niektore ovladacie jednotky nesnimaju zvysenie napatia, ale pulznu amplitudu nabijacieho napatia z alternatora.
Alternator totiz generuje pri nabijani impulzy (nejedna sa o hladke napatie, da sa to vidiet krasne na osciloskope),
na zaklade toho ovladacia jednotka denneho svietenia vie, ze bezi alternator, cize ju nezaujima vyska napatia.
problem moze nastat vtedy, ked alternator prestane za jazdy dobijat. tymto altikom a logikou dobijania su totiz vybavene
novsie auta, ktore v ramci setrenia spotreby a eko, jednoducho prestanu dobijat akumulator, ked vyhodnoti RJ ze akku je plne
nabity a pocas jazdy dobijaju akku iba obcas ked je to potrebne.
takze urcite brat RL svietenie s ovladacou jednotkou takou ktora reaguje na zvysenie napatia.
ja som to na jednom aute riesil step up spinacim ovladanim, takze riesitelne to je v pripade, ze ti dojde ovladacnie RL na zaklade pulzneho napatia z alternatora.