PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 1007 => Téma založená: Zizi 21.03.2019 - 20:03:43
-
Pomooooc, prestalo mi auto štartovať. Najprv neštarovalo s automatickou prevodovkou, bez nej nabehol ok, a teraz už ani bez automatickej prevodovky. Čo to môže byť?????????????????? :-\ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
-
No veľa vecí, bez diagnostiky je to strieľanie na slepo bohužiaľ :(
Čo to znamená "štartovať s prevodovkou"?
-
že mam normalne zapnuty automat - vtedy ako prve prestalo startovat, ked sme automat vypli gombikom "auto" ktory je pri pake, tak vtedy startovalo, ale dnes nestartuje vobec ani tak ani tak
-
Prevodovka musí byť v polohe "N" a stlačený brzdový pedál... toto dúfam vieš?!
Ak nepomôže, skúsil by som reset prevodovky podľa návodu, ktorý som kedysi spísal tu: https://forum.peugeotclubslovakia.sk/index.php/topic,37.0.html
-
jasne, ze to viem :D aj ked som raz na tu brzdu zabudla a nastartovala som bez nej, ale uz si davam pozor.... vcera sme nechali auto hodinu postat, manzel zisiel dole, na prvykrat nastartoval.... neviem, co strajkuje, ale takymto tempom mu verit nebudem...niekde pridem, ale neviem, ci odidem, lebo nenastartujem.
-
dakujem za postup, musim to dat precitat muzovi, ja sa do motora a vsetkeho okolo toho nemontujem :D :clap :beer
-
Ak to robí len pri zohriatom motore tak to bude klasická vada motora TU3 = vrchné čidlo teploty motora. Stojí cca. 7-10€.
-
v podstate..... inak nabieha ako kedy, niekedy na treti pokus niekedy na druhy niekedy az po chvilke statia... neviem od coho to zalezi
-
Skúsil by som odsledovať či naštartuje pri studenom motore (tj. napríklad ráno alebo po dlhom státí cca 4-5hod) a či pri zohriatom motore (do 1-2hod od vypnutia) nenaskočí. Potom je to čidlo teploty.
Ak nepomôže toto, treba to dať na diagnostiku, idálne a jedine na origo PeugeotPlanet.
-
uz mam dohodnuteho znameho z rodiny, technika, ze na to kukne... od odhadoval aj starter, nejake uhliky, ze su kratke.... ale moznosti pri tomto probleme asi je dost.. len musim pockat, lebo teraz je PN ten znamy, tak dufam....uz sa neviem doskat, ked bude auto tip-top :D nakupila som mu autokozmetiku, co ja som nikdy nieco take sama od seba nekupila :D
-
a kolko stoji ta diagnostika? neporadi niekto?
-
skontrolujte BSI, je pod volantom. ovlada startovaci proces. bez nej sa ani listok nepohne... ::)
ten mechanik by to mohol vediet omrknut, da sa lahko rozobrat a kuknut plosny spoj, ci tam nieje nieco nestandardne vzhladovo.
neopisujes ako sa to sprava pri otoceni klucika do polohy startera, ak to slabucko cvaka pri baterke, tak nespina rele, a tam by som hladal problem s bsi.
za predpokladu ze ste skusili co cinic opisoval vyssie
diagnostika v peugeote od 20-50€, alebo niekto z fora v blizkosti bydliska.
-
nie, nie, nic necvaka, dam kluc do zapalovania, otocim o dve polohy tusim, rozsvietia sa kontrolky na pristrojovke, niektore zhasnu, stisnem brzdu, a statujem, a vtedy akoby len cvaka a motor nenabieha....
-
rovnaky prejav mali studene spoje v BSI. ak sa na tie cidla a dalsie rady tu popisane mechanik bude pozerat nech vyberie aj BSI a pozrie na jej plosny spoj.
ak by nahodou, da sa to opravit, su tam studene spoje. ja som to riesil vymenou BSI v peugeote, keby som to bol vedel mohol som eurace usetrit :)
bol som v tom ze je vadna rj motora, lebo sa na nu nedalo pripojit, no ta bola ok, ale bola chyba tu v bsi...