Neviem ti to vysvetliť ,ale mám pocit že prehratie softu nepomôže.Nechal som si to prehrať tak ako ty ,nejakú dobu to fungovalo ,ale tá chyba nabieha sporadicky zas:
P11AA : Ovládání elektromagnetického ventilu regulace tlaku turbodmychadla
Charakteristika : Inkoherence mezi ovládáním a měřeným tlakem přeplňování
Statut : přerušovaná
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
Otáčky motoru : 2880 ot/min
Napětí akumulátoru : 14.36 volt(ů)
teplota chladicí kapaliny : 81 °C
stav regulace tlaku přeplňování : regulovaná(ý)
Měřený tlak paliva : 1559 bar
Tlak sání : 2.55 bar
požadovaný tlak turbodmychadla : 2.26 bar
měřený průtok vzduchu : 1365 mg/vstřik
Problém by som videl asi v mestskej premávke aj keď nejazdím na 4 ,väčšinou je to na 3jke ,ale kdesi som čítal že je potrebné z času na čas dať pedál na podlahu ,aby sa to variabilné turbo hýbalo v celom spektre otáčok. Čiže ,nemám to odsledované ,ale vždy keď si na to spomeniem ,tak zaradím aj 5ku na 2k otáčok a na nejakých 10 sekúnd dám pedál na podlahu ,nejde o rýchlosť ,ako o to ,aby sa to turbo snažilo dostať do max. výkonu ,teda aspoň som to tak pochopil. Mno a keďže dosť často na to zabúdam ,tak si myslím ,že príde práve z dôvodu toho zanesenia k opozdenej reakcii a tak to rj vyhodnotí ako chybu ,aj ked auto potom ide normálne ,žiadny núdzak. Neviem ,možno niekto poradí viac ,možno bude ozaj v prdeli el.mag.ventil a možno iba niekde špatná hadička,ale hladať to v tom labirinte sa mi nechce.