Aaaaa, ďalší do partie, kedy je všetko autorizované jednoducho na chuja... Už len z princípu!
Keď ten model prišiel na náš trh, hneď sme s kolegami predajcami riešili na servise trasúcu kapotu. Vtedy žiadne riešenie nebolo. Prišlo školenie, kde sme to vytiahli a odpovede sme sa tiež nedočkali. To mám byť nastúpený v pozore a čakať na každú jednu technickú procedúru, lebo čo keby sa náhodou aj mňa týkala?
To, že existuje riešenie, viem od včerajška len vďaka tomuto fóru. Takže korigujem svoje včerajšie vyhlásenie, že ide o štandard. Išlo o "štandard", ktorý sa podarilo odstrániť už vo výrobe.
Prvá otázka, ktorú som dnes položil kolegovi, ktorý jazdí na 3008-čke, bola, či sa mu ešte trasie kapota na aute, ktoré používa necelý mesiac. Odpoveď znela "NIE". Opýtal som sa to aj ďalšieho kolegu na inej 3008 a odpoveď bola rovnaká. Tento rýchly prieskum som si ešte overil u prijímacích technikov, ktorí si na reklamáciu s trasúcou kapotou nespomínali... Jeden si na jeden takýto prípad spomenul. A to otvoríme 30000 zákaziek ročne.
Update: dnes vyskúšané dve 3008-čky a netrasie ani jedna. Nejde teda o "všetky 3008 II" a teda problém sa podarilo vyriešiť na úrovni fabriky...