Autor Téma: (407) - Regulátor tlaku paliva  (Prečítané 26314 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline slnko3

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 104
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #15 kedy: 22.02.2016 - 18:29:58 »
Ďakujem za pomoc ak to nezozenieme tak ti napíšem

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 854
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #16 kedy: 22.02.2016 - 18:55:51 »
Ja ti ten môj môžem v podstate poskytnúť. S otáčkami som problém nemal ,tie držali v pohode ,sralo sa to iba pri prudkej akcelerácii ,tak si myslím ,že na vylúčenie toho tvojho problému by to mohlo stačiť. A ak by to bolo v tom môžeš kúpiť nový ,ale je to na tebe.
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline slnko3

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 104
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #17 kedy: 22.02.2016 - 19:37:32 »
Som to čítal na fóre že jeden stým mal problémy ako ja vymenil ho A upravil sa mu tlak na čerpadle čo tlači naftu V streky A už me to nerobí A ten tvoj je nový A už ozaj neviem čo ešte by to mohlo byť ak toto nie

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 854
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #18 kedy: 23.02.2016 - 14:09:53 »
Nie ,nieje nový ,no na otestovanie tých otáčok si myslím ,že by bol vhodný ,keďže ja som s nimi problém nemal. Tam bol iný problém ,ale to som už písal vyššie
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline slnko3

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 104
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #19 kedy: 23.02.2016 - 15:47:08 »
No to by sa dalo aj takto A kolo by si chcel za ten tvoj chcel som ho ešte vzduchom prefuknut či mu to nepomôže A ten čo máš ty je dobrý nerád by som ho vymenil A nebol by Dobrý

Offline slnko3

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 104
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #20 kedy: 01.04.2016 - 20:55:56 »
Takže vybral som vonku regulator tlaku na čerpadle vyfukal ho vzduchom A od vtedy mi to už nerobí auto mi ide úplne V poriadku. Ak má niekto podobny problém S kolisanim otacok tak nech vyskúša to prefuknut vzduchom A malo by to pomôcť

Offline saslik

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 47
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #21 kedy: 30.04.2016 - 22:25:21 »
Ahojte viete mi poradiť keď peginu vytocim nad 3tis otacok zasvieti mi kontrolka motora auto začne klepat A je polomrtve na dia vypíše príliš vysoký tlak paliva, keď sa chyba vymaže tak je všetko OK. ..
Čo to môže byť, môže to byť DRV ventil?

Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku


Offline saslik

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 47
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #22 kedy: 01.05.2016 - 10:47:45 »


Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku


Offline Shark

  • ID: 080
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 379
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #23 kedy: 02.05.2016 - 22:08:09 »
Nazdar môže, ale to aj snímač tlaku, čerpadlo..atp. Daj kód závady, možno som len slepý, no nevidím ho tam.
Peugeot 308 SW GT 2.0BlueHDi 130kW 400NM r.v. 2018
Peugeot 308 1.6HDi 68kW r.v. 2011
Nissan Interstar 2.5dci 88kW r.v. 2009
Peugeot 307 2.0HDi 100kW r.v. 2006 - FAP off, EGR off, chip 120kW 360Nm - predané

Offline Foxo

  • ID: 031
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 255
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #24 kedy: 03.05.2016 - 21:19:05 »
ten kod aj s popisom zavady je v tom tmavohnedom riadku, ale to zrovna nieje vidno.... :(
Peugeot 407sw, 2.0HDi, 100kW, RHR, Fap-OFF,EGR-OFF,  r.v. 2005  Diagnostika DiagBox/PP2000 :)

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.973
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #25 kedy: 03.05.2016 - 21:32:24 »
saslik napis sem kod chyby a co mas za auto. najlepsie vin cislo auta.
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline saslik

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 47
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #26 kedy: 04.05.2016 - 10:09:24 »


Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku


Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.973
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #27 kedy: 04.05.2016 - 10:41:21 »
k tej chybe P0409 - ta hlasi ze je rozpojeny alebo preruseny obvod ovladania EGR
skusim ti popisat kroky ktore mozes skontrolovat:
1: zapni kluc zapalovania a skontroluj napatie na koliku 3. malo by byt medzi 12-14,4V cize palubne napatie.
ak je to ok, tak
2: pri zapnutom zapalovani zmeraj napatie na koliku 1, malo by tam byt medzi 4.8 a 5.2 V (napajacie napatie potenciometra)
ak je aj toto ok, tak
3: skontroluj zaroven aj napatie na kolíku 5. malo by mat medzi 0 a 0.2 V (uzemnenie potenciometra)
ak mas aj toto ok, treba skontrolovat ci nemas prerusenie medzi EGR a RJ motora.
skontrouj nasledovne piny medzi EGR a RJ motora

EGR kolik 4 <-> RJ motora C M2 (menej ako 1ohm)
EGR kolik 6 <-> RJ motora C D2 (menej ako 1ohm)


nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline baffy

  • ID: 023
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 854
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #28 kedy: 04.05.2016 - 17:01:43 »
Ja neviem ,pozeráš dobre marcel? Tento chybový kód je spojený so zaseknutým EGR.Konkrétne sa píše že zostane otvorený pri vypnutí klúča keď sa samo čistí.Nedovrie ,skrátka zostane  v otvorenej polohe a pred štartom ho rj vyhodnotí ako otvorený. No a k tej druhej závade , zrejme špatný snímač teploty ,viď príloha
« Posledná zmena: 04.05.2016 - 17:06:58 od baffy »
Peugeot 508 Hybrid 2.0 HDi 4x4 r.v. 2015 sedan full led,JBL ,ŤZ ,Diagnostika PSA

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.973
Re:(407) - Regulátor tlaku paliva
« Odpoveď #29 kedy: 04.05.2016 - 20:45:49 »
chyba P0409 pise o ovladani EGR, takze nemusi byt iba zaseknuty, moze byt aj chyba v jeho ovladani.
toto je jednoduchsia cesta toto premerat ako sa s tym sr*t/spinit a pootom zistis ze bol spatny spoj na
niektorom z pinov, ak bude vsetko ok, potom ho treba vybrat a pozriet ci neni zaseknuty.

cele premeranie zaberie max. 10 minut. rozoberanie aspinenie sa stym je uz na dlhsie  8)
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.