Zaujimava tema. Ked na tym tak premyslam, vpodstate problemom najskor bude to, ze ked je auto povedzme na rovnej ceste, tak samozrejme je nizko a stabilne. Detto v idealnej zakrute. Avsak moze nastat problem ak sa v zakrute bud nakloni tak, ze vnutorne kolesa stratia pritlak ci na zaklade nejake nerovnosti nestihne koleso navrat na vozovku v case kedy to treba. V tomto maju napriklad "SUV" ci offroady to radsej nazvem vyhodu, ze koleso ma velku drahu, po ktorej moze chodit a ked aj auto prechadza silnym terenom, koleso sa ma moznost viac vysunut k vozovke a stale drzat auto. Kdezto pri znizeni podozvku defakto skratis chod kolesa, skratia sa pruziny, teda sa obmedzi jeho vysun. To je asi jedine co mi v tomto smere napadne.
Este tam moze byt taka laicka chyba, ze niekto sice vymeni pruziny a tlmice, ale nevenuje pozornost zmene charakteru stabilizatora.