Autor Téma: (607) Automatická prevodovka 3,0 V6  (Prečítané 22494 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Falco

  • Hosť
Re: (607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #15 kedy: 30.07.2015 - 11:41:48 »
Skus http://www.renault-peugeot.sk/index.php ... ovotny-top

edit: ono to bude asi trosku oriesok zohnat a hlavne rychlo .. ale mozem Ti pomoct ked tak z Polska to zohnat este, tam by to malo byt dostupne a aj lacne.

edit2: za 1850 PLN = 446,946 EUR je tam komplet cely motor s 130 000km aj s dopravou :D verim, ze tolko su schopny si zapytat na SK len za tu vacku :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline krigy

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 12
Re: (607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #16 kedy: 30.07.2015 - 17:12:23 »
Vačka stoji 587 eur v peugeote :-D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline krigy

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 12
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #17 kedy: 24.08.2016 - 20:02:37 »
Zdravim vas ospravedlnujem sa ze som tu dlho nebol auto prešlo velmi veľkou opravovou financne nakladnou .. ako.som hore pisal zhanal som vacku nakoniec som.zohnal.cely motor prehodil vacku uz vsetko fachci ako ma po novych rozvodoch vacky sviecok olejov som prisiel aj nato preco mi tu prevodovku stale hadzalo do nudoveho rezimu bolo to spôsobene benzinovou nadrzou ktora pri lpg sustave a spalovani stale klesa a ked je.tam rezerva automaticky to hadze nudzovy rezim cize vsetko.je.vyriesene :)  po tomto servise auto preslo aj servisom v lpg servise menila sa kabelaz a aj riadiacka ZENIT od kedy som to vymenil auto je usporne a spolahlive ved uz 10 000 km ma za sebou cize dakujem za rady :)

Falco

  • Hosť
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #18 kedy: 25.08.2016 - 11:26:53 »
Zaujimave, mne tiez nadrz klesa do rezervy, ale nikdy to nerobilo takyto problem. Mozno to bude novsim softverom alebo nieco pod. ..

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #19 kedy: 25.08.2016 - 12:25:04 »
kleasnie do rezervy robia vsetky PSA, a tento problem som este nepocul ze by niekomu hodilo do nudzaku.
skor si myslim ze problem s nudzakom sposoboval zle nastaveny LPG system (bohatost zmesy), ktory po vymene a spravnom nastaveni pracuje ako ma.

verim ze uz budes spokojny, o svoje pocity a skusenosti s lpg mi kludne napis do spravy.  :)
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Viki39004

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 29
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #20 kedy: 28.04.2017 - 18:34:59 »
Ahoj. Práve som sa stal majiteľom peugeotu 607 2.7hdi automat r.v. 12/2010 . Viete mi niekto poradiť servis kde mi vymenia olej v automate? Okolie NZ NR ďakujem.
Peugeot 607 r.v.10/2010 2.7hdi

Offline pavol2078

  • ID: 076
  • Moderátor
  • Expert
  • *******
  • Príspevkov: 2.294
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #21 kedy: 29.04.2017 - 20:09:42 »
v kazdom autorizovanom servise robota stoji 35€ olej si dones vlastny :)

edit. 607 sa robila v roku 2010 ????
Peugeot 306 1.9DT   - EX
Peugeot 307 2.0Hdi/Fap OFF=> SaLi moja radosť ] VIN: vf33crhsb82290694 - EX
Peugeot 307SW 1.6 16V + LPG = rv.2007 imidžovečka na R17 chalengeroch ]
Peugeot 407SW 1.6HDi 80kw/FAP OFF-
Peugeot 508 SW 2.0HDi 120kw AT/6 CHIP by Straki 144kw

Offline Viki39004

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 29
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #22 kedy: 16.05.2018 - 16:10:48 »
Áno robila. Nájdeš aj 2011
Peugeot 607 r.v.10/2010 2.7hdi

