PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 407 => Téma založená: ODE1111 11.05.2015 - 18:06:28
-
Zdravim vedel by mi niekdo poradit ako vymenit co najjednochsie dialkove H7 :think ? lebo skusal som to ale z jednu som sa kaslal asi 2hodky.. :D a este ci niekdo uz skusal opravovat servo pravdepodobne to je elektricke dakujem :) :blush
-
Nikdo ?
-
Nemám síce 407 ale čo je konkrétne ťažké na výmene žiarovky?
Dáš dolu krytku, odpojíš konektor (ten zvykne byť "zapečený", takže kombinačky a ide sa...).
Stlačíš pružinovú úchytku na koncoch a uvoľníš žiarovku. Zapamätaj si ako bola otočená a následne tam vraz novú H7.
Zatlačiť pružinu, pripojiť konektor, nasadiť krytku a je to... :muscle
O serve tu bolo popísané, skús trochu pohľadať. Ak nie, tak daj konkrétny dotaz do sekcie "Servis - Model 407".
-
presne ako piše Cinic :) neodradzaj sa ze ti do 2 minut nikto neodpise nie vzdy tu sedia vsetci co maju 407 :)
ale myslim ze Qcko sa vyjadri urcite :)
co sa tyka serva v pravo hore klikni hladat a napis co tam potrebujes a nieco ti urcite najde :)
-
jaj kombinacky no tak rad by som videl ako by si to spravil ked mam problem tam dostat dva prsty a aj to cez to vsetko aby som to neodpajal neni to take jednoduche ;) skus kuknut niekomu pod taku kaputu a uvidis ale dik
-
Na výmenu žiarovky skús použiť gumenú hadičku,ktorú na konci narežeš a nastrčíš na žiarovku .Predĺžiš si prsty.
-
Dobehnú za mnou do BA - DNV a ja ti žiarovky vymením na počkanie. Už takto mením kamarátovi na KIA seed, K 2500, H 1 a x dalších autách. :D
-
Nedalo mi to, bol som sa kuknut pod kapotu mojej 407-mi. Je tam oproti inym autam komfortny pristup ku ziarovkam a hlavne je tam velmi dobre vidiet. Ten konektor moze byt zapeceny, chce to hrubu silu. Ak si z okolia BA kludne dojdi, vymenime.
-
diky moc seckym pomohol som si hent vcera ako som odtialto odisiel ze to idem spravit a ta hadicka velmi pomohla ale aj tak diky zastavim sa u vas urcite :D a to servo ste asi nikdo neskusali opravoval popripade pretesnit
:S
-
Čo za problém máš zo servom? Áno na 2.0 hdi je servo elektrické alebo lepšie povedané poháňané elektromotorom.
PS: Inak si dovolím poznámku a to 407-ma sa nevyrábala ako "break" ale "SW" :mrk .
-
jejda ja som dal break ? diki moc za upozornie :) moja chyba to mam klasicku 407čku kratku ospravedlnujem sa vam :P vcera som bol uz k.o :D
A PROBLEM JE TAKÝ ŽE KED PRUDŠIE ZATOCIM "vačsinou len na mieste alebo pri spomaleny a nasledne zatoceny parkovani" MI ŽACNE TAK JEMNE TRIAST A BRNIET AKO KEBY BOLO NIECO OHLADOM PRETESNENIA ALEBO NEVIEM TO LEN HADAM DIK
-
Dobehnú za mnou do BA - DNV a ja ti žiarovky vymením na počkanie. Už takto mením kamarátovi na KIA seed, K 2500, H 1 a x dalších autách. :D
dik ale ja menim len dialkove lebo mam stretavacky origo xenony aj ked tiez by som rad vedel jak ich vymenim :D dik
-
Výmena xenonu je v pohode,tie diaľkové sa tiež dajú len to chce cvik :P :blush .Servo si odvzdušňoval?
-
ja som praveze este stym nerobil nic akurad ako som sa tu docital o tych dorazoch a stym tocenim to uz som skusal 5xdolava 5x doprava a nic moc teda
-
Koľko máš oleja? Treba naliať kludne aj 2 cm nad hranicu určenú výrobcom.Nemáš v nalievacom hrdle ten olej taký spenený?
-
Oleja mam tak jak hovoris cca 1,5cm nad max aa praveze ja ked vzdy idem kuknut tak nevyzera zeby ho spenovalo mozno hej...
-
Keď sa nestráca ani nepení ,tak asi tam nebude nejaká netesnosť,či?Možno nejaký mechanický problém na čapoch :nech
-
Na akych capoch? co mas presne na mysli ? vedel by si nieco poradit ohladom opravy aj chodarz tych capoch ? neni to asi len tak :D a chce to viac casu si myslim nie ?
-
Myslel som čapy na tyčkách riadenia,na niečom čo vlastne ťahá kolesá pri zatáčaní.Žiaľ neviem o tom nič bližšie :blush ,skôr člen JUDES alebo QCKO.
-
aj tak diky ti musim este tie pekuknut ze ci su ok ale nie dik ;)
-
Ak by to bolo spodnými guľovými čapmi (pacičky) tak to skontroluješ tak že dvihneš auto na zdviháku alebo malým zdvihákom ako keď meníš predné koleso. Zodvihneš ho aby sa odlepilo od zemi, uchopíš ho v spodnej časti a budeš ním hýbať ku motoru a od motora nesmie mať vôľu v spomínanom čape, ku tomu ale by bolo dobré vopchať hlavu a sledovať to, auto dobre podlož aby sa náhodou nestalo nešťastie. U mňa sa čap prejavoval cudnými zvukmi od prednej nápravy pri prejazde nerovnosťami alebo spomaľovačov.
Na priloženom obrázku vidíš samotné dieli na ktorom je vyznačený spodný guľový čap (pacička)
[attachment=1:2ldumlnp][/attachment]01.jpg[/attachment:2ldumlnp]
Foto z výmeny môjho čapu, nový a poškodený čap.
[attachment=0:2ldumlnp][/attachment]10042010549.jpg[/attachment:2ldumlnp]
-
velke diky vyskusam to cez vikend a poviem ti potom ok ? :) diky moc za radu len mne to robi len ked zatacam :P inak ok ale Ď
-
* Téma presunutá do správnej sekcie
-
Ahojte, akú značku tých čapov odporúčate?
-
vsetky bezne dostupne zname znacku su v pohode, ziadny problem. :yes
-
Čo sa týka spodných čapov, tak najprv treba skontrolovať aj priemer na tehlici, lebo ak je vymlátený ten, tak nový čap ti vydrží tak 6 mesiacov (odskúšané :D)
Každopádne prečítaj posledný príspevok v mojom vlákne :wait
viewtopic.php?f=299&t=328 (http://forum.peugeotclubslovakia.sk/viewtopic.php?f=299&t=328)
-
diky moc ale je to tehlica alebo tahlica :D :D :P