Júl 2016, 187 xxx kmDiely - Riadenie z Citroen Xsara VTS 2.0 16v 167k, 2.4 lock to lock ratio vs 3 oproti pôvodnému 306 GTi-6
- Rýchloupínacia nába OMP, odsadenie ďalších 6cm
- Štifty 100mm + Matky
- 30mm podložky namiesto 20mm dozadu
Práca - Montáž pevného uloženia zadnej nápravy
- Montáž nových 23.5mm torzných tyčí
- Montáž predného horného uloženia
- Výmna štiftov namiesto šróbov
- Geometria, asi tretia za posledné 2 mesiace a nie posledná
- Úprava ECU, doladenie kalibračných dát, optimzalizácia krútiaceho momentu a posunutie obmedzovača
- Oprava preliačenín a šrámov z parkoviska
TODO: - vytiahnutie zadných blatníkov
- hladanie optimálnej výšky
- Druhá sada kolies, zrejme permanentné slicky
- Zadný Difúzor ala Stano AKM Racing
online photo storage