurážať ,ale to je všetko výchovou .
Názov: Re:Skúsenosti s autorizovaným servisom Peugeot.
Prispievateľ: Durko 09.07.2017 - 21:14:51
stačilo, zamykám

PS: Ondrutov ak más nejaký problém stačí napísať SS , ja som sa nevyhrážal zrušením konta ale ak o to stojíš tak to problém nieje