Citát: "Stačí napísať meno predajcu a skonfrontujem. Aké jednoduché, že?"
@Modzillo toto si ochotný riešiť???
Pritom to je len pozorný predjca načúvajúci požiadavkam zákazníkov. Ale to, že predajcovia Peugeotu nespávne informujú o vhodnosti použitia konkrétnej pneumatiky na základe zlého školenia, to nechceš riešiť, hoci som ťa už dva krát porposil. Nekorektná informácia o vhodnosti použitia uvedenej pneumatiky ohrozuje bezpečnosť zákazníkov z pohľadu následkov = havária, zranenia. Alebo chcete riskovať prípadné náhrady škody súdnou cestou?
Prečo chceš riešiť nepodstané z pohľadu zákazníkov a podstané nechceš riešiť?
A pritom stačí tak málo, upozorniť importéra = školiteľov.
Označenie pneumatík značkou "M+S", sme tu už riešili @Modzillo, tak zopakujem.
Označenie pneu značkou "M+S" je legislatívou požadované a je to ninimum čo musíš mať v zimných podmienkach obuté. Ale to neznamená, že je to zimná pneumatika!!! Vlastnosti pneu z označením "M+S" nie sú nikým testované, teda ani garantované. Označenie "M+S" sa bežne používa aj na terénne pneumatiky, ktoré nie sú zimné.
Spokojnosť z legislatívou je nepodstaná (inak v Nemecku už platí, že povinne musíš mať "snehovú vločku" a nie "M+S").
Ku téme Grip control doplním, áno jedná sa o funkciu auta, áno je to zásah riadiacej elektorniky ESP, ale určite sa nepohneš s citom v nohe tak, ako z Grip control.
Príklad ak stojíš z autom v kopci, jedna strana auta stojí na poľadovici a druhá na mokrom asfalte ( to je bežná situácia aj v slabej zime), tak z Grip control sa pohneš, s citlivou nohou ti to bude trvať omnoho dlhšie a úspech neistý (vysvetlím neistý, lebo poľadovica môže byť na kraji cesty a sklonom vozovky ku krajici ťa zákony gravitácie stiahnu do priekopy.)
Netvrdím, že Grip control je zázrak, je to iba malá barlička, ale vždy lepšie ako nič.
@Modzillo, to potom ani ESP nemusíme mať, citlivou nohou si to nabrnkáš 30x za sekundu...
A predsa ESP máme, lebo legislatíva vyžaduje.