Autor Téma: Ich geh zur tanke...  (Prečítané 20128 krát)

0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.404
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #45 kedy: 22.12.2013 - 10:22:47 »
U nás v dedine u kamionistou nafta 1,269€.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508GT sedan 2.0 HDI, 133kw, 2015 čierna Perla Negra.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006,   predané.
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #46 kedy: 22.12.2013 - 10:32:15 »
jj, ved vyskusaj si dat raz tu pre kamionistov :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.404
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #47 kedy: 22.12.2013 - 10:37:50 »
Tankujem ju už 14 rokou a ne je problém ale pridával som doteraz prísadu Castrol TDA. Teraz idem vyskúšať VIF-ko.
« Posledná zmena: 22.12.2013 - 10:40:54 od Judes »
Peugeot 508GT sedan 2.0 HDI, 133kw, 2015 čierna Perla Negra.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006,   predané.
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline robozv

  • ID: 034
  • Riadny člen
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 1.194
  • čiara nie je múr, kto brzdí je druhý
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #48 kedy: 22.12.2013 - 10:38:42 »
Marcel myslim si ze tvoja rada prichadza neskoro ci?
Ja mam tak 2mesacny poznatok ze cena benzinu v okoli Noveho Mesta, Piestan je podstatne lacnejsia ako na strednom slovensku. Tam bola cca 1,38 a u nas 1,44
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 3008 Allure 6/2019 1,2 PureTech 96/130 Hnedá Cuprite
Peugeot 308 SW ACTIVE 6/2011 1,6 VTi 88/120 Terre d´ombre
Peugeot 307 HB 6/2006 1,4 65/90 Gris cendré
TREK superfly 9.8 r.2015

Offline pipistrel

  • ID: 006
  • Registrovaný užívateľ
  • Expert
  • ******
  • Príspevkov: 2.089
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #49 kedy: 22.12.2013 - 10:44:01 »
Nieco z minulosti :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
DeuxCentSept (nejde to žere to)

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #50 kedy: 22.12.2013 - 10:44:52 »
v konecnom dosledku sa to minimalne prejavi na cene ktoru musis k tej nafte pripocitat za aditiva a zvysenu spotrebu.
14 rokov ju davat moze, starej klasike pompedüse to az tak nevadilo.
do peugeota je dava par rokov, dva tri, styri, alebo kolko vlastni peugeota, vzhladom na kilometrovy najazd Judesa sa to
prejavi neskor. CR je svina a fest fajnova.

urcite by som taku naftu do CR nedaval.

*) CR - common rail
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Juve

  • ID: 012
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 651
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #51 kedy: 22.12.2013 - 11:48:23 »
Súčasné "kamiony"a dokonca aj "traktory" majú fajnovejšie motory ako niektoré tie naše 5-10 ročné Peugeoty.:D
Cena phm je závislá aj na dodávateľovi a cene prepravy.
V NZ je veľkosklad phm odkiaľ berú aj renomované značky, ak to teda navážajú  odtiaľ tak cena može byť preto taká zaujímavá lebo sú nízke prepravné náklady.A kvalita je zaručená...
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 SW RXH 2,0 BlueHDi 133kw r.v 2016
Peugeot 508 SW Allure 2,0 HDi 120kw r.v 2013

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #52 kedy: 22.12.2013 - 11:53:23 »
Vsade na slovensku je ponukany zakladny produkt zo slovnaftu, a nasledne nizkocenovy odberatialia odoberaju aj od statnych hmotnych rezerv.
takze ono to zas neni take ruzove ako vyzera. prave tie superlacne paliva su zo zdrojov hmotnych rezerv, tieto nesplnaju kriteria pre skladovanie,
a musia sa obnovovat novym palivom, kedze skladovanim sa kvalita degraduje. pre konzumnu vrstvu spotrebitelov kriteria splnaju, takze ziadny problem.
je priam uzasne sledovat ako slovaci pouzivaju aditiva, lebo je to nutne a az po priadani aditiv su spokojny so spotrebou, vykonom, vybraciami motora.

preco sa do fabrik automobiliek dovazaju paliva potrebne na prva tankovanie aut zo zahranicia? ;)

nebavime sa o premiovych palivach, ktore by mali byt dovazane z vonku.


ale toto je tema o tom kto kde za kolko natankoval. :hi
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.404
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #53 kedy: 22.12.2013 - 12:07:08 »
Marcel len doplním že majiteľ si nosí tú naftu pre svoje nové kamióny a tankije ju aj do svojich osobákou (nové Audi, Mercedes) a aditivum dávam pre svoj lepší pocit, hlavne keď som videl jedného čo nevedel naštartovať a potpm oblieval filter teplou vodou (cez zimu).
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508GT sedan 2.0 HDI, 133kw, 2015 čierna Perla Negra.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006,   predané.
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline Marcel00

