No, takto... Ono to nie je také horúce, ako to možno vyznelo. Hirošima bude mať v decembri 5 rokov a končí jej záruka. Zatiaľ sa neriešilo nič, čo by stálo za reč (motorčeky v späťákoch a zámky dverí). Som človek, ktorý má rád istoty (nie tie, čo sľubujú politici) a jednou z tých istôt je pre mňa záruka na auto. Nemám rád pocit, že by sa niečo mohlo pokaziť = bude ma to stáť dukáty. To auto mi vyhovuje absolútne po všetkých stránkach a ak raz príde k predaju, budú sa mi veľmi ťažko odovzdávať kľúče novému majiteľovi. Druhá vec je cena. Takéto auto ocení len fanúšik značky, fanúšik japonských áut, fanúšik atmosférických motorov. Pre kohokoľvek iného to bude "pekná červená vec, ktorá určite žerie aj trávu popri ceste"... A keďže pod cenu isť nechcem a nie som nútený auto predať, len málokto by akceptoval cifru, ktorú nosím v hlave...
Čo sa týka Tesly, tiež som si bol vyskúšať model S 90D a od toho momentu som presvedčený, že také auto by som doma chcel mať... Žijem nohami na zemi a model S je cenovo úplne mimo môjho sveta, takže sa pozerám po niečom dostupnejšom, nad čím by som mohol premýšľať. Je zrejmé, kam nás zákulisie automotive sektora tlačí a o pár rokov pravdepodobne nebudeme riešiť otázku, či kúpiť elektrické auto, ale aké elektrické kúpiť. Všetky tie predražené pseudopokusy na štýl e-208 či e-2008 sú malé a nepraktické. Jediným autom, ktoré by mi z dnešnej európskej ponuky zmysel dávalo, je práve Tesla 3. Ideálna veľkosť, zaujímavá cena, postačujúci dojazd. Negatívom je nedostupný servis, pochybná kvalita a obavy, že to vlastne nepotrebujem a na električku je ešte čas...
Keď k nám zavítajú značky ako BYD, NIO, Lynk&Co resp. keď európske automobilky dostanú mimoeurópsku facku, tak možno rozšírim výber. Mám zakulisné info, že nová Mazda 6 síce nebude, ale jej nepriamy nástupca s karosériou liftback príde zhruba o rok v čisto elektrickej podobe a s novým menom. To by tiež mohlo byť zaujímavé riešenie...