Ono, tie ventily riadia turbo a druhy EGR. Ten treti niektore 406 mali, ale už som zabudol na čo bol

Môže byť chyba v tom, ktorý ovláda turbo, ale v spojitosti s tými brzdami to vyzerá, že niečo (riadiaca jednotka?) pustí vzduch do prepadu? To sa volá westgate, neviem ako sa tomu nadáva ľudovo, každopádne to riadi prípadný prepad cez solenoid (egr myslím) - riadi ho RJ. Ak westgate zadrháva, môže ti podtlak ujst aj bez vedomia RJ, auto to nemusí ani vidieť ako chybu toreticky. Ty autu dupneš (snažíš sa rozbehnúť), vytvára sa postupne podtlak, ked je dostatočný westgate sa ním uzavre a auto zrazu kopne a frčí. Samozrejme na vine môže byť ak samotný EGR ventil - zadrháva sa a pumpa sa môže snažiť ako chce, podtlak proste nevytvorí a celý utečie do EGR.
Toto sa dá odskúšať aj na ceste vcelku, ak auto neťahá, stlač spojku, vytoč motor, keď sa otáčky vrátia pusti spojku a pridaj, ak auto začne zrýchľovať, je problém vo westgate prípadne v EGR.
Skús medzi sebou prehodiť solenoidy turba a egr, ak si pamatám dobre, sú rovnaké, aspoň ich vylúčiš, aj keď to nie je až také jednoznačné, ten pre EGR kľudne aj zaslep, ale ideálne je všetky hadičky pozapájať, aj konektory.
Ďalej to môže byť stará dobrá váha vzduchu, skontrolovať, vyčistiť, ideálne požičať z auta ktoré chodí normálne a skúsiť.
Ja si tu len tak nahlas rozmýšľam čo ma napadlo a čo si pamatám z čias keď som sa tým zaoberal, ale hádam ťa to aspoň´nasmeruje".
Ak som sa niekde pomýlil, kľudne ma niekto napravte, nepamätám si to presne

Jo a ak máš čím merať podtlak, tak ten by mal byť cca 80% atmosferického tlaku, 0,8atm
