Autor Téma: Havaria - prosím o niekoľko rád  (Prečítané 8127 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Ivkopivko12tka

  • ID: 079
  • Registrovaný užívateľ
  • Praktikant
  • *****
  • Príspevkov: 498
Re: Havaria - prosím o niekoľko rád
« Odpoveď #45 kedy: 16.11.2014 - 14:08:04 »
z 66 na 80kw to nie je 5% ale niečo málo cez 20%. Vždy to bude na úkor niečoho, ale 2.0 HDi a veľa ďalších dieselových motorov naprieč PSA zvládnu viacej, tak by som sa toho toľko nebál. Spojka je v zásade spotrebák, s turbom je to horšie ale keď sa ti má doku*viť, tak sa tak stane, trošku skôr, či neskôr.

Inak súhlasím so Sharkom. To auto nikdy nebude jazdiť zadarmo a nejaké decká nafty hore dole pred a po chipe, to je tiež zanedbateľná položka vzhľadom na to, ako auto v živote pomáha/slúži.
K tomu medzikusu - môžeš byť aj Ayrton Senna krížený so Schumacherom a tvoj dedo Ari Vatanen, to auto bude zrýchlovať stále tak isto a nikdy nevieš, aký magor ti pred koncom tvojej predbiehacej rovinky vyletí v ktovie akej rýchlosti + kopec iných situácií kedy potrebuješ aby auto zabralo.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
306 GTi-6 r.v 2000
predtým: 306 1.6 r.v 1997 - prechodná stanica ku GTi-6, 306 1.4 3dv r.v 1993 (jeden z prvých, spratan), 106 1.6 3dv r.v 1997 (žihadlo)

Offline PRAKTIK

  • ID: 0135
  • Registrovaný užívateľ
  • Šuflikant
  • ****
  • Príspevkov: 272
Re: Havaria - prosím o niekoľko rád
« Odpoveď #46 kedy: 25.11.2014 - 23:03:25 »
Ako pokračuje oprava? :hmm
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
P 206 1.1 44kw je
P 206 1.6 16 v XS 80 kw  bol
P 206 1.6 16 v XS 80 kw  bol