Tak, uz sa tu po fore krutim nejaky cas, a neni moc slusne sa nepredstavit.. takze zakladam toto vlakno..
Volaju ma SiFoN (nerieste, prezyvka este zo skoly
), civilnym menom Peter, coskoro 3 kriziky na krku.. vodicak od 18 ako kazdy, skusenosti prisli neskor, a hned s levom na kapote.. sluzobny automobil znacky Peugeot, model 107 (ok, je to viac Toyota ako Peugeot ale co uz).. prve vlastne auto financovali rodicia, ostali sme vo Francuzsku, bol to (vlastne stale je) Renault Megane 1.4 16V 70kW.. ako som sa osamostatnil, prisla aj potreba vlastneho auta, po dlhom vahani som si povedal, ze chcem 4WD a LPG.. volba padla na Hondu HR-V.. nie velmi stastna volba.. po case sme sa s manzelkou rozhodli zalozit rodinu a s tym prisla potreba vacsieho auta.. jednoznacne som uz ale isiel po turbodiesli a pohodli.. nakoniec nam do zivota vstupil Arthur, ktoreho vam tu predstavim..
Arthur ma v rodnom liste datum narodenia 18.11.2008, narodil sa ako model 407 SW s naftovym srdcom o objeme 2 litre, vykonom 103 kW a filtrovanim vyfukovych plynov cez FAP filter.. dostal slusivy oblecek v laku Moondust (tmava seda metaliza) a v podstate obycajnu vybavu s telematikou WIP NAV (RNEG).. najazdenych bolo 164k km, ci boli skutocne netusim, avsak laickym okom si dovolim tvrdit ze stav auta tomu odpovedal.. nema ziadne spickove serepeticky typu elektricky nastavitelne sedadla s vyhrevom ci JBL hifi, avsak automaticku dvojzonovu klimu, panoramaticku strechu ci samostmievacie spatne zrkadlo ma.. prvykrat bol uvedeny do sluzby pravdepodobne v Taliansku, kedze odtial bol privezeny na Slovensko a v auguste 2017 sme spojili nase zivoty..
Kratko po kupe som ocenil pohodlie a komfort vozenia sa v tomto lunochode, kedze kvoli synovym zdravotnym komplikaciam som 5 vikendov pravidelne jazdil do BA..
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
[ You are not allowed to view attachments ]
Od kupy som v podstate ziadne zavazne opravy/upravy/udrzby robit nestihol, stale sa nasli ine veci, a tak slo vacsinou o relativne drobnosti..
Auto som kupil na origo 17" diskoch Quasar, na ktorych boli nahodene (ako som neskor zistil) zimne protektory.. prva investicia preto bola smerom k letnym pneu, podarilo sa mi kupit sezonu jazdene letne pneu na origo 17" elektronoch pochadzajucich z P508 alebo 308, netusim, foto az sa otepli..
Prebehla vymena oleja, lial sa Total Quartz Ineo ECS 5W-30, vymenil sa samozrejme aj olejovy, palivovy a vzduchovy filter..
Niekedy zaciatkom novembra boli nalepene slnecne folie zn. Sun-Control vo firme v BB..
Prisla zima, ako sme zistili na protektoroch sa nedalo jazdit, preto sa zakupili nove zimne pneu zn. Sava, ktore sa nahodili na Quasary - po zime mozem povedat, ze som s nimi maximalne spokojny..
Nedavno som vymenil povodne halogenove H1 za xenonovu HID sadu, boli taktiez namontovane DRL LED denne svetla..
V podstate od kupy sa chystam na vymenu rozvodov, pride na to coskoro spolu s vymenou spojky/zotrvacnika, obe sady dielov uz cakaju doma na vymenu vdaka autodiely Gafa..
Po tejto vymene sa chystam aj na vymenu oleja a filtrov.. s jarnym oteplenim zacalo hucat lozisko na zadnej naprave, takze to bude vymenene tiez, len co zistim, ktora strana konkretne..
Akurat som riesil nefunkcnu smerovku, co pridalo zopar vrasok na cele, avsak poriesene,
vlakno tuPri tejto "oprave" sa zistilo, ze snimac pritomnosti vicka palivovej nadrze je vadny, takze coskoro jeho vymena..
Taktiez mam v nadrzke minimalnu hladinu aditiva pre FAP, takze aj jeho doplnenie je v kratkodobom plane..
Postupne budem pridavat dalsie foto..