Aké 4 centy platí ten, komu voláš ? Celkom ťa nechápem ...
- Ak voláš zo 4ky na slovenské tel. číslo (akékoľvek, aj v sieti 4ky) na slovensku = platíš 4 centy / min - druhá strana nič.
- Ak voláš zo 4ky na slovenské tel. číslo (akékoľvek, aj v sieti 4ky) ktoré je v zahraničí = platíš 4 centy / min a ten kto príjma hovor, platí cenu za minutu prijatého hovoru podľa sadzobníka operátora, u ktorého číslo prevádzkuje (u 4ky je to najmenej, 4 centy, napríklad Telecom a podobne to majú od 6 centov vyššie)
- Ak voláš zo 4ky na zahraničné tel. číslo ktoré je v svojej domovskej krajine = platíš 4 centy / min - druhá strana nič.
- Ak voláš zo 4ky na zahraničné tel. číslo ktoré sa nachádza v roamingu = platíš 4 centy / min a ten kto hovor príjma, opäť platí cenu za minutu prijatého hovoru podľa sadzobníka svojho operátora.
Dĺžka prenosu čísla je regulovaná. Väčšinou sa predlžuje v prípade pochybenia na strane "prenášajúceho", tj má podlžnosti voči operátorovi od ktorého číslo prenáša, uviedol nesprávny názov operátora od ktorého číslo prenáša, nie je majiteľom atď ... Ak zlyhá faktor na strane operátora a číslo sa neprenieslo do 4 pracovných dní, je to porušenie štátom nastavenej regulácie ktoré je možné v plnej miere pokutovať
Samozrejme, že stať sa to môže, ale naozaj to nie je štandardom ...