Autor Téma: (406) - P0221 - RHZ  (Prečítané 3391 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
(406) - P0221 - RHZ
« kedy: 22.06.2016 - 12:20:43 »
pre matejgigi

1: napajacie napatie (kolík 3) - zapni zapalovanie, zmeraj napatie na koliku 3. malo by byt medzi 4.8 a 5.2 V
2: pripojenie ku kostre (kolík 4) - zapni zapalovanie, zmeraj napatie na koliku 4. malo by byt medzi 0 a 0.2 V
3: kontrola konektivity  (odpor) medzi kolikom 1 a RJ kolik 15, taktiez skontroluj aj medzi kolikom 2 a RJ 68 (riadiaca jednotka motora), musi byt menej ako 1 Ω

co sa tyka kontrolky ABG, tak skontroluj konektor pod vodicovou sedackou, pripadne ho prestrekni, zvykne strajkovat :)
« Posledná zmena: 22.06.2016 - 12:55:47 od CiNiC »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Matejgigi

  • ID: 090
  • Registrovaný užívateľ
  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 80
    • Discover new possibilities, forbidden desires
Re:P0221 - RHZ
« Odpoveď #1 kedy: 22.06.2016 - 12:44:59 »
Ďakujem veľmi pekne za postup a aj možnosť stretnúť sa osobne a prekonzultovať chyby môjho auta :blush Verím, že mi tento postup pomôže  :dance

Offline Matejgigi

  • ID: 090
  • Registrovaný užívateľ
  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 80
    • Discover new possibilities, forbidden desires
Re:(406) - P0221 - RHZ
« Odpoveď #2 kedy: 12.07.2016 - 09:25:34 »
Odmerané:
1: napájacie napätie (kolík 3) - zapni zapaľovanie, zmeraj napätie na koliku 3. malo by byt medzi 4.8 a 5.2 V - v poriadku,
2: pripojenie ku kostre (kolík 4) - zapni zapaľovanie, zmeraj napätie na koliku 4. malo by byt medzi 0 a 0.2 V - v poriadku,
3: kontrola konektivity  (odpor) medzi kolíkom 1 a RJ kolík 15, taktiež skontroluj aj medzi kolíkom 2 a RJ 68 (riadiaca jednotka motora), musí byť menej ako 1 Ω - tu bola chyba.

Natiahol som dva nové káble od snímača polohy plynového pedála (kolík 1 a 2) po riadiacu jednotku (15 a 68). Čísla sú označené na konektoroch. Predtým boli hodnoty 1,1 Ω a 3,5 Ω, teraz majú obidva po 0,7 Ω  :dance Takže to považujem za opravené  :clap Dúfam, že po pár úspešných jazdách kontrolka diagnostiky motora zhasne  :cool

Marcel ďakujem  :clap
« Posledná zmena: 12.07.2016 - 09:26:44 od Matejgigi »