PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.

Hlavné fóra => Motoršport => Téma založená: CiNiK 27.08.2015 - 07:58:09

Názov: PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: CiNiK 27.08.2015 - 07:58:09
Inžinieri Peugeot Sport boli zamerali svoju pozornosť na Peugeot 308 a ich know-how a odborné znalosti dali vzniknúť 308 GTi Peugeot SPORT, najradikálnejšiu modelu v rozsahu značky.
Neboli však uspokojený s týmto úspešným výsledku a oni sa rozhodli ísť ešte ďalej - do ultimátnej závodnej verziu vozidla.
A tento rok ich práca priviedla na závodú dráhu PEUGEOT 308 Racing Cup!

Viac informácií na oficiálnej stránke Peugeot Sport: http://www.peugeot-sport.com/en/peugeot ... bred-race/ (http://www.peugeot-sport.com/en/peugeot-308-racing-cup-bred-race/)

[attachment=0:16xjak5s][/attachment]308RCUP.jpg[/attachment:16xjak5s]

[youtube:16xjak5s]http://www.youtube.com/watch?v=7m8w_H7hLo8[/youtube:16xjak5s]

Parametre:
Kód: [Vybrať]
Engine
Type: the 1.6-litre THP engine from the 308 GTi by PEUGEOT SPORT (turbocharger from the 208 T16)
Power: 308hp
Cubic capacity: 1,600cc
Maximum power: at least 308hp
Exhaust diameter: 70mm
Fuel tank: standard
Fuel injection: direct, high pressure
Transmission
Six-speed sequential gearbox with steering wheel-mounted paddle-shifters
Chassis
Structure: body shell reinforced by multi-point welded FIA-standard roll cage
Body: specific front and rear bumpers and wings
Glazing: polycarbonate rear side windows and rear screen
Weight: minimum: 1,000kg / maximum: 1,050kg
Front/rear weight split: 63% / 37%
Adjustable toe/camber/ride-height/rear wing angle/dampers (compression and re-bound)
Jack: three pneumatic hoists
Dimensions
Length: 4,288mm (not including WTCC-spec rear wing)
Width: 1,910mm
Wheelbase: 2,620mm
Specific front and rear bumpers and wings
Názov: Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: Falco 27.08.2015 - 08:50:04
pekne pekne :) ten 1.6 je celohlina? Sa cudujem, ze to alimunium tolko tlakov zvlada .. jeden by povedal, ze po 50 000km budu vyrazene sroby hlavy von aj s hlavou pri tych tlakoch.
Názov: Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: CiNiK 27.08.2015 - 09:00:48
Asi v tých zliatinách trochu pokročili za tie roky. A má to kované črevá, takže ťažká pohoda. Po dvoch závodoch vymenia za nový a je...  :chuckle
Názov: Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: Marcel00 27.08.2015 - 09:10:21
Citácia: "Falco"
... jeden by povedal, ze po 50 000km budu vyrazene sroby hlavy von aj s hlavou pri tych tlakoch.
ver tomu ze ano, tam menia motor po kazdom 1~2 zavode ako tu kolega nadomnou pise  :chuckle
Názov: Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: Falco 27.08.2015 - 09:28:09
No vsak ono je pekne ked je kovana vacka a neviem co .. liatinova kluka je samozrejmost, keby bola hlinikova tak je po prvej jazde ako DNA helix .. len stale ak je ten obal hlinikovy tak neviem neviem .. ja by som sa toho pomerne dost obaval. Ale tak snad to spravili dobre :)
Názov: Re: PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: Marcel00 27.08.2015 - 12:09:26
im na zivotnosti nezalezi, staci ked to vydrzi par hodin :P
Názov: Re:PEUGEOT 308 Racing Cup
Prispievateľ: 306gti6 14.01.2019 - 18:10:42
Nový Peugeot 308 TCR 1.6ka ma 350Ps a 420Nm davaju mu zivotnost 5000Km, to je uplne v pohode to je motor na 2roky takze ziadne ze motor na jeden pretek :D a uz ked tak kluka je kovana nie liatinova tak isto aj kovane piesty a ojnice..