tak som si uvedomil, že "blok motora" vidno nie je, vidno iba plastové kryty :-(
to, čo píšeš po zastavení a znovu rozbehu u mňa robí to, že chvíľu ide chladnejší vzduch do kabíny a až po poriadnom pridaní (do kopca, na vysokú rýchlosť) sa "zohreje".
ventilátor - myslel som ten na chladiči, nie kúrenia. ak by "bežal furt", tak ten by bol príčinou, chladil by "nadbytočne".
ona tá teplota podľa "teplomera" nie je extra chybou. zvlášť ak auto/motor do kabíny kúri dostatočne. bez obáv to prežije do jari a potom, keď bude vonku +20°C a prestane sa kúriť do kabíny sa ukáže či bude teplomer "zaseknutý na 70".
ps - čo sa stane, ak zapneš klimatizáciu - mal by začať bežať ventilátor na chladiči (niekto ho volá sahara), začal by bežať kompresor klimatizácie, ...
pps - požiadaj niekoho, kto by bol ochotný vložiť kus kartónu pred chladič. treba na to ísť pod predok auta a uvoľniť spodný kryt vložiť kartón a znova ten kryt upevniť.