nemas to realne zmerane a odskusane 
verim tomu ze nie filter bol na vine preco ti blblo auto. totiz popri vymene foltra si urobil x inych ukonov v ramci prevencie.
ak sa pozries z technologickeho procesu vyroby na filter od BOSCH a MANN, alebo ineho vyrobcu, pouzivaju sa presne rovnake materialy, maju rovnaku strkturu a aj hrubku "papiera".
ja som si to kukol pod mikroskopom... takze to co hovoris je uplna kravina ked tvrdis ze vymenou filtra si vyriesl problem s autom
(ak teda nebol napchaty bordelom a spinou, ale to uz je jedno co tam bol za filter) :chuckle
Odsledovane mam jedno, boschacke filtre maju v sebe nejaku sragoru, neviem cim je to napustene ale klame to vahu vzduchu tym ze ju to zanasa, po vymene za filtron, ktory je suchy je po probleme... odstraneny problem s padanim do nudze na 10kach aut

... mozem poskytnut cisla (hm, vlastne asi nemozem

) na majitelov vozidiel a na to ako si sami vymenili doma filtre, potom utratili po garazach 10ky € za diagnostiky a nakoniec stacilo len dat normalny filter

...
...ja mikroskop nepotrebujem v praci, neopravujeme modely ale auta v mierke 1:1


EDIT: samozrejme teraz hovorim o koncernovych autach, mozno sa to nekamarati len s CR motormi od koncernu

... ale boschu sa uz vyhybam radsej po skusenostiach za posledne 2 roky
