Zdravím,
budem vďačný za každú radu. Cestou zo zrazu z Báhoňa mi svietila kontrolka motora, riešim to až teraz do teraz som mal auto odstavené. Podla bluetooth OBD diagnostiky mám problém s kódom P1128 (foto z diagnostiky nižšie).
Ďalej som spravil meranie odporu výhrevného telesa (lambda je z pôvodného motoru 1,4) odpor by mal byť v norme (5-30ohm) nameral som 5ohm. Ďalej napätie medzi pinmi (1-2 => vyhrievanie) by malo byť baterkové (12V) no nameral som: zapnutý kľúčik na 2. polohe -3,6V v polohe štartovania bolo napätie 6,8V.
Meranie napätia prebehlo postupom: odpojenie vstrekovačov, rozpojenie konektoru lambda sondy, pripojenie multimetru (pin 1 plus pol, pin 2 plnus pol), otočenie klučikom v polohe START. (hodnoty su napísane vyššie.
Tabuľkové hodnoty pre odpor lambda sondy motor 1,4 8V - 5-30ohm, motor 1,6 8V 8-15ohm, motor GTI 2,0 16V 3-5ohm.
mám možnosť mať náhradu lambda sondy z GTIčka je možne že pomôže výmena? alebo je problém niekde v elektrickej časti? Podla autokelly sa predávajú pre motory 1,4 a 1,6 lambda sondy úplne rovnaké značky BOSH no pre GTI je iná (myslím že iný je len konektor a dĺžka kábla). No predáva sa aj univerzálna sonda a pre všetky 3 motory sú tie sondy rovnaké tak teraz neviem.