Autor Téma: 406 pri plnom zoslapnuti pedalu motor netaha  (Prečítané 5180 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline koule

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 4
406 pri plnom zoslapnuti pedalu motor netaha
« kedy: 14.09.2018 - 11:07:42 »
Zdravim, mam 406 2.0 HDI 80 kW r.v.2000. auto ma problem, stym, ze ked plne zoslapnem plyn auto sice akceleruje ale velmi pomaly, na polovicnom plyne akceleruje podstatne zivsie, ked dostanem motor na cca 3000 otacok, vybehne s vyfuku kudol cierneho dymu a auto sa rozbehne a taha aj od spodku. podla diagnostiky bol problem v snimaci polohy plynoveho pedalu, ktory som vymenil, zlepsilo sa ale furt to nieje ono. turbo je ok, podtlak membrana tiez, este skontrolujem hadicky, vychadza mi to na vahu vzduchu ale chcem sa poradit, ci mal niekto skusenost aby som sa nesustredil iba na tu vahu vzduchu, dakujem.

Offline Qcko

  • ID: 024
  • Riadny člen
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 2.725
Re:406 pri plnom zoslapnuti pedalu motor netaha
« Odpoveď #1 kedy: 14.09.2018 - 16:13:50 »
Móže byť pripchaté aj sanie, ale u RHZ motorov dosť často hnevala váha vzduchu.

Ak máš od koho požičať na skúšku druhú, tak vyskúšaj, dosť by pomohli aj live hodnoty z diag počas jazdy.
SÚČASNÉ -->Peugeot 307 SW 1.6HDi...80kW...2007 + P 309 1.4i...55kW...1991 + P406 1.8i...81kW...1999
MINULOSŤ -->Peugeot 308SW GTline 1.2 96kW EAT8 2018 + Peugeot 406 break 2.0HDi + Peugeot 407SW 1.6HDi + Peugeot 4007 2.4 + Peugeot 508SW 2.0HDi + Peugeot 208 1.2VTi + BMW E61 525xdT + Peugeot 306 break 1.4i + Peugeot 306 2.0HDi...66kW...2001 + VW Phaeton 3.0TDi...176kW...2009

Offline koule

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 4
Re:406 pri plnom zoslapnuti pedalu motor netaha
« Odpoveď #2 kedy: 15.09.2018 - 08:44:43 »
Dik, s mechanikom sme na 90% presvedceny ze to je ta vaha vzduchu, pozicat nemam kde, tak musim kupit. Dakujem

Offline kalo

  • Nováčik bez príspevkov
  • *
  • Príspevkov: 4
Re:406 pri plnom zoslapnuti pedalu motor netaha
« Odpoveď #3 kedy: 28.09.2018 - 07:38:34 »
ahoj tiež mám podobný problém. Vymenil som váhu vzduchu, zaslepil EGR ventil a auto je stále o niečo lenivšie ako bolo predtým. Dúfam že to nebude turbo!
Údaje z diag sú celkom v poho, sú tam nejaké malé odchýlky ale nie je to nejaké nebezpečné. Neviem či má vplyv na akceleráciu motora i výfuk, ale zdá sa mi že je trošku deravý, ale to si budem istý až keď sa dostanem pod auto.
napíš potom v čom bol tvoj problém.