PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 206 => Téma založená: marser 18.02.2015 - 13:09:29
-
Ahojte, mám ešte aj otázku ohľadom teploty motora. Počas bežnej premávky a zahriatí motora sa ručička nedostatne na 90. Vždy sa ustáli cca na 85. Je to problém alebo treba to riešiť. Kúrenie ide ako má, ale neviem to porovnať s iným, pretože je to prvé auto ktoré mám. Je to 1.1i, 44 KW, r.v. 2004, 5 Dver verzia. ďakujem.
-
Čo si pamätám, tak na mojej 206ke to bolo rovnako v zime. Ručička držala vždy pod 90kou...
-
Prevádzková teplota motora je 80 - 90 stupňov, nie je nutné aby teplomer vždy ukazoval 90. Poruchový stav je ak nevystúpi ani k 80, výraznejšie kolíše počas jazdy alebo vystupuje nad 90 pri bežnej jazde.
-
Vďaka za odozvu. Budem to sledovať a v prípade potreby napíšam ako sa situácia vyvíja. :hand
-
Mam podobny problem. Rucicaka oleja a vody nevystupi ani na 80 stupnov, vacsinou sa drzi na 70 aj po 50km jazde, pred tym v pohode v zime aj 85 - 90, olej tak isto. Ked sa motor zohreje po dlhsej jazde aj v zapche posuvacky pomaly na 1tke, voda sa prehreje na 110 stupnov do cerveneho, olej vyskoci nad 90 a ventilator nic, pred tym uz pri 100 stupnoch ventilator zacal tocit. Co to moze byt? Peugeot 206 1.4 benzin 55kw 2007
-
Ono môze byt aj to,ze termostat neni nastavený na 89 stupnov ,ale len na 80 a preto ho otvara skôr.