PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Showroom - naši mazlíčkovia => Mini a kompaktné MPV a Crossovery radu x00x => Téma založená: Majda55 22.07.2020 - 06:32:40
-
Zdravím ľudia
Tak aj ja som sa pridal do Peugeot klubu.
Konečne od februára sme si boli prevziať autíčko
Zatiaľ spokojnosť. Trošku ešte zvykám na vozenie ale nemám žiadne výhrady. Trošku ma sklamalo že už sa autá nedodávajú s Amplify ale dá sa to prekúsnuť.
Ale čo sa mi naviac páči je režim sport a zvuk motora. To je to čo mi na nafte chýbalo.
Nemáte nejaké skúsenosti ako by som sa mal správať k novému? nejaké vychytávky. Je to naše prvé nové tak aby som ho hneď nezošrotil :-)
Vdaka
-
Keďže je to 1.6THP (obchodný názov PureTech), odporúčam:
- sem-tam mu dať "poza uši" stlačením tej veci pod pravou nohou
- tankovať čo možno najčastejšie 100-oktánové palivo
- meniť olej max po 15000 km
-
Vitaj u nás.
Ako píše Modzillo, treba mu nakladať, nech sa benzín z oleja odparuje doprič (samozrejme po zahriatí). :)
Ale inak si len užívať a voziť sa a nemyslieť na to, z auta treba mať hlavne radosť.
-
Diky páni
budem sa snažiť
-
Vitaj, spokojny budes urcite len tomu daj casu a to co napisali chlapci tak to plati :cool
-
ešet som doinštaloval apku MyPeugeot a v dotykovej obrazovke vozidla/aktualizácia obrazovky mam že môžem aktualizovať na verziu 21.08.25.12_NAC-r0 - 15.06.2020
už ste to niekto robil?
či radšej ísť do Peugeotu aby to spravili.
-
Nieje to nič zložité , zvládneš to podľa priloženého návodu aj sám.
https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,4101.msg64909.html#msg64909
-
Ahojte
už je tomu rok čo mame 5008 a zatiaľ len môžem chváliť
Len jediná vec ma trápi a neviem či je to len na mojom aute alebo je to konštrukčná vada
pri čistení (ostrekovaní) čelného okna sa stáva ,že voda čo ma odtekať lištou pretečie až na bočné sklo v tom mieste ako je pohľad do spätného zrkadla.
už som dal aj deflektory ale je to o tom istom.
už to niekto riešil, alebo mal s tým problém?
ďakujem
-
myslíš z čelného skla na bočné ?
-
áno tak
-
to je normálne . mne sa to stáva aj na Signume aj na 301 . rovnako aj na sestrinej elisée a aj na fábii
-
ja mam od ostrekovaca zaspliechanu tu striebornu vrchnu listu este aj za zadnymi dverami tiez tomu nerozumiem
-
pozri sa ako ti striekajú trisky . nemáš ích dosť vysoko nastavené ? plus prúdenie vzduchu po čelnom skle ... a máš ostriekané aj zadné dvere . bežná vec pri vysoko nastavených triskách ostrekovača.
-
odstrekovače su priamo na ramienkach stieračov
Pri jazde ta voda proste nestíha odtiecť dole
jedine na mieste to posteká, ale nebudem za každým zastavovať a čistiť čelné sklo
Ja som myslel ,že to už niekto vykoumal a niečo dorobil alebo upravil
-
Presne ako pise Majda, aj som myslel ze to bude lepsie stierat ale je to cudne.
Ono to dobre umyje celne sklo ale cely bok auta je ostriekany tiez.
-
To máte potom fajn auto je predumyté a stačí už len behnúť na umývačku a ostriekať vapkou ;)
-
Priznám sa, že netuším, ako to majú vyriešené iné značky, ale niekam tá kvapalina odtekať musí. A pri jazde ide o čistú fyziku...
Čisto moja úvaha - radšej nech to tečie po skle ako na lakovanú strechu, na ktorú pečie slnko...
-
no máme ešte aj druhé auto a to insigniu
tam nieje vôbec problém
je tam lišta ktorá ma ostrý uhol a všetko vie zachytiť
kdež to na peugeote je tupý a všetko pekne pretečie ponad.
preto som sa pýtal či to niekto nejakou vychytávkou nevylepšil
-
A kam to odteká na tej Insignii?
-
veď pokiaľ je voda v ostrekovačoch kvalitná. Tak sa odparí, nenechá vodný spot a nemalo by to ničomu prekážať. Mne to na Felícií napríklad tiež robí :-x
-
A kam to odteká na tej Insignii?
Nerob si zo mna srandu prosím ťa
Proste toto chlapci z peugeotu oflákli. Keby som nemal viacej aut predtým tak pochopím že prúd vzduchu je svina a robi neplechu
Len mi to proste vadí keď odstrekujem a ta voda mi obmedzuje vyhlaď do zadu cez speták.
Ak nik nemá vychytávku tak kašlite na to
-
ako som už raz povedal , nastav si trisky aby ti neprestrekovali cez celé auto a bude pokoj
-
Ja si vôbec srandu nerobím. Úplne vážne sa pýtam... Alebo zle rozumiem základnej otázke.
Ak je tam lišta, pod ktorú zatečie zvyšok odvedenej vody, tak vplyvom fyziky predpokladám, že voda je vytláčaná smerom hore k streche (a to je stav, ktorý je PRE MŇA horší ako to, že to tečie na bočné okná).
Ale hovorím, možno som naozaj niečo zle pochopil. Odjazdil som všetky súčasné Peugeoty, súkromná Mazda robí to isté - voda ide na bočné okná...
-
Toto robí tak 90% áut súčasnej produkcie a tiež som radšej keď to ide na bočné sklo ako na strechu.
Ideálne to malo len pár áut, ktoré mali jemný rozstrek a nekydali toľko kvapaliny na sklo. Pri prudkom lejaku to ale ide na bok takmer vždy, tak či tak...
-
...treba mu nakladať, nech sa benzín z oleja odparuje doprič (samozrejme po zahriatí). :)
ako prosim? o com? nejako som toto nepochopil, prosim vysvetlit :D
-
Marcel: všetky "nové" benzínové motory vybavené nejakou formou DPF vstrekujú benzín naviac kvôli "regenerácii". Pri mestskom cykle regenerácia neprebehne a nespálený benzín steká okolo krúžkov do oleja. Je jedno aký je výrobca, všade je to rovnaké - následne nariedený olej spôsobí zadretie motora, alebo ako napríklad u Puegeotu rozpadnutie rozvodového remeňa, ktorý pláva v oleji.
A tak týmto autám ľudia "nakladajú", nech sa benzín odparuje z oleja (čo fakt funguje, pár ľudí v mojom okolí vlastní Hondu Civic s motorom 1.0 a chodia 1x týždenne na dialnicu, aby nemali olej 5mm nad rysku max stále :D )
Nová doba toto.
-
No neviem, budis teda :)
este dotaz, aka zivotnost sa predpoklada u filtra pevnych castic? nieco ako u diesla?
inak, tento motor ma retaz, ci? :blush
-
Áno, tento má reťaz, remeň sa týka PureTech motorov 1.2 ;)
A životnosť bude vraj veľmi dlhá (oproti dieselu), prax ukáže, moc sa o to nezaujímam, mne je z toho skôr smutno. :)