Ahojte. S DV6 zazrakom mam skusenosti zo servisu Fordov (motor 1.6TDCi), tak som ho so zatatymi zubami obstaral aj v 207. Okolo 160t km, overenych. Strucny popis problemu:
Auto po kupe, vymene oleja a par dnoch zacalo mat traslavy volnobeh, korekcie na vstrekoch boli uplne uletene. Vymena 2. a 3. vstreku nepomohla, chyba sa nepreniesla. Nasledoval servis motora - vymenene zhavice, zhaviace rele, vycistene sanie od kila sajrajtu, vymenene hydrostely, nova retaz a rozvody, novy EGR (v postate vsetko planovane a chyby zname uz pri kupe).
Po starte korekcie na 1. valci vysoke, na 2. mimo limit, 3. a 4. okolo -0.3-0.4. Este som sa na nom nevozil, bol nastartovany cca 10 minut.
Po zapnuti zapalovania su korekcie na 1. okolo -4, -5, na 2. -6, po starte vyletia na +4 a mimo limit (nad +6).
Prepisal som kody vstrekov nanovo, spravanie zostava, korekcie po zapise pred startom boli takto rozhodene. Baterka bola odpojena par dni, tiez nepomohlo.
Otazky:
Ako zmazat naucene korekcie? Mam PP2000, aj Diagbox, preliezol som cele menu, nenasiel som. Na Fordoch je na to servisna procedura.
Co by mohlo sposobovat taketo spravanie okrem vazneho mechanickeho defektu na danom valci?
Je to sposobene naucenymi "starymi" hodnotami pred servisom, alebo ucenie je okamzite, rychle, a teda je stale problem na 2. valci?