Autor Téma: vyšší výkon bez invázivnej cesty, racionálnych nákladov a bez vplyvu na životnos  (Prečítané 13093 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline IvanH

  • ID: 0109
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 1.001
A na starom aute som to mal a fungovalo to  :clap
P206SW  1.1 mux 2004 MAXIK OBDUINO32
Amatéri postavili Noemovu archu, profesionáli Titanic ...

Offline gadri

  • Nováčik
  • **
  • Príspevkov: 17
Mal som 306 2.0 HDI 66 kW, 205Nm. Keď som mal 110 tisíc dal som spraviť čip na 85kw, 253 Nm. A ešte som aj EGR zaslepil medeným plieškom.  Začalo to okamžite ťahať jak drak a o cca 10km tachometrových to šlo rýchlejši na tacháči niečo cez 19 a žralo to tovnako. Teraz má to auto 307 tisíc km, na pôvodnej spojke  a iných podstatných častí a jazdí na ňom posledný mesiac  žena.  Takže som spravil temer 200 tisíc s čipovaným motorom bez prúserov.Uvidíme, koľko vydrží. Predtým som mal 405 SRDT a nabehal som 480 tisíc km.
Teraz mám dva týždne 3008 I, 1.6 BlueHDI, 88kw, 300Nm, automatickú prevodovku s hydromeničom. Sem už ale nedám čip.MM racing ponúka čip na 110kw a 350 Nm. Ovšem ako som zistil, tá prevodovka AISIN TF 71SC je konštruovaná na max.prenos 300Nm. Je však v kombinácií s vyšším točivým momentom montovaná iba (!) na Volvo S60 D3 ktoré má 320Nm ale celé auto je o cca 200kg ľahšie.
Stará mrcha nemala FAP,Eolys,močovinu, automat.Tam sa čipom dala poondiť max.spojka, aj keď sa ukázalo, že pôvodná  drží dodnes.