Posledné príspevky

Strán: 1 2 3 ... 10
1
Malé automobily radu 20x / Re:CiNiK's 206 - Rolo Garoš
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 17.04.2024 - 15:05:26 »
Rolando dostal predvčerom novú baterku, pretože mi už odmietal po týždňových prestojoch naštartovať... hajzlík.
Nevadí, naučil som sa trochu po francúzsky a aj kód od rádia naspamäť. No čo s ním, snáď zas na 5 rokov pokoj.  :D
2
Peugeot 508 I / Re:Peugeot 508SW 2,0BlueHDI 133kw, chyba P2202
« Posledný príspevok od Qcko kedy 17.04.2024 - 10:34:26 »
Klobúk dole za info.

Áno, zateká tam, väčšinou odhnije kontakt priamo v zásuvke. Je dosť nešťastne umiestnená.
3
Peugeot 508 I / Peugeot 508SW 2,0BlueHDI 133kw, chyba P20E8 00
« Posledný príspevok od JurajS kedy 17.04.2024 - 10:15:04 »
Chyba P 20E8 00.
Pôvod: Miestny
Statut: Trvale
Charakteristika: Tlak močoviny je priliš slabý

Závada: nárdrž s čerpadlom močoviny
Odstránenie závady: výmena nádrže s elektronikou(je súčasť nádrže)
Možnosť ND: orginál-Peuget(cca 1200Eur), Repasovaný externou firmou(cca 400-600 Eur).
V oboch prípadoch je potrebné vrátiť starú nádrž.
V oboch prípadoch záruka 2roky.
4
Peugeot 508 I / Re:Peugeot 508SW 2,0BlueHDI 133kw, chyba P2202
« Posledný príspevok od JurajS kedy 17.04.2024 - 09:00:55 »
Pridávam ešte FOTO
5
Peugeot 508 I / Peugeot 508SW 2,0BlueHDI 133kw, chyba P2202
« Posledný príspevok od JurajS kedy 17.04.2024 - 08:58:00 »
Dobrý deň.

Chcem sa podeliť o skúsenosť s chybou P2202.
Miesto poruchy: Senzor oxidov dusíka(NOx), zvod 1 nízky vstup
Pravdepodobná príčina: Vedenie skartované k zemi, snímač NOx.
Ja som menil celý snímač NOx.
Demontáž senzora je veľmi náročná. Je potrebné potrubie okolo NOx poriadne nahriať aby ste ho vytiahli.
Avšak po demontáži som rozobral aj elektronickú časť- vyzerá že to tam zateká, tak predtým ako sa dáte do vyťahovania NOx skúste najskôr otvoriť elektronickú časť, kde odspájkujete kontakty na konektoryoch z oboch strán, vyčistíte a následne vložite a zaspájkujete naspäť.
Vidím to tak že príčina bude tam zapríčinená zatekaním a následnou oxidáciou hliníka.

V prípade že to niekto vyskúša predtým vyčistiť a snímač bude po vymazaní ďalej bezproblémovo fungovať dajte prosím vedieť aby aj ostatný mohli ušetriť 300Eur za snímač.
V prípade že po vyčistení bude závada pokračovať dajte info aj tak aby sa vedelo ako postupovať.
Ďakujem.

Prajem pekný deň.
6
Peugeot 301 / Re:peugeot 301 - aký olej do manuálnej prevodovky ( motor 1,6 16V vti ) ?
« Posledný príspevok od Qcko kedy 17.04.2024 - 06:31:20 »
Tak to je iná káva. :)

Takú polohu by mohli dať do manuálu. :D
7
Peugeot 301 / Re:peugeot 301 - aký olej do manuálnej prevodovky ( motor 1,6 16V vti ) ?
« Posledný príspevok od sir.Oliver kedy 16.04.2024 - 16:25:33 »

 nebude ťažko ... auto je naklonené cca 40° .... robí sa karoséria ( ľavý dolný roh - spoj A stlpika a podbehu )
8
Peugeot 301 / Re:peugeot 301 - aký olej do manuálnej prevodovky ( motor 1,6 16V vti ) ?
« Posledný príspevok od Qcko kedy 16.04.2024 - 06:45:35 »
Cez poloos veľmi ťažko... teda ak ho chceš tadiaľ naliať. :)
9
Peugeot 301 / Re:peugeot 301 - aký olej do manuálnej prevodovky ( motor 1,6 16V vti ) ?
« Posledný príspevok od sir.Oliver kedy 15.04.2024 - 19:55:48 »

  nalievanie nie je problém , keď že je poloos vonku .... tadiaľ ho nalejem . celé dva litre
10
Peugeot 301 / Re:peugeot 301 - aký olej do manuálnej prevodovky ( motor 1,6 16V vti ) ?
« Posledný príspevok od CiNiK kedy 15.04.2024 - 19:05:54 »
Ak by si potreboval... môj prastarý návod  :beer

https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,65.0.html
Strán: 1 2 3 ... 10