  • ID: 007
  • Registrovaný užívateľ
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 5.968
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #54 kedy: 22.12.2013 - 12:49:01 »
filter oblieval zbytocne.
kedze na slovensku sa pridava biozlozka (smrt pre CR) a hlavne nabral nejake srakory plne parafinu,
ktore mu v najnizsich bodoch potrubia vedenia paliva stuhli a znepriechodnili tak vedenia paliva,
tak filter je posledne co mal oblievat :D
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
nepiste mi dotazy o radu a postupy do spravy alebo na mail..., piste to vzdy na forum, nech sa k info dostanu aj ostatni uzivatelia.

Offline pacho

  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 909
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #55 kedy: 22.12.2013 - 15:46:23 »
Cena Benzínu/nafty, je skôr ovplyvnená konkurenciou, a polohou. Na dialnici sú väčšinou drahšie. Na strednom slovensku drahšie, lebo nie je možnosť, isť tankovať do zahraničia. Ja napr, zásadne nechodím tankovať na pumpu, ktorá nemá ceny na "toteme".
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
C4 1,5 HDi 96kW
308 1,6HDi 85kW
207 1,4HDi 50Kw

Offline Judes

  • ID: 013
  • Kartičkár
  • Guru
  • *******
  • Príspevkov: 3.404
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #56 kedy: 22.12.2013 - 16:36:46 »
Vo filtri sa zachytí najviac vyzrážaného parafínu a tak znemožní prívod paliva (ak sa nepoužije zimná nafta alebo bez prísady), preto na túto vec myslia už výrobcovia a prepadové trubky s ohriatou naftou sú napájané späť do filtra a ten je umiestnený čo najbližšie ku motoru.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508GT sedan 2.0 HDI, 133kw, 2015 čierna Perla Negra.
Peugeot 407 Sedan, 2.0 HDI bez FAP, 2006,   predané.
vlákno tu https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,544.0.html
Peugeot 207,  1.4 benzín 54kw, r.v. 2010.

Offline pastorek

  • ID: 002
  • ----
  • Expert
  • *
  • Príspevkov: 1.209
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #57 kedy: 22.12.2013 - 16:46:04 »
Vždy sa ako prvé upchá filter lebo sú tam najmenšie otvory na prietok. Ono i všetky zariadenia na ohrev paliva sú montované pred filter.
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »

Offline Juve

  • ID: 012
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 651
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #58 kedy: 22.12.2013 - 20:04:53 »
Citácia: "Marcel00"
Vsade na slovensku je ponukany zakladny produkt zo slovnaftu
Toto je len zbožné prianie tohto monopolu :D  :D

Na slovensko sa stále dováža aj veľa kvalitných palív napr.z Ruska,Bieloruska,Rumunska,Polska ... za cenu s ktorou dokážu dovozcovia úspešne konkurovať cenám na ktorých sa dohodnú silný hráči na našom trhu.
Biozložka ten zabiják CR  :chuckle sa podľa nariadenia EU pridáva vo všetkých štátoch EU.Doteraz 5,3%,od roku 2014 sa zvyšuje jeho spodná hranica na 6,8%

Sorry za OT..
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
Peugeot 508 SW RXH 2,0 BlueHDi 133kw r.v 2016
Peugeot 508 SW Allure 2,0 HDi 120kw r.v 2013

Offline manko

  • ID: 047
  • Registrovaný užívateľ
  • Pokročilý
  • *****
  • Príspevkov: 743
Re: Ich geh zur tanke...
« Odpoveď #59 kedy: 22.12.2013 - 22:36:28 »
Dnes som natankoval ale ešte pred tankovaním som konečne nalial VIF . Prvú dávku som dal väčšiu na natankovaných 70L nafty som dal 2ml na liter paliva . Uvidíme ako sa to bude správať ale hned prvá vec čo sa mi zdá tak ked bol motor v záťaži do kopca na 4-ke zrýchľovanie z 70km/h na 100 som počul od 2500 ot do 3200 cca také cvrkotanie z motora a známy mi vravel že možno vstrekovač alebo remenica . Teraz sa mi zdá že cvrkot stíchol dosť výrazne , ale to otestujem zajtra na ceste Senné-Zvolen-Wien .  :)
« Posledná zmena: 01.01.1970 - 01:00:00 od Guest »
VW Passat B7 Variant Highline DSG 2,0 TDi 103kw 2013
Peugeot 207 1,4 VTi 70kw 2009
Peugeot 406  2,0 HDi 80kw RHZ Modrá 444 000 km 5,3 L / 100