Tak mi tá potvora začína skapávať po teplom štarte
Príklad, jazdím jazdím teplota všetko jak má byť ohriaty motor, teplota oleja krásnych 90°C. Zastavím na železničnom priecestí, vypnem motor.
Po pár minútach ho naštartujem, nechytne na ťuk, pár krát ho pretočí (ako keby nemal benzín, no palivové čerpadlo počuť), chytí, ale tak nejak nevýrazne a po sekunde-dvoch neudrží voľnobeh a skape bez plynu
Stalo sa mi to aj predtým, možno 2-3x z 50 naštartovaní, keď prídem ku autu napríklad po pár týždňoch čo je v garáži, tak chytí na ťuk.
Verím tomu, že teraz sa to zase 20 štartov nestane a 21 áno.
Zolii aj Stano poradil, že by to mohol byť krokový motorček, a možno by sa oplatilo ho vybrať a vyčstiť.
Z múdrej knihy Jak na to 306 som zase čítal :
Horký motor lze nastartovan jenom s obtížemi:
Znečistená nebo ucpaná vložka vzduch. filtru (3000km dozadu bol filter vyčistený aj so škrtiacou klapkou)
Závada ve vsřikovacím systému (nevidím spojitosť medzi teplým a studeným motorom, motor jede jak gula aj vo vysokých otáčkach, čerpadlo počuť a pracuje, nevynecháva)
Nízký kompresní tlak ve válcích (hmmm, nežere olej ani neubúda voda, nie je mastná, výkon je OK, nemyslím si)
Špatne seřízený předstih - netuším ako sa "seřizuje", a vlastne ani neviem čo to poriadne je a či je to u XU10J4RS záležitosťou RJ alebo čoho.
Nápady?
EDIT:
Keď sem tam skape ohriaty motor + to čudné správanie motora že ako keby pri brzdení motorom od 1500otáčok už ako keby neuberá môže signalizovať ten krokáč ?