No zas ale ak mu Stop-Start predtym fungoval a funguje aj teraz, ale len chvilu po nabiti akumuatora nabijackou, tak problem s akumulatorom alebo nedostatocnym nabijanim tam je. Predpokladam, ze auto sa pouziva stale rovnako a teda v tom pripade nie je dovod, aby Stop-Start fungoval len chvilu po odpojeni z nabijacky a potom uz nie.
Btw. to napätie RTG co si tu uviedol ako plne nabity akumulator (12,2 V) nie je plne nabity akumulator. To uz je hodnota napätia pre takmer vybity akumulator. Plne nabity v dobrom stave musi drzat 12,8 V po 12 hodinach po odpojeni z nabijacky. Samozrejme druha vec je, ze napätie na akumulatore treba aj vediet spravne odmerat. A nie, netreba na to ziadne certifikovane profi zariadenie, absolutne postacujuci je bezny multimeter. ALE. Ak chces zistit realne napätie akumulatora, tak ho nemozes merat ked su riadiace jednotky zobudene a je tam odber. Cize zakladom pouzitelneho merania je, ze je auto odstavene po dojazde uz aspon 6 hodin, aby sa ustalilo napätie na akumulatore po nabijani. Ak je toto splnene, tak treba odomknut auto, otvorit kapotu, zamknut auto, pockat kym sa riadiace jednotky uspia (odporuca sa minimalne 5 minut) a az potom sa da namerat aspon ako - tak relevantna hodnota napätia na akumulatore. Stale sice bude znizena nejakym minimalnym odberom, ale ak je akumulator naozaj plne nabity, tak by mala byt ta hodnota okolo 12,7 V. Lenze to by tu nesmelo byt to "perfektne" riadene dobijanie, ze ano. Cize sanca, ze ma nove auto s riadenym alternatorom po zaparkovani plne nabity akumulator je minimalna az nulova. Preto sa aj odporuca pri autach s riadenym alternatorom pravidelne nabijanie externou nabijackou ak ma clovek taku moznost. To je totiz jedine, co tomu akumulatoru realne predlzi zivot. A ze ho teda pri riadenom dobijani a Stop-Starte nema vobec lahky...
P.S. Cely Stop-Start je samozrejme totalna blbost, ale to hadam ani netreba vysvetlovat.