PeugeotClub Slovakia - Les Fans De Lion o.z.
Hlavné fóra => Showroom - naši mazlíčkovia => Ostatné značky automobilov => Téma založená: Falco 01.12.2017 - 15:17:05
-
A je to tu ..
-
Ha!!! Zradil!!! Zvolám verejné lynčovanie na neurčito :D
PS. Sjuzn tam zavadzia, nevidim poriadne na aftoo... :bandit
-
Na, Ty lobogo !
-
Dobrýýýý si v tom fotošope :D :D :D
-
Hókusi pókusi a ide to :D. Martin len pozri na tú fotku čo má Falco, už len okuliare a je z neho Henten Fotter :D.
-
Falco ukaz este foto tých plechotronov. To je super vynález... :clap
-
ehm.... nooo, moze byt :)
pekny krasavec :beer
-
Hustýýýý :)
-
Prvý zákazník Citroenu pod krídlami FINAL-CD... :clap :cool :blush
-
Ze aky jeeeep ... v lese som nezapadol a o hodinu neskor mlada zapadla na parkovisku v snehu :D :D :D
-
No vidíš... a že treba 4x4. Skôr medzikus musí byť správny :D
-
pridi tam kam idem lyzovat, alebo dochadzaj domov tam kde pneumatiky preklzuju aj v lete po dazdi :D
pekne inak, paci sa mi to auticko :) taky chrumkavy mestsky maznacik, boli ste testovat Grip? :)
citrona som vzdy povazoval za kustik vyssi level :)
-
totok nema Grip Control :S ale netreba .. ono ako napisal Martin . aj tak medzikus najviac spravi .. ale zase, je to automat, takze ten sam o sebe je "Grip Control"
Ale musim retaze kupit .. pisem si do to-do listu
edit: Marcel, auto je super .. ale hnevaju ma detaily, na ktorych sa setrilo .. proste Citron a lacne auto .. na takych hlupostiach kvoli par centom sa setrilo ..
-
Mno... Citróen bol vyšší level kedysi hoooodne dávno. PSA z neho neoficiálne spravilo značku o level nižšie ako Peugeot aby si neliezli do kapusty.
Na vyšší "level" je tu značka DS. Aj keď... :bandit
-
Inak najusmevnejsie pre mna bolo ked som zistil, ze ten airbump je na prd .. nie len preto, ze je nizko umiestneny, ale hlavne preto, ze dvere su take skvele, ze ked rukou chcete zatlacit airbump, tak ho nezatlacite, ale zatlacite tenky plech na dverach :D :D
-
Takže vlastne to je steelbump?! :D
-
... spomínal tu niekto 4x4? Challenge accepted... :D
Ako píše CiNiC, PSA musí oddeliť Citroen, Peugeot, DS a už aj Opel. DS má byť luxusom, ale, bohužiaľ, remodelážou/technikou z Citroenov obalenou v hodnotnejšom obale sa im to asi nepodarí (možno sa mýlim). Peugeot má byť prémiovou značkou spomedzi vymenovaných, Citroen má byť ľudovou značkou, Opel má svoju klientelu, ktorá prienik s P/C skrátka moc nemá...
-
:D
njn cinic, bejvavalo. uz to neni ako onehda. stara skola som ja :D
-
Tak airbump by mal slúžiť iba proti škrabancom a malým ťukancom od nákupných vozíkov a pod, či? Na túto úlohu je podľa mňa OK, aj keď tento je už menší ako jeho predchodca.
-
aspon bude pod nim menej korozie 😂
-
Tak airbump by mal slúžiť iba proti škrabancom a malým ťukancom od nákupných vozíkov a pod, či? Na túto úlohu je podľa mňa OK, aj keď tento je už menší ako jeho predchodca.
velkost je vpohode, ale umiestnenie je moc nizko, takze to je naozaj len kozmeticky prvok, ktory sa nam paci
-
Marcel: francuzi predsa nekorodujú (maximálne sem tam trocha hrdze :D )
-
pekné autíčko prajem veľa km bez poruchy a niekedy Vás očakávam na obhliadku :D
-
no urcite, uz vidim ako mi do toho kopes ci ten airbump funguje :D
-
Nieeee, to som chcel ja vyskúšať... takže ja sa hlásim prvý. :coffee
-
Mensie citanie pre nudiacich sa pracantov:
https://patrikhabdak.blog.sme.sk/c/472925/citroen-c3-1-2puretech-at6-ocami-pouzivatela-recenzia.html
-
Pekne si to spísal :)
Inak mne sa prejavy AISIN prevodoviek páčia, dá sa s nimi pekne pracovať cez plyn, len to chce trocha zvyku :)
A, tankuješ 100 oktán, či mu dávaš klasiku 95?
-
snazim sa 100 .. este cakam, ze si ta prevodovka sadne, ale co myslim, ze vela spravi aj nerovnomerny chod 3 valca pri radeni
-
len tak pre zaujímavosť, test C3, ala PRAVDA, s "dvojspojkovou " prevodovkou. Medzičasom text upravili, takže tam píšu už len o automatickej prevodovke. https://auto.pravda.sk/testy/clanok/453170-test-citroen-c3-puretech-110-eat6-automaticka-prevodovka-sa-oplati/
-
Pokial viem tak dvojspojky maju Renaulty DCT od Getragu. To je ina kava, ziadne "prestoje" medzi radenim ani nic podobne. nieco ako DSG...
mal som ju, myslel som si ze lepsie byt nemoze :)
ale!
CVT od japoncov je uz ina liga. Neustaly zatah pri akceleracii, ziadne hluche miesta ani zvukove prejavy pri radeni.
Ich nevyhoda je ze niesu vhodne na brutalne krutiace momenty (700Nm a podobne sialenstva :D),
ale pre beznu kategoriu vozidiel su uplnym a dokonalym idealom :)
mam ju v aute a zase si myslim ze lepsie byt nemoze :o ;D
(https://i.imgur.com/QCiMWg7.gif)
teraz k veci:
k tomu start-stop systemu pri rozbehu do kopca ako jeden pisal v komentoch, len sa pytam, neni auto vybavene automatickou brzdou?
Na vacsine to islo diagnostikou "doaktivovat", automaty by to mali mat. skus silnejsie v kopci zoslapnut brzdu, auto odbrzdi bud po pridani
plynu, alebo po cca 3-4 sekundach. Kopec by mal mat vhodny sklon na to aby bolo mozne aktivovat brzdu zosliapnutim pedalu.
Malo kto to totiz vie :)
-
To co pisal o tom brzdeni som nejako ani nepochopil, v C3 nie je problem. Samozrejme to ma asistovane brzdenie v kopci, ja som s tym nikdy problem nemal. Skor ten typek asi nevie ako to funguje alebo to nevie pouzivat. Tie komentare ani neriesim, na sme je banda tupych hlav zvacsa.
-
Chyba mi 406tkaaaa .. plakaaaam :'( :'( :'(
-
406 je najvác, plne ti rozumiem :)