Autor Téma: Pug 306 GTi-6  (Prečítané 93861 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #180 kedy: 14.06.2016 - 18:56:16 »
Ahoj. Ďakujem, som rád, že sa ti auto páči. Je to tak, robím aký taký rešerš a nechám si poradiť od ľudí, ktorí majú vychodené chodníčky, tak sa to troška ľahšie rieši ako pokus omyl. Snažím sa to vyberať tak, aby to fungovalo.
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #181 kedy: 25.07.2016 - 00:27:49 »
Júl 2016, 187 xxx km

Diely

 - Riadenie z Citroen Xsara VTS 2.0 16v 167k, 2.4 lock to lock ratio vs 3 oproti pôvodnému 306 GTi-6
 - Rýchloupínacia nába OMP, odsadenie ďalších 6cm
 - Štifty 100mm + Matky
 - 30mm podložky namiesto 20mm dozadu

Práca

 - Montáž pevného uloženia zadnej nápravy
 - Montáž nových 23.5mm torzných tyčí
 - Montáž predného horného uloženia
 - Výmna štiftov namiesto šróbov
 - Geometria, asi tretia za posledné 2 mesiace a nie posledná
 - Úprava ECU, doladenie kalibračných dát, optimzalizácia krútiaceho momentu a posunutie obmedzovača
 - Oprava preliačenín a šrámov z parkoviska

TODO:

 - vytiahnutie zadných blatníkov
 - hladanie optimálnej výšky
 - Druhá sada kolies, zrejme permanentné slicky
 - Zadný Difúzor ala Stano AKM Racing






















online photo storage
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #182 kedy: 27.08.2016 - 15:13:52 »
zopár fotiek zo života :)
























306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline mamomi

  • ID: 146
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 267
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #183 kedy: 05.09.2016 - 14:33:58 »
Prudko vzrušujúce. Strašne cením takéto roboty a opäť sa teším na pokračovanie
Peugeot 205 3 dvere TCT, Peugeot 205 1,1 5 dvere #Goorila, Pug 305 daily a expedičák #Zuri, BMW E34 downsizingovy classic onroad slider #Muchoška, BMW E34 530i trackday slider, BMW E46 tour, Citroën XM Y4 TCT AT #Ksmko, Peugeot 205 GT #Chrchliak

Đđ Alfa Romeo 166, Škoda Felicia Pick Up, Fiat Barchetta, Mitsu Pajero V6 1,5x...

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #184 kedy: 16.10.2016 - 12:18:13 »
September 2016, 188 xxx km

Diely

 - Kolesá ATS DTC Ultralight 8" 4x100/4x108
 - Toyo Proxes R888 225/45 R15, TreadWear 100
 - 30mm podložky vpredu aj vzadu

Práca

 - Vytiahnutie predných aj zadných blatníkov

TODO:

 - Laminátová kapota + zámky (koniec Októbra)
 - Zadný Difúzor (Zima 2016/2017)
 - Ostrejšie vačky, tvrdšie ventilové pružiny, možno mechanické zdvihátka ventilov (220-230hp / 8000ot) 2017


































picture hosting
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #185 kedy: 16.10.2016 - 14:10:41 »
klobúk dole, perfiš.
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6 - Prestavba 2015/2016
« Odpoveď #186 kedy: 17.04.2017 - 22:34:15 »
Marec - Apríl 2017,  190 xxx km

Diely:

- OMP Corsica 330 mm semiš
- SatchShift gearshift kit
- 4.76 stály prevod namiesto 4.0 pôvodný, Fellner Motorsport
- Laminátová kapota 5kg
- Zámky kapoty Aerocatch
- Ľahký závodný alternátor Denso 50A
- Lítiová batéria 1kg, x-racer, 22Ah, 290A
- 6 Pólový odpojovač
- Bowden odpojovača vonkajší

Práca

 - Demontáž batérie, držiaku batérie a ECU + prerobenie kabeláže
 - Výroba a montáž držiaku batérie za sedák spolujazdca + kabeláž
 - Uchytenie ECU a kabeláže ponad prevodovkový silentblok motora
 - Príprava vedenia pre odpojovač a bowden z motorovej časti do prístrojovky


