PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 106 => Téma založená: Jakub-Mi 07.04.2016 - 16:31:29
-
Dobry den, mam problem s priliz velkou spotrebou.. Peugeot 106 je v podstate moje prve auto.Kupil som ho pred dvoma tyzdnami s ucelom jazdit na nom usporne do prace a domov.. No na problem som prisiel uz hned po 3 dnoch ked som mal natankovane 20 litrov benzinu a po 100 km som mal uz nadrz prazdnu..Potom som zistil ze. Hadica od vzuchovrho filtra po karburatok bola odpojena.. Tu som nasledne pripevnil ale rozdiel v spotrebe nieje ziadny.Preto vas prosim o akukolvek radu.. Som zufaly lebo urobil som 500 km za 75 eur..
-
Pri takej spotrebe to musi mat aj sialene na nic vykon .. vzhladom na rok vyroby a typ motora by som tam vela moznosti na zavadu nevidel .. minimalne by som asi vymenil cidlo teploty vody .. tam nie je moc dovodov na to, aby to malo 3ojnasobnu spotrebu.
-
Prave ze vpliv na vykon to nema ziadny..auto je svizne.. Bez problemov sa rozbieham aj citit proste ze vykon nieje obmadzeny.. Ludia mi vravia ze moze byt karburator zle nastaveny
-
Toz pravda .. toto ma este karburator :S .. ten som videl naposledy na kosacke .. na to som moc mlady, aby som Ti s karburatorom poradil .. precistit a nastavit :D
edit: ale z tychto rokov myslim, ze to bude riadeny karburator, tak tam toho asi moc neporiesis .. skus dat kod motora.
Ktory z tychto motorov mas?
1.1 1124 cm³ TU1K (H1A/H1B/H3A) 1986–1993 44 kW (60 k) pri /min
1.1 1124 cm³ TU1M/L (HDZ) 1991–06/92 Mono - Jetronic 44 kW (60 k) pri 6200/min
1.1 1124 cm³ TU1ML/Z (HDZ) 07/92–04/96 Magneti Marelli FDG6 44 kW (60 k) pri 6200/min
Karburatorovy vyzera byt len ten prvy
-
Necitis po jazde smrad z benzinu, ja som mal na starom aute mikrotrhlinu na palivovej hadicke a ked tlacilo cerpadlo tak benzin tiekol aj tam kde nemal ale ked stal tak nikde nic netieklo.
Ak je zle nastavena bohatost zmesy tak sviecky musia byt pri bohatej zmesy cierne a nie ako pri spravnej zmesi ked su bledohnede.
Este ma napadlo ci ti neostava zapnuty sytič.
-
Ako zistim ze ktory mam typ motora? Tak citim ten benzin... Ked nastartujem...nieje to tym ze je to stary motor a zle spaluje? Tak bolo citit aj zo starej skodovky 120... Myslim ze mi benzin netecie..kedze pod sebou som nenasiel este ani jednu kvapku...tie sviecky si zajtra skontrolujek..takze cierna vravis? KOntrolka siticu mi nesvieti na palubovke..
-
typ motora je v technickom preukaze, prikladam odkazyna obrazky sviecok podla ktorych vies zistit pripadny problem
http://4.bp.blogspot.com/_mwzxyywxcGA/TDNm0vjwOlI/AAAAAAAAAsg/nSfBi47OQYg/s1600/Spark+plugs+sign.jpg (http://4.bp.blogspot.com/_mwzxyywxcGA/TDNm0vjwOlI/AAAAAAAAAsg/nSfBi47OQYg/s1600/Spark+plugs+sign.jpg)
http://s548.photobucket.com/user/crazycats3/media/tech%20stuff/plugdiag_zpsfaea7836.jpg.html (http://s548.photobucket.com/user/crazycats3/media/tech%20stuff/plugdiag_zpsfaea7836.jpg.html)
-
staci aby benzin tiekol na vyfukove potrubie, cize sa hned odpari, alebo tecie zozadu po horucom motore a tiez sa odpari.
ak citis benzin, je tam jednoznacny unik.... niekde ti to proste tecie.
-
zoznam vecí ktoré môžu zvyšovať spotrebu
- je správny tlak v pneumatikách?
- máš správne sviečky?
- aký je stav filtra vzduchu?
- fungujú snímače teloty motora?
- funguje termostat?
- "nevysia" brzdy?
- aka je kompresia motora?
- neprešmykuje spojka?