PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Servis => Peugeot 2008 I => Téma založená: Jaroslav Havel 08.01.2024 - 20:59:40
-
Ahojte moje auto peugeot 2008 I ma vysoku spotrebu oleja. Už musi doliat na 2000 km 1,5l. Ma 7rokov a najazdenych 98000. V orig.servise su to strašne palky. Viete mi posunut dobreho mechanika za slušne ceny? Dakujem
-
Vitaj.
Na začiatok by bolo fajn uviesť lokalitu. :)
A aj či je to benzínový (čo predpokladám, 1.4 alebo 1.6) alebo naftový motor.
-
Sorry som z Košic je to trojvalec benzin 1,2 liter 60w
-
Piestny krúžok oleja sa zakarbónuje a uviazne v drážke, kde potom prepúšťa olej. Plus milión ďalších konštrukčných "chýb", čo malo za následok, že v záruke autorizáky menili celý motor za cca. 7kk. Ak už je v takom stave, že žerie skoro 2litre na 2000km, tak by som sa toho radšej zbavil... :angel
Čo ja viem, tak tento motor je tým celkom známy, preto som ho nechcel ani v 108čke a išli sme do slabšieho toyoťáckeho litra... :bandit
-
Presne ako píše CiNiK. :(
Na začiatok sa rozhodí motor (hlava aj spodok) a následne sa určí, či má zmysel vraziť do toho €... každopádne Košice sú riadne od ruky, tak nemám prehľad.
-
Ak by iba dolieval, okrem prievanu v peňaženke sa to časom na niečom prejaví? Napríklad sa zanesie katalyzátor alebo zapečú vstrekovacie trysky a pod.? Ak teda vychádzame z predpokladu, že sa olej spaľuje v motorom priestore.
-
Hlavne postupne strata tlaku, nakoľko krúžky postupne prestanú ideálne tesniť... Rovnaká story ako 1.4TSI of koncernu.