TODO: Máj 2017


 - montáž SatchShift
 - montáž Stáleho prevodu
 - vyriešiť uchytenie a vyosenie alternátora
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.730
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #187 kedy: 18.04.2017 - 21:55:06 »
Ufo Porno non plus ultra :D

Kkz, ta foto u Stana na VZV, to je ako spomienka na jeho začiatky, keď začínal s autom.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #188 kedy: 18.04.2017 - 22:36:07 »
Obávam sa, že aj skrz túto 306 tak skoro neskončí ...
Jeho slovami: "na tej mojej som to skúšal, do*ebal a musel opravovať, u teba idem viac menej na istotu" :)

Je to ale aj učenie. Dlho sme si mysleli, že tie autá sú podobné a že sa líšia 98 oproti 2000 len vo svetlách a nárazníkoch. Prvý príklad, čo mi napadá : najnovšie sme zistili, že obyčajný držiak alternátoru na tom istom bloku, tom istom motore a tom istom aute je o trochu iný a nedal sa použiť alternátor, ako sa plánovalo.
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline figus

  • Holobriadok
  • ***
  • Príspevkov: 81
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #189 kedy: 18.04.2017 - 23:47:27 »
Nice  :clap
Momentalne:Peugeot 306 2.0 16v xsi 1999 132k

Byvalí levíci:Peugeot 106 1.6 8v rallye 1996 (male zihadlo), Peugeot 306 2.0 Gti-6 1998 (byvala laska), Peugeot 406 2.0 Hdi 1998 (iny srot ten moj kus), Peugeot 306 1.9 GRTD 1995 , Peugeot 405 Mi16 1990

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #190 kedy: 08.05.2017 - 18:36:51 »
Nejaké foto dielov...











































... a niečo z jazdenia ...














« Posledná zmena: 08.05.2017 - 18:40:12 od Ivkopivko12tka »
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline mamomi

  • ID: 146
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 267
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #191 kedy: 10.05.2017 - 10:53:55 »
romantika prísneho razenia :) video z jazdenia sa nájde?
Peugeot 205 3 dvere TCT, Peugeot 205 1,1 5 dvere #Goorila, Pug 305 daily a expedičák #Zuri, BMW E34 downsizingovy classic onroad slider #Muchoška, BMW E34 530i trackday slider, BMW E46 tour, Citroën XM Y4 TCT AT #Ksmko, Peugeot 205 GT #Chrchliak

Đđ Alfa Romeo 166, Škoda Felicia Pick Up, Fiat Barchetta, Mitsu Pajero V6 1,5x...

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #192 kedy: 10.05.2017 - 11:20:28 »
Ahoj, dikes :)
Niečo by sa našlo :

Z vonku a z onboardu to vyzerá strašne pomaly a nudne, zakaždým, no za tým volantom je to úplný opak :)
Chýba tomu ten skrátený stály prevod ako soľ, strašne dlhá je jednička aj dvojka, čo je vidno a motor je mimo oblasti výkonu, ale je stále efektivnejšie tam mať dvojku a krútiaci moment, než radiť 1 ... žial, trať bola dosť motanica.
« Posledná zmena: 10.05.2017 - 11:22:48 od Ivkopivko12tka »
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #193 kedy: 05.11.2017 - 21:40:50 »
Leto-Jeseň 2017

- Sedačka "ušák" OMP HTE-R
- Vibratechnics competition uloženie motora a prevodovky + Group N spodné uloženie BakerBM
- Vibratechnics zadné uloženie ramien
- Powerflex black series predné uloženie ramien
- Karbónové zadné krídlo F2000
- sklo-laminátové zadné kufrové dvere + polykarbonátové okno + zámky AeroCatch

Auto prevažne jazdilo autoslalomy a vyskúšalo si aj v rámci M3M cupu slalom do vrchu, teda viac do vrchu než slalom, v poslednom čase najmä stojí kvôli nedostatku času, ktorý konzumuje nová pracovná pozícia.

TODO:

- zazimovať a rozmyslieť sa, čo ďalej.
- 2018, výkonové úpravy motora - 4klapka, standalone ECU, iné.


306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.730
Re:Pug 306 GTi-6
« Odpoveď #194 kedy: 06.11.2017 - 08:54:46 »
Nieže by som sa chcel opakovať, ale UFOpornooo :D

Gratulujem dodatočne k 1 na stupňoch víťazov.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009