Offline daiwa

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 6
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #23 kedy: 11.12.2019 - 15:29:12 »
trosku mimo temy. mam Peugeot 607 2.7 hdi 2007r, a tu je navod ako odblokovat automaticku prevodovku, aby sa paka dostala do polohy N, lebo pri P nieje mozny odtah. v Peugeote nemenovanom meste, mi ani jeden prijimaci technik nevedel pomôct, lebo nevedeli ale v presove v peugeote mi poslal spôsob odblokovania, kt. prikladam do prilohy. Prv treba dat prec tu striebornu krytku pri pake , vziat si srubovat a na pravej strane je diera. je ich tam viac ale ta bude najvacsia a ked sa pozriete dole tak tam bude taky kruzok plastovy. nastartovat auto, stlacit spojkovy pedal, strubovak zatlacit bud dole alebo doprava alebo dolava a v tom momente aj pohnut aj s pakou. takze paka a srubovak musia byt v pohybe v rovnakom case. pri nenastartovanom motore sa mi to nepodarilo ale kluc som mal v druhej polohe. S autom som mal pred dvoma rokmi problem , ze  za jazdy z nicoho nic mi zacalo vypisovat vela chyb, auto sa hodilo do núdzového rezimu a pri vypnuti motora a pri dani paky do polohy P sa mi vzdy automat zablokoval. Takze najlepsi spôsob ako sa tomu vyhnut je dat paku do polohy N a potom vypnut motor. Lebo pri vypnuti je taky kolicek , kt. automaticky uzamyka prevodovku v polohe P, ale kedze ju date do polohy N tak ten kolicek ju neuzamkne. Tym sa vyhnete vela problémom pri odtahovani auta , lebo vsetci velmi dobre vieme aka je prevodovka draha. Odtahovat sa nemôze v polohe P. Rad sa podelim s touto skusenostou lebo mne to nikto neporadil ani v servise a nemohol som to najst na fore. Inac pred dvoma rokmi som prepalil software podotykam v Peugeot servise a auto islo krasne dva roky a presne po 24 mesiacoch, rano sadnem a znova ten isty problem - vypisuje strasne vela chyb vsetko co asi v tom aute je plus prevodovka uzamknuta. tak teraz cakam na odvoz do Peugeotu ale na termin musim cakat vyse mesiaca tak uvidíme. Podotykam ze mne to zacalo tak, ze najprv zacalo vypisovat chybu ze mam podhustenu pneumatiku, aj ked nebola, potom dalsia chyba zivotneho prostredia a asi o mesiac az dva neskôr auto uplne skolabovalo. skoda, lebo motor ide krasne, len ta elektrika sa serie a nikto nevie presne povedat co je problem alebo kde je chyba. vsetci mi vravia ze bud to bude riadiaca jednotka, kabelaz, alternator...atd.....ze museli by sme na to ist metódou pokus omyl....tak ak by ste mali niekto podobny problem a poriesili vam ho tak ma kontaktujte na môj email officer12@azet.sk, za kazdu radu budem velmi vdacny...dakujem.

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.392
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #24 kedy: 11.12.2019 - 15:42:39 »
daiwa "nastartovat auto, stlacit spojkovy pedal"
Keď popisuješ automatickú prevodovku tak toto tam nesedí.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006, Diagnostika Peugeot Planet 2000
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline daiwa

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 6
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #25 kedy: 11.12.2019 - 15:52:34 »
spojkovym pedálom som myslel brzdovy pedal....ved ono to je vlastne aj spojka.......

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.718
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #26 kedy: 11.12.2019 - 20:13:53 »
daiwa: skôr než niekto začne pokus omyl - v aute sú 2 akumulátory (jeden je vpravo v kufri schovaný v blatníku) a musia byť oba v dobrom stave, potom autu "šibe" a hlási kvôli podpätiu nezmysly. Treba oba riadne skontrolovať na kapacitu, prípadne dobiť, vymazať chyby z diagnostiky a urobiť si sám doma sledovacie obdobie, či sa pri dobrom stave napätia chyby po štarte prejavujú.

Ja som to mal na svojom aute párkrát, s autom jazdím málo, tak ho mám na udržiavacom zdroji pripojené celý čas a odvtedy mám pokoj.

Nehovorím, že to je tvoj prípad, ale nič to nestojí a byť si istý správnym napätím je základ.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline daiwa

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 6
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #27 kedy: 11.12.2019 - 21:22:01 »
diki za radu, baterku mam iba jednu v aute, je v zadu v kufri na strane sofera. baterku som kupoval pred dvoma rokmi novu. ako zistim ja sam ako laik ake je napatie v baterii? uz som skusal aj odpojenie baterie a jej znovu pripojenie ale nic....

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.718
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #28 kedy: 11.12.2019 - 23:11:13 »
No ako laik tak, ze auto treba zavriet, pockat 10 minut kym zaspi a potom odmerat napatie voltmetrom. Musi byt nad 12,5V, idealne 12,7. Potom auto otvorit a zapnut zapalovanie, znova zmerat, tu je to rozne, ale pod 12V by nemalo padnut, ideal 12,3V. Potom treba pomocnika s sledovat napatie pri starte. Nesmie klesnut pod 10V. Ak motor naskoci, tak napatie vylezie na cca 13,6 - 14V.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline daiwa

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 6
Re:(607) Automatická prevodovka 3,0 V6
« Odpoveď #29 kedy: 15.01.2020 - 16:44:14 »
auto je tyzden v peugeot servise konecne, a zatial mi povedali ze vôbec nemôzu napojit diagnostiku na auto......, a ze bez diagnostiky nebudu vediet kde je problem....nevie niekto poradit ako sa napojit na auto ked nereaguje?