Ahojte, pokúsim sa to nejako jednoducho opísať ako to prebieha... Naštartujem studený motor (odstavený napríklad celú noc) odchádzam z domu z parkoviska, zastanem na konci parkoviska dávam prednosť, všetko v pohode, idem ďalej, idem zastaviť druhý krát od naštartovania na križovatke napríklad, pred križovatkou vyradím, začnem brzdiť, volnobežné otáčky tuším 800 rpm, keď už ide auto pomaly a je tesne pred zastavením otáčky klesnú na cca 600rpm, auto zostane stáť, otáčky sa vrátia späť na normálnych 800, a potom už ide všetko v pohode, ďalšie zastavenia už prebiehajú normálne otáčky neklesajú... toto spraví tak pri druhom, maximálne treťom zastavení od naštartovania studeného motora, viac krát to už potom neurobí, môžem zastaviť koľko krát chcem a otáčky už nespadnú...
Či to robí iba v studené rána ? netuším spravilo to aj keď bolo von 10-15°C a tak isto aj keď bolo -2°C ...
Viete mi poradiť čo to môže byť? či iba nahodiť na diagnostiku či nevybehne chyba nejakého čidla teploty alebo čo? Posledne čo sa šprtalo v motore bolo výmena žhavičov, v tedy bol von aj palivový filter ten má ešte v sebe nejaký ohrev nafty a pri manipulácií sa nám dostali konektory asi do skratu a odpálilo aj 30A poistku mám taký pocit, poistka bola nová, palivový filter pôvodný, konektory vymenené (dajú sa oddeliť od filtra), neviem povedať či to začalo robiť od vtedy ako sa vymenili žhaviče a konektory alebo to začalo neskôr robiť, preto píšem aj toto ak by to mohlo s tým nejako súvisieť.
Tak ma napadá, môže to súvisieť s elektrikou? Neviem či je toto normálny jav pri záťaži alebo nie, ale všimol som si to na svetlách keď stojím a pohnem volantom že zaberie servo tak svetlá trocha znížia svietivosť na chvíľočku a potom sa vrátia do normálu, to isté robí aj pri zatlačení tlačidiel na okná, viď video... tak neviem či to môže s tými otáčkami súvisieť, že kým sa prebudí celá elektronika alebo čo.
samozrejme som si nestíšil hudbu ale šťukanie tlačidiel počuť :chuckle
[youtube:1x0w9nyr]http://www.youtube.com/watch?v=e_KhH-lE4rs[/youtube:1x0w9nyr]