Žeby som sa aj ja pochválil, čo som všetko mal? Keď už Marcel s tým machrovaním začal.
Oltcit, Golf I, Golf II, BMW E30, Opel Omega A, Opel Omega B, 3 x Opel Omega C V6, 2 x Opel Tigra, Ford Ka, Opel Vectra V6 a potom ešte nejaké ďalšie Vectry, Opel Astra, Mercedes E250, Opel Corsa C a teraz mám Opel Vivaro, VW Transportér - tieto 2 sú na prácu, prenajímajú sa, VW Multivan - napoly s mamou, rodinné auto a Peugeot 307 - to je pre manželku. (Takže vlastne ja nemám auto
![Sad :(](http://forum.peugeotclubslovakia.sk/Smileys/FlatEmoji/sad.gif)
).
Po čom túžim som už povedal, Honda Prelude, ale ako sa poznám, všetko sa môže totálne zmeniť.
A potvrdzujem Marcelovu myšlienku, že všetky tie autá sú skladané z univerzálnych dielov.
Charakteristické problémy pre to ktoré auto sú väčšinou spôsobené zle premyslenou konštrukciou (poddimenzovaný diel, dnes už úmyselne, že? Alebo interakcia dielov, napr. káble vedené okolo ostrej hrany). Kaziaci sa snímač otáčiek nemôže za to, že je vystavený otrasom a teplotám, ktoré sú väčšie ako max. prípustné. Alebo ihlové ložiská zadnej nápravy na 206ke nemôžu za to, že o-krúžky nie sú dobre dimenzované a prepustia k nim vlhkosť.
![Wink ;)](http://forum.peugeotclubslovakia.sk/Smileys/FlatEmoji/wink.